صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۱
کد خبر: 19501
گزارشگر: 464
۲۷۷
۰
۰
۱
یادداشت| دکتر مهدی کریمی تفرشی

وداع با خاطرات زیبای سروی ایستاده

وداع با خاطرات زیبای سروی ایستاده
ایرج جمشیدی از توانمندترین فعالان عرصه رسانه و فرهیخته‌ای بود که اثری ماندگار و بی‌بدیل از خود در جامعه رسانه‌ای کشور به‌جای گذاشت.


 آسیانیوز - 
بزرگ‌مردی که نه تنها قلم و اجرای توانمندانه‌اش مثال‌زدنی‌ست، بلکه ٫‌سرشار از انرژی، شور و اشتیاق زندگی بود. کسانی که از نزدیک او را می‌شناسند، به‌خوبی میدانند که این بزرگ‌مرد تلاطم‌های بسیاری را در زندگی و فعالیت حرفه‌ایاش پشت سر گذاشت، ولی هیچ چیز نتوانست این کوه اراده و پشتکار را در مسیر هدفش اندکی دلسرد کند، بلکه هر روز پرقدرت‌تر، مصمم‌تر ‌و پر اشتیاق‌تر به مسیرش ادامه داد. و همچون سروی ایستاده و با خاطراتی زیبا و سراسر لبخند ‌‌که برای همه به جا گذاشت زندگی را وداع گفت.

بی شک اهل قلم و رسانه، این سرمایه بی‌مانند کشور را هرگز از یاد نخواهند برد. ضایعه درگذشت این بزرگ‌مرد فرهیخته را به خانواده محترم ایشان و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان برای روح آن بزرگ‌مرد طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان ایشان صبری جمیل آرزو میکنم.

https://www.asianews.ir/u/dWL
اخبار مرتبط
خبر درگذشت ایرج جمشیدی برای من بسیار تکان‌دهنده بود. به این خاطر که چندین‌بار گفت‌وگوی حضوری و نزدیک با ایشان برای من انس و الفتی ایجاد کرد که هرگز فراموش‌شدنی نیست.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید