صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۷
کد خبر: 17875
گزارشگر: 2
۸۱۵
۰
۰
۱
نرده زیبا

انواع نرده پله با بهترین متریال روز دنیا ۲۰۲۳

انواع نرده پله با بهترین متریال روز دنیا ۲۰۲۳
یکی از ایده ال ترین گزینه ها برای نرده راه پله ورق های فلزی یا همان ورق CNC است. استفاده از تکنولوژی های برتر در طراحی و ساخت نرده پله سبب شده تا بهترین نرده پله به جهت امنیت، زیبایی و قیمت به بازار معرفی شود. در ساخت نرده پله لیزری هیچ گونه محدودیتی در طراحی وجود ندارد و کلیه طرح های شما به سادگی بازنگری و تولید میشود. نرده پله فرفورژه هم یکی دیگر از انواع نرده پله است که بسیار زیبا و در عین حال مقرون به صرفه است.

مجموعه ثامن تولید کننده تخصصی انواع نرده پله در جنوب غربی تهران در منطقه زواره ای واقع شده است.

انواع نرده پله

نرده پله را با توجه به متریال مورد استفاده به چند دسته اصلی میتوان تقسیم کرد. نرده راه پله مدرن، نرده پله فلزی و نرده پله سفارشی یا همان نرده پله لوکس . استفاده از ورق های فولادی در ساخت نرده راه پله لیزری سبب میشود تا محصول نهایی بدون کوچک ترین قوس و برآمدگی نصب شود. نرده پله لیزری و فرفورژه بایستی با استفاده از متریال درجه یک و استاندارد تولید شوند.

نرده پله فلزی

نرده پله سفارشی ، نرده پله لوکس

نرده پله فرفورژه از متریال با کیفیت و آلیاژی چدن و آلومینیوم ساخته میشود. قطعات چدن و آلومینیوم که در تولید نرده پله بکار میرود، در مجموعه ثامن و با شمش های درجه یک ریخته گری میشود. به دلیل این که متریال مورد استفاده در ساخت نرده پله از آلیاژهای مرغوب و نرم ساخته میشود زیبایی خاصی به نرده پله سفارشی میبخشد.مجموعه ثامن نرده با در اختیار داشتن طراحان تحصیل کرده و کار آزموده بهترین طرح ها را با توجه به معماری و دکوراسیون داخلی ساختمان انجام میدهد. کادر و قطعات داخلی به صورت استاندارد چیده میشود بطوری سقوط از داخل نرده ها غیر ممکن باشد. شکل و چیده مان قطعات فرفورژه به نحوی است که با رنگ و پتینه کاری بسیار زیبا و جذاب میشود.

  • طراحی بسیار زیبا و جذاب
  • برجسته بودن قطعات فرفورژه
  • جوش صنعتی CO2 به همراه رنگ زمینه کوره ای

اجرای سایه و پتینه کاری با رنگ های طلایی و مسی مهمترین مزایای این نوع از نرده راه پله هستند. تنوع بالای نرده پله لوکس این امکان را میدهد که همه افراد با هر بودجه ای از این مدل نرده راه پله استفاده کنند. نرده پله فرفورژه مدرن، ساده و کلاسیک طرح های مختلف از نرده پله فرفوره هستند. در سبک مدرن نرده پله لیزری و نرده پله فرفورژه (گلنرده ) از بهترین ها محسوب میشوند. نرده ه پله فرفورژه مدرن شکیل ساده و طرح خم دار است.

گلنرده

نرده پله مدرن فرفورژه

این مدل نرده پله با استفاده از آهن های خم کاری شده تولید میشود. تنوع در این فرم نرده بسیار بالا است. فرم نرده فرفورژه گلنرده ای در سبک نرده های قدیمی اروپایی شرقی و ترکیه است. قیمت نرده پله مدرن با توجه به طرح و عرض طرح مشخص میشود. این مدل نرده راه پله به صورت تک رنگ و بیشتر در پله گرد،خم و دوبلکس اجرا میشود.

نرده پله گرد فرفورژه

نرده راه پله مدرن

در حال حاضر یکی از جدید ترین متد ها در پیاده سازی و اجرای نرده ویلایی که ظرافت و زیبایی منحصر به فردی دارد نرده پله لیزری یا همان نرده راه پله CNC است. این سبک نرده پله با توجه به شکل و طراحی خاص و زیبا به همراه قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از سازندگان و صاحبان ویلا ها شده است. مجموعه ثامن این افتخار را دارد که با استفاده از دستگاه های لیزری و تجهیزات روز دنیا انواع نرده پله مدرن را طراحی و تولید نموده است. کلیه مراحل تولید از توسط ماشین های به روز انجام میگردد. پروسه رنگ با استفاده از کوره اتوماتیک الکترواستاتیک انجام میشود.

  • امنیت و استحکام بالا به دلیل ساختار یکپارچه در کنار تنوع بسیار زیاد
  • پوشش رنگ کوره ای الکترواستاتیک با جوشکاری صنعتی CO2
  • نصب سریع و آسان با عمر بالا و مفید بدون نیاز به تعمیر و نگهداری

از مزایای نرده پله لیزری بشمار میروند.

قیمت انواع نرده پله

یکی از مهمترین موارد در انتخاب نرده راه پله قیمت آن است. قیمت نرده راه پله قبل از استفاده از مواد اولیه و .... به انصاف و صداقت کارخانه طرف قرارداد بستگی دارد. بنا بر این بهتر است که حتما از یک کارخانه معتبر و خوش نام خرید کنید. وزن و نوع متریال مورد استفاده مهمترین ملاک در زمان خرید است. طبعا قیمت نرده پله آهنی همانند نرده پله لیزری و نرده راه پله فرفورژه مدرن با توجه به وزن هر متر مشخص میشود. وزن هر متر نرده را اگر با قیمت فلز مشخص کنید باقی مانده قیمت نرده اجرا آن کالا است که سادگی میتوانید حدود اجرت و قیمت را با توجه به وزن بدست آورید.

https://www.asianews.ir/u/dvr
اخبار مرتبط
در ساختمان های ویلایی و دوبلکس دسترسی به طبقات بالا تر به وسیله پله های گرد و پیچ انجام میگیرد. پله گرد یا پله مارپیچ در ساختمان های ویلایی که مساحت کمی برای ساخت پله دارند مورد استفاده قرار میگیرد. چرخش در پله گرد در زاویه های ۱۸۰ تا ۳۶۰ درجه انجام میگیرد. در واقع افراد برای بالا رفتن میبایست حول یک محور چرخشی دایره وار را تجربه کنند. ایمنی و طول عمر سازه به متریال و محاسبه شرکت سازنده پله گرد یا پله پیچ بستگی دارد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید