صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۲
کد خبر: 19498
گزارشگر: 464
۲۴۶
۰
۰
۰
یادداشت|فریدون مجلسی

ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه مطبوعات و اقتصاد ایران

ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه مطبوعات و اقتصاد ایران
خبر درگذشت ایرج جمشیدی برای من بسیار تکان‌دهنده بود. به این خاطر که چندین‌بار گفت‌وگوی حضوری و نزدیک با ایشان برای من انس و الفتی ایجاد کرد که هرگز فراموش‌شدنی نیست.



آسیانیوز - دیگر اینکه متأسفانه بنده با تمام آشنایی و نزدیکی که در این سال‌ها با عملکرد ایشان داشتم، به سوابق فرهنگی و مبارزاتی ایشان کاملا آگاهی نداشتم و پس از خواندن خبر درگذشت‌شان بود که تازه متوجه شدم ایشان تا چه اندازه با تواضع و فروتنی هرگز آن سوابق را به رخ کسی نمی‌کشیدند و یا یادآور نمی‌‌شدند.

من مدتی از ایشان بی‌خبر بودم و نمی‌دانستم که کسالت و بیماری داشتند و تحت مداوا بودند. چون ظاهر همیشه بشاش او این را نشان نمی‌داد و خودشان هم هرگز به این مسئله اشاره‌ای نمی‌کردند.

 

از دست دادن ایشان را برای جامعه مطبوعاتی و جامعه اقتصادی ایران یک ضایعه می‌دانم و با کمال تأسف و به سهم خودم، درگذشت ایشان را تسلیت می‌گویم.

فریدون مجلسی
https://www.asianews.ir/u/dWH
اخبار مرتبط
ایرج عزیز! من شما را دیر پیدا کردم و زود از دست دادم. دلم می‌خواهد با خود شما درد دل کنم. به خود شما بگویم چقدر کمبود و فقدان‌تان برای عزیزان، دوستان و من که خودم را عضو کوچکی از این عزیزان و دوستان می‌دانم، سنگینی می‌کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید