صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۷
کد خبر: 19369
گزارشگر: 2
۲۳۷
۰
۰
۱
سفر با ون

اجاره ون برای مسافرت های عید

اجاره ون برای مسافرت های عید
گفتنی است که اجاره ون، برای خانواده‌های پرجمعیت و همچنین کسانی که علاقمند به سفرهای گروهی هستند، یکی از بهترین راه‌کار‌هاست. کرایه‌ ون علاوه‌بر اینکه از لحاظ قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه است، تجربه‌ای خاص و سفری شیرین را برای تمام اعضای گروه رقم می‌زند. همه‌ ما می‌دانیم که در اکثر مسافرت‌هایی که با ماشین‌های شخصی انجام می‌شود، فضای کافی برای گذاشتن وسایل سفر، وجود ندارد؛ اما این مشکل در سفر با ون، وجود ندارد؛ زیرا ون‌ها جزو خودروهای جادار به شمار می‌روند و از فضای زیادی برای گذاشتن تمام وسایل شما بهره‌مند هستند.

گفتنی است که اجاره ون، برای خانواده‌های پرجمعیت و همچنین کسانی که علاقمند به سفرهای گروهی هستند، یکی از بهترین راه‌کار‌هاست. کرایه‌ ون علاوه‌بر اینکه از لحاظ قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه است، تجربه‌ای خاص و سفری شیرین را برای تمام اعضای گروه رقم می‌زند. همه‌ ما می‌دانیم که در اکثر مسافرت‌هایی که با ماشین‌های شخصی انجام می‌شود، فضای کافی برای گذاشتن وسایل سفر، وجود ندارد؛ اما این مشکل در سفر با ون، وجود ندارد؛ زیرا ون‌ها جزو خودروهای جادار به شمار می‌روند و از فضای زیادی برای گذاشتن تمام وسایل شما بهره‌مند هستند. اگر می‌خواهید از دیگر مزایای هیجان‌انگیر اجاره ون برای مسافرت مطلع شوید، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

چرا اجاره ون در تعطیلات نوروزی بسیار پرطرفدار است؟

با آغاز تعطیلات نوروزی، به افرادی که برای تقاضای اجاره ون، به شرکت‌های معروف و مطمئنِ اجاره خودرو، مراجعه می‌کنند، افزوده می‌شود. با کرایه کردن ون دربستی، برای سفرهای دوستانه یا خانوادگی خود، نگران کمبود جا برای گذاشتن لوازم و وسایل ضروری سفر یا راحتن نشستن نخواهید بود. تجربه ثابت کرده است که اکثر افرادی که به سفرهای گروهی علاقه دارند، اجاره ون برای مسافرت را به سفر کردن با دو یا چند ماشین شخصی ترجیح می‌دهند. شما در ون علاوه‌بر دیدن مناظر طبیعی و لذت بردن از مسیر، در هر قسمت از جاده که دوست داشتید، با هم هم‌نظر شده و می‌ایستید. ون‌های با ظرفیت بالا چیزی حدود ۱۶ نفر را جا می‌دهد که برای سفرهای دوستانه یا چند خانواده با هم، بسیار ایده‌آل هستند.
لازم است بدانید که اجاره ون دربستی را می‌توانید مطابق با تعداد نفراتی که قصد سفر دارند، انتخاب کنید تا در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید. ون هیوندای H350، دارای ۱۳ نفر ظرفیت، ون تویتا هایس ۱۴ نفر ظرفیت، ون دلیکا ۱۱ نفر ظرفیت، ون فیات دوکاتو 16 نفر ظرفیت و ون مکسوس دارای ۱۴ نفر ظرفیت است. این تنوع در ظرفیت و فضای خودرو به شما این فرصت را می‌دهد تا انتخاب ون را طبق تعداد همسفران انجام دهید. اجاره ون در تعطیلات عید نوروز نسبت به دیگر زمان‌ها خیلی بیشتر است؛ زیرا اکثر مردم از ماه‌ها قبل برای مسافرت‌های نوروز برنامه‌ریزی کرده و مایل هستند سفری جذاب و راحت را با دوستان یا اعضای خانواده به‌جای خودروی شخصی با ون تجربه کنند.

ون برای مسافرت

سفر با ون اجاره‌ای دربستی چه مزیت‌هایی دارد؟

شاید برای شما هم سؤال باشد که سفر با ون کرایه‌ای نسبت به ماشین شخصی چه مزایایی دارد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که می‌توان نام برد و اغلب مردم هم به آن توجه دارند، صرفه‌جویی در هزینه‌هایی است که ناشی از استهلاک خودرو هستند. بیشتر افراد سفر کردن با ون دربستی را به ماشین شخصی خود ترجیح می‌دهند تا در طول مسافرت، استرسی بابت خراب شدن و به وجود آمدن مشکلات مختلف فنی در ماشین شخصی خود نداشته باشند و با اجاره ون ضمن لذت بردن از مسیر، هزینه‌ای را خرج کنند که خیلی کم‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از استهلاک خودروی شخصی خود و اتفاقات غیر‌ قابل پیش‌بینی باشد. البته کرایه کردن ون برای افرادی که توان مالی جهت خرید خودروی شخصی و هزینه‌های مختلف آن را ندارند هم، گزینه‌ ایده‌آلی به حساب می‌آید.

سطح ایمنی و امنیت مسافران در ون‌های اجاره‌ای بالا می‌رود

خیلی از خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه، دوست دارند که در تعطیلات عید نوروز، سفری هیجان‌انگیز به یکی از مناطق زیبای کشور که فاصله‌ زیادی با محل سکونت آن‌ها دارد، داشته باشند؛ اما به دلیل اینکه از ایمنی و اتفاقات غیر منتظره‌ ماشین شخصی خود مطمئن نیستند، منصرف می‌شوند. با اجاره ون، خیال شما از ایمنی، رفاه و امنیت جانی مسافران راحت است. شرکت‌های معتبر اجاره‌ خودرو، قبل از اجاره دادن، تمام ون‌ها را از لحاظ فنی، بدنه، بیمه، سلامتی کامل قطعات و ... مورد بررسی قرار داده و با اطمینان از سلامت کامل آن‌ها، اقدام به اجاره می‌کنند.

آزادی بیشتر و محدود نبودن در گشت و گذار

حتما شما هم می‌دانید که سفر با اتوبوس، تاکسی و دیگر وسایل نقلیه‌ حمل و نقل عمومی مسافران، محدود بوده و نمی‌توانند در هر قسمت‌ از شهر مقصد که مایل هستند، توقف کنند یا بروند؛ اما سفر با ون، شما را دچار چنین مشکلی نکرده و هیچ محدودیتی ندارد. به این صورت که مسافران می‌توانند در هر قسمت از شهر که دوست دارند، بایستند و به گشت و گذار و سیاحت بپردازند.

سفری لذت‌بخش با دوستان یا اعضای خانواده

طبق تجارب اکثر افراد در تمام این سال‌ها، تمام افرادی که به همراه دوستان یا خانواده به یک سفر گروهی رفته‌اند، سفری لذت‌بخش و به یاد ماندنی را تجربه کرده‌اند. در طول سفر شما فرصت دارید داخل ون با همسفران خود به شوخی، بازی‌های گروهی یا حتی غذا خوردن و استراحت بپردازید. همچنین وقتی هزینه‌ اجاره بین تمام افراد تقسیم شود، از هر نفر مبلغ ناچیزی دریافت می‌شود؛ همین موضوع باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر می‌شود. از سویی دیگر هیچ کدام از مسافران نگران پرداخت بیمه، عوارض، بازرسی فنی خودرو و دیگر هزینه‌ها و دردسرهای وقت‌گیر نخواهند بود. استحکام بالای ون به‌عنوان ماشینی ایمن، استفاده از رانندگان مجرب، حرفه‌ای و در عین حال منعطف، با اخلاق و بیمه کردن تمام مسافران از دیگر مزایای اجاره ون هستند.

سفر با ون

تجربه‌‌ یک سفر به یاد ماندنی با ون اجاره‌ای

اگر شما هم جزو افرادی هستید که مایل هستید تعطیلات عید نوروز را به خوشگذرانی سپری کنید؛ اما به دلیل نداشتن خودروی شخصی، اطمینان نداشتن از سلامت فنی و قطعات ماشین خود، تعداد زیاد افراد خانواده و کمبود جا یا خسته شدن از سفر‌های تکراری و محدود با خودروی شخصی، منصرف شده‌اید؛ اجاره‌ ون برای مسافرت بهترین گزینه برای شماست. شما می‌توانید با هزینه‌ای کمتر و مقرون‌به‌صرفه، جای بیشتر و آزادتر برای خود و لوازمی که مایل هستید با خود ببرید، امنیت بالا و دیگر مزایایی که در مقاله شرح دادیم، سفری پر از هیجان و خاطره‌انگیز را به همراه دوستان یا خانواده برای خود رقم بزنید و تعطیلات را به بهترین صورت بگذرانید. در پایان اگر در ارتباط با این مطلب، سؤال یا نظری داشتید، با ما در میان بگذارید.

https://www.asianews.ir/u/dUE
اخبار مرتبط
اطلاع از بهترین کشورها برای سفر در نوروز ۱۴۰۳، از موارد مهمی است که باید پیش از سفر به آن توجه نمایید. چرا که یافتن کشوری با جاذبه های دیدنی و تفریحی مطلوب یکی از چالش های مسافران محسوب می شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید