صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 25 فروردین 1398

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
رونمایی از تابلویی که مشایخی با عشق کشید

رونمایی از تابلویی که مشایخی با عشق کشید

آیین گشایش نمایشگاه نقاشی حجت شکیبا، عصر جمعه 23 فروردین با حضور هنرمندان و هنردوستان و با اهدای طراحی جمشید مشایخی به خانواده این هنرمند، در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۵۹

چرخش نقدینگی به سمت تولید

شیرین نوری می دانیم که جهت نجات صنعت و تولید، دولت می بایست هزاران میلیارد نقدینگی سرگردان را به سمت تولید ارجاع دهد اما تاکنون نداشتن استراتژی مشخص مالی و نظام پولی استاندارد در تیم اقتصادی دولت باعث شده برنامه‌ریزی برای چرخش نقدینگی به سمت تولید توفیقی نداشته باشد و سرگردانی نقدینگی در صورت متناوب آشفتگی بازارها را رقم بزند.
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۴۸

تبلیغات اینستاگرامی بانکها و موسسات مالی، چگونه و به چه قیمتی؟!

سارا دلیریان این روزها شمایل بانکداری به سرعت در حال تغییر است و مفاهیم جدیدی وارد صنعت بانکداری شــده است. با ورود تکنولوژی های نوین، بازتعریف جدیدی در همه امور بانکداری روی داده و بانکداری در دنیا به دستاوردهای جدیدی مبتنی بر شبکه های اجتماعــی دست یافته است که حوزه تبلیغات و بازاریابی نیز در همین مسیر تکامل، با تحولات چشمگیری مواجه بوده است.
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۴۷

اقتصاد ۹۸ در گرو اصلاح سیاست‌های ارزی

سعید مسگری در اقتصاد ایران با توجه به ویژگی‌های خاص آن، اکثر بازارها به نرخ ارز حساس هستند و هرگونه تغییر قیمت در بازار ارز، اکثر بازارها را دستخوش تغییر و بی‌ثباتی می‌کند. لذا ثبات بازارها در گرو ثبات بازار ارز است و برای تحلیل وضعیت بازارها در سال جدید و وضعیت کلی اقتصاد باید به سرنوشت نرخ ارز توجه ویژه داشت.
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۴۶

اسراییل،سوریه و جولان

حسن فتحی همراهی دونالد ترامپ با نتانیاهو نخست وزیر اسراییل بر کسی پوشیده نیست اما این واقعیت را باید پذیرفت که نتانیاهو نیز سعی کرده در سال هایی که قدرت را در دست داشته از فرصت ها استفاده بهینه کرده و موقعیت خود و حزبش را در اسراییل تقویت کند اما این واقعیتی انکار ناپذیراست که مساله سرزمین های اشغالی فلسطین یا عرب چندان ارتباطی به نتانیاهو و یا حزب لیکود ندارد بلکه تمامی حکومت های اسراییل در طول این سال ها بر این باوربوده اند که باید مرزهای اسراییل به گونه ای ترسیم شوند
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۴۴