صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۳:۵۳
کد خبر: 20370
گزارشگر: 464
۳۳۱
۱
۰
۲
انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا؛

بایدن و ترامپ در آستانه رقابتی دیگر

بایدن و ترامپ در آستانه رقابتی دیگر
جو بایدن و دونالد ترامپ توانستند با کسب پیروزی‌های فراوان گامی بزرگ را در جهت کسب نامزدی احزاب خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری بردارند.

به گزارش  آسیانیوز به نقل از رویترز، دونالد ترامپ توانست در مجموع ۱۵ ایالتی که انتخابات در آنها برگزار می‌شد عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد و به جز ایالت ورمونت که نیکی هیلی در آنجا پیروز شده در تمام ایالت‌های دیگر از جمله کالیفرنیا و تگزاس این ترامپ بوده که موفق شده تنها رقیب باقی‌مانده در انتخابات درون‌حزبی را کنار بزند.

با وجود پرونده‌های کیفری متعدد، حالا آقای ترامپ در آستانه کسب نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری برای سومین دوره متوالی قرار دارد. رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در سخنرانی پیروزی خود در فلوریدا با تاکید بر سیاست‌های مهاجرتی آقای بایدن، او را بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا نامید. ترامپ همچنین در ادامه افزود: «شهرهای ما مملو از جرایم مهاجران است و ما باید آنها را از کشورمان اخراج کنیم.»

در مقابل، جو بایدن در بیانیه‌ای بار دیگر دونالد ترامپ را تهدیدی برای دموکراسی آمریکا نامید و گفت: «نتایج امشب مردم آمریکا را با یک انتخاب روشن می‌گذارد: آیا به حرکت رو به جلو ادامه می‌دهیم یا به دونالد ترامپ اجازه می‌دهیم ما را به سمت هرج و مرج، تفرقه و تاریکی که دوره ریاست‌جمهوری در کشور مشاهده شد بازگرداند؟»

https://www.asianews.ir/u/eaX
اخبار مرتبط
فاصله میان آرای دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ایالت جورجیا در حالی که فرایند شمارش به پایان خود نزدیک می‌شود،‌ کاهش یافته است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
احمد بیات
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
0
0
1

سلام الان فرصت خوبی است که آسیا نیوز موارد مثبت و منفی اتخاب هر یک از این دو نفر بعنوان رئیس جمهور آمریکا رو بخصوص تحلیل برخورد با سیاست هایی که در برابر ایران اتخاذ میکنن ، رو از همه زوایا ، بعنوان اولین نشریه چاپ و کنتشر بفرمایید . ارادتمند .


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید