صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 02 اسفند 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

جذب سرمایه ایرانیان خارج از کشور؛ چالش‌ها و راهکارها

یحیی لطفی‌نیا ایران به عنوان کشوری در حال توسعه با وجود ظرفیت‌ها و فرصت‌های متعدد و متنوع چون منابع عظیم زیر زمینی، جوانان تحصیل کرده، گسترده جغرافیایی متنوع و ... با چالش‌های اقتصادی متعددی چون بالا بودن نرخ بیکاری خصوصاً در بخش تحصیل کرده، تورم رکودی و ... مواجه است. در کنار این موانع و چالش‌ها در حوزه اقتصاد بین‌المللی نیز با خروج آمریکا از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ تحت عنوان برجام شوک‌های ارزی و کمبود سرمایه خارجی به آن‌ها افزوده شد.
۲ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۳۶

سکوت حاکم بر انتخابات اتاق بازرگانی

شیرین نوری جالب ترین مساله در خصوص انتخابات دوره نهم اناق بازرگانی سکوت عجیبی است که وجود دارد چرا که همیشه از شهریور ماه فعالیت‌های انتخاباتی برای هر دوره آغاز می‌شد اما امسال به ویژه در اتاق تهران که مهم‌ترین انتخابات را دارد شور و اشتیاقی دیده نمی شود حال سوال این است که ریشه این موضوع در چیست؟
۲ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۳۵

تروریست ها درکشمیر هند

حسن فتحی پس از جنگ دوم جهانی حوادث و تحولاتی در جهان روی داده که اولینشان در غرب آسیا روی داده است. بطور مثال کلید جنگ سرد دو ابرقدرت در ایران زده شده و دامنه آن به سازمان جدیدالتاسیس ملل متحد کشیده شد. در آن زمان شوروی درصدد تجزیه آذربایجان ایران بود . پس از آن حادثه، جنگ سرد دو ابرقدرت فراگیر شده و در سرتاسر جهان گسترده شد.
۲ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۳۴