صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۸
کد خبر: 18965
گزارشگر: 464
۶۰۳
۰
۰
۱
استوری عجیب امین حزباوی‌پور

مدافع تیم ملی فوتبال ایران مهاجرت کرد؟

مدافع تیم ملی فوتبال ایران مهاجرت کرد؟
کی‌روش که در آخرین اردوی تیم ملی پیش از حضور در جام‌جهانی قطر نیز به این بازیکن فرصت داده بود و بعد از آن نام وی را از جمع مسافران دوحه خط زد، علاقه خاصی به وی داشت و گفته می‌شد او از جمله بازیکنان جوان پروژه جذب توسط قطر محسوب می‌شود.

به گزارش آسیانیوز؛ مدافع تیم ملی فوتبال ایران استوری عجیبی منتشر کرد.

امین حزباوی‌پور

از چندی پیش و بعد از اینکه کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی قطر را عهده‌دار شده بود، بحث تغییر تابعیت امین حزباوی‌پور مدافع اهوازی اسبق فولاد خوزستان داغ شد.

کی‌روش که در آخرین اردوی تیم ملی پیش از حضور در جام‌جهانی قطر نیز به این بازیکن فرصت داده بود و بعد از آن نام وی را از جمع مسافران دوحه خط زد، علاقه خاصی به وی داشت و گفته می‌شد او از جمله بازیکنان جوان پروژه جذب توسط قطر محسوب می‌شود. در ادامه با حضور این بازیکن جوان در تیم السد، این شایعه داغ‌تر هم شد.

در نهایت با حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی و عدم فرصت به حزباوی برای حضور در ترکیب فیکس ایران، بار دیگر این شایعات قوت گرفت. در نهایت نیز حزباوی‌ در لیست امیر قلعه نویی برای جام ملت‌ها قرار نگرفت. اکنون با این استوری و ایموجی‌هایی که حزباوی‌ در آن قرار داده، شایعه تابعیت قطر او بار دیگر شکل گرفته است. هرچند دوستان نزدیک این بازیکن مدعی هستند حزباوی‌ که برای تعطیلات راهی تهران شده، اکنون با بازگشت دوباره به قطر به این شکل واکنش نشان داده است. باید دید در نهایت شایعاتی که حول نام حزباوی‌ آینده‌دار شکل گرفته به چه شکل پیش خواهد رفت.

https://www.asianews.ir/u/dO8
اخبار مرتبط
تا زمانی که تیم ملی بازی داشت وظیفه همه رسانه ها حمایت از تیم ملی بود، اما پس از آن وظیفه رسانه ها نقد هم هست.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید