صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 09 بهمن 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

۳۳۰ تا ۶۶۰ میلیارد تومان پاداش مدیران شرکت های دولتی

شیرین نوری این عددی است که در بودجه سال آینده به عنوان پاداش اعضای هیئت مدیره شرکتهای دولتی در نظر گرفته شده است این در حالی است که تعداد شرکت‌های زیان ده دولتی از ۹ شرکت در سالهای گذشته به ۶۵ شرکت افزایش یافته و رشدی بیش از ۷۰۰ درصد را نشان می‌دهد!
۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۲۷

تخفیفات هم بازار ایران را تغییر نمی دهد؟

منصور کیارش* در یک دهه گذشته، عادات خرید مردم ایران تغییرات چشم گیری داشته است. شاید این تغییر در عادات خرید، منشعب از تغییر وضعیت اقتصادی و توان خرید به ازای یک نفر باشد. یکی از بارزترین نشانه های تغییر خرید، تخفیف های سنگینی است که برندهای بزرگ ایران به مشتریانشان ارائه می دهند و این چیزی بود که در گذشته تا این حد پررنگ نبود.
۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۲۶

تحول در سیاست‌گذاری اعتباری؛

محمد ولی‌پور پاشا در حالی که چشم‌انداز وضعیت اقتصادی در سال آینده یکی از موضوعات اساسی محافل اقتصادی به حساب می‌آید، ‌ اما بررسی نحوه سیاست‌گذاری و تدوین برنامه‌های پیشگیرانه جهت مراقبت از اقتصاد ملی و جلوگیری از ناملایمات ناشی از آثار مخرب تحریم‌ در بخش‌های مختلف اقتصادی جهت برون‌رفت از رکود تورمی احتمالی، تهیه و تدوین سیاست‌های اعتباری و جهت‌گیری منابع اعتباری برای تقویت مقوله اشتغال و تولید و طرح‌های سرمایه‌گذاری امری ضروری است.
۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۲۵

از ارزهای صادراتی چه خبر؟

شیرین نوری طبق آمارها حدود 33 میلیارد دلار صادرات غیر نفتی داشته ایم که از این میزان 10 و نیم میلیارد دلار، یعنی حدود یک سوم ارز حاصل از صادرات کالای غیر نفتی به کشور برگشته است ، و حدود 22 و نیم میلیارد دلار برنگشته است و جالب اینجاست که طبق گفته دکتر جهانگیری معاون رییس جمهور در زمان دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد و تحریمهای آن زمان 800 میلیارد دلار نفتی مفقود شد حال سوال اینجاست که ٢٢ و نیم میلیارد دلار صادراتی کجاست؟
۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۱۴