صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۶
کد خبر: 17552
گزارشگر: 2
۳۷۲
۰
۰
۱
تورهایی که توسط آژانس‌های مسافرتی برگزار می‌شوند

آویسا تراول | لیست تورها + نقاط قوت و ضعف

آویسا تراول | لیست تورها + نقاط قوت و ضعف
همراه شدن با تورهایی که توسط آژانس‌های مسافرتی برگزار می‌شوند، از مزایای قابل توجه بسیاری برخوردار هستند. چرا که در درجه اول شرکت‌های گردشگری با تجربه و تخصصی که در این زمینه دارند، بهترین برنامه‌ریزی‌ها را برای مسافران ارائه داده و در کنار آن به دلیل روابط قوی خود در تمامی امور مربوط به قبل از سفر مثل اخذ ویزا در مقاصد خارجی، رزرو هتل، بلیط رفت و برگشت و ... همراه گردشگران هستند.

در نتیجه توریست‌ها می‌توانند تمامی امور مربوط به سفر را به آژانس‌های مسافرتی سپرده و خود با خیال راحت منتظر فرارسیدن تاریخ سفر باشند. یکی از مطرح ترین این شرکت‌ها با سابقه‌ای بیش از ۱۰ سال، آویسا تراول نام دارد. این مجموعه به عنوان مجری مستقیم بسیاری از تورهای خارجی توانسته محبوبیت بالایی بین گردشگران پیدا کند. در ادامه به معرفی کامل این شرکت مسافرتی بی‌نظیر می‌پردازیم.

آشنایی با آژانس گردشگری آویسا تراول

آژانس مسافرتی آویسا تراول برای اولین بار تحت عنوان شرکت گردشگری آویسا الهه باستان، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۹ در تهران آغاز کرد. این مجموعه در سایه مدیران باتجربه و کادر حرفه‌ای خود موفق شد در کوتاه‌ترین زمان به یکی از بهترین مجری‌های تورهای متنوع داخلی و خارجی تبدیل شود. البته که در سال‌های ابتدایی فعالیت خود تنها مقاصد پرطرفدار بین ایرانیان مثل ترکیه و دبی را هدف قرار داده بود. اما امروزه با بیشتر شدن تجربه و استقبال مسافران، در نتیجه خدمات عالی گردشگری به صورت گسترده‌تر و تخصصی‌تر بر روی مسیرهای متعدد توریستی فعالیت می‌کند. به طوریکه در حال حاضر مجری مستقیم تورهای تایلند، بالی، ویتنام، مالزی و ... نیز بوده و سال به سال نیز در حال گسترش بیشتر خدمات و مقاصد خود است.

مقاصد گردشگری آژانس آویسا تراول

آژانس مسافرتی آویسا تراول از همان آغاز کار نگاهی گسترده در اهداف گردشگری داشته و سعی کرده روز به روز مقاصد بیشتری را به حوزه فعالیت خود اضافه کند. به طوری که امروزه بعد از ۱۰ سال فعالیت، می‌توان آن را مجری مستقیم اغلب مقاصد گردشگری پرتقاضا در بین گردشگران ایرانی دانست. از جمله اصلی‌ترین لیست تورهای ارائه شده توسط مجموعه آویسا تراول شامل موارد زیر هستند:

  • بالی
  • ویتنام
  • سریلانکا
  • تایلند
  • مالزی
  • هند
  • دبی
  • استانبول
  • آنتالیا
  • گرجستان

البته که همه چیز محدود به موارد فوق نبوده و آویسا امکان رزرو تورهای ترکیبی را نیز برای مشتریان خود فراهم می‌کند. به طوری که علاقه‌مندان می‌توانند تورهای ترکیبی مالزی + سنگاپور، بالی + سنگاپور + مالزی و ... را رزرو کرده و بهترین خاطرات مسافرتی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

تور تایلند

مهم‌ترین نقاط قوت آژانس آویسا تراول

با توجه به اینکه مجموعه آویسا از همان ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی در حوزه گردشگری آغاز کرده و در این مسیر همکاری با افراد مجرب را در صدر فعالیت‌های خود قرار داده، هر آنچه را که از یک آژانس مسافرتی می‌توان انتظار داشت را در خود جای داده است. به طوری که همراه شدن گردشگران با آن باعث تسهیل برنامه ‌ریزی برای سفر خواهد شد. اگر بخواهیم به طور دقیق به مزایای سفر با آژانس آویسا تراول بپردازیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سفر به مقاصد گردشگری متعدد: همان طور که گفته شد آژانس آویسا مقاصد توریستی بسیاری را در لیست خدمات خود قرار داده و با تمرکز بالا بر روی ارائه پکیج‌های مسافرتی متنوع فعالیت می‌کند. به طوری که در صورت همراه شدن با این شرکت گردشگری می‌توان به اغلب نقاط توریستی سفر کرد.
  • ارائه برنامه سفرهای ترکیبی: بسیاری از افراد دوست دارند وقتی برای سفر به یک کشور جدید هزینه می‌کنند، تا حد امکان به گشت و گذار در آن پرداخته و از تک تک جاذبه‌های گردشگری آن دیدن کنند. آویسا برای برآورده کردن این خواسته گردشگران پکیج‌های تورهای ترکیبی را نیز در لیست‌های خود قرار داده که در صورت تمایل افراد می‌توانند با آن‌ها همراه شده و از چندین شهر توریستی در یک کشور و یا چند کشور گردشگری نزدیک به هم دیدن کنند.
  • قیمت مناسب تورها: همه ما دوست داریم تا حد امکان در هزینه‌های سفر صرفه جویی کرده و با کمترین هزینه بهترین مسافرت‌ها و خاطره‌ها را برای خود رقم بزنیم. از آنجایی که آویسا تراول مجری مستقیم بسیاری از تورهای مقاصد خارجی است، همراهان آن می‌توانند سفری ایده‌آل و قیمت مناسب را تجربه کنند.
  • سفر با بهترین ایرلاین‌ها: هیچ کس نمی‌تواند منکر تاثیر ایرلاین در کیفیت مسافرت گردشگران باشد. چرا که سفر با خطوط هوایی نامناسب باعث خستگی بیشتر در مسافران شده و همین انرژی آن‌ها را کاهش داده و امتیازی منفی در سفرها به شمار می‌آید. از همین رو مجموعه آویسا همواره سعی دارد تا مشتریان خود را با بهترین خطوط هوایی همراه کند.

نقاط ضعف آژانس آویسا تراول

برنامه‌ریزی‌ها و خدمات ارائه شده توسط آژانس آویسا تراول به قدری حرفه‌ای است که پیدا کردن نقطه ضعف در آن ممکن نیست. اما اگر بخواهیم به عنوان یک شرکت مسافرتی همه چیز تمام به این مجموعه نگاه کنیم، شاید عدم برگزاری تورهای داخلی را بتوان به عنوان یک نکته منفی برای آن عنوان کرد. به غیر از این تمامی خدمات آویسا به بهترین نحو ممکن برای متقاضیان عرضه شده و علاوه بر فراهم کردن بلیط‌های رفت و برگشت به مقاصد خارجی و رزرو هتل مناسب با توجه به خواسته گردشگران امکاناتی از قبیل ترانسفر رایگان فرودگاهی، لیدر فارسی زبان، بیمه مسافرتی و ... را نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

ارتباط با آژانس آویسا تراول

مجموعه آویسا در کنار ارائه خدمات مسافرتی همه چیز تمام در تلاش است تا در محیط دیجیتال که در سال‌های اخیر نقش مهمی در زندگی افراد ایفا کرده نیز فعالیت گسترده‌ای را ایفا کند. بنابراین علاقه‌مندان به سفر می‌توانند به صورت غیر حضوری و از طریق آدرس وبسایت https://avisatravel.com/ از برنامه و قیمت تورها مطلع شده و برای رزرو مناسب‌ترین آن‌ها با توجه به شرایط خود اقدام کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات خدمات آویسا تراول می‌توان با شماره‌های ۴۱۵۳۵-۰۲۱ و ۰۹۹۱۹۰۰۵۶۰۷ تماس بگیرند. در صورت نیاز به مراجعه حضوری نیز شرکت آویسا در آدرس زیر قابل دسترسی است:
تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان کاووسی فر، نبش خیابان وطنی، پلاک ۵۰، طبقه اول

https://www.asianews.ir/u/dlq
اخبار مرتبط
سفر کردن در هر فصل و زمانی از سال می‌تواند بسیار لذت‌بخش و خاطره‌انگیز باشد. چرا که همه فصل‌های سال زیبا هستند و ویژگی‌های خاص خود را دارند. اما موضوع مهمی که وجود دارد، بررسی شرایط و سفر با یک برنامه‌ریزی عالی با توجه به فصل سفر کردن است. از آنجایی که دو فصل پاییز و زمستان بنابر دلایل متعددی یکی از پرطرفدارترین زمان‌ها از نظر گردشگران است در این مطلب قصد داریم نگاهی به بهترین تور مناسب فصل پاییز و زمستان انداخته و به بررسی آن بپردازیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید