صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۳ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۶:۲۸
کد خبر: 20693
گزارشگر: 464
۳۴۲
۰
۰
۳
به مدیرمسئولی علی رزاقی‌ بهار

شماره دهم فصلنامه بارثاوا رهسپار کتابفروشی‌ها شد

شماره دهم فصلنامه بارثاوا رهسپار کتابفروشی‌ها شد
شماره دهم فصلنامه بارثاوا ویژه زمستان ۱۴۰۲ و نوروز ۱۴۰۳ با آثاری از نویسندگان روز و با موضوع روایت تنهایی مهمان دوستان فرهنگ شد.




به گزارش آسیانیوز؛ بارثاوا به صورت فصلنامه و زیر نظر شورای سردبیری و سیاست‌گذاری شامل داستان، روایت، معرفی کتاب و عکس منتشر می‌شود.

در شماره جدید بارثاوا قاسم صنعوی، محمد عزیزی، رضا سلیمان‌نوری، علی صنعوی، یاشین آزادبیگی، مهدیه زرگر، علیرضا محمودی ایرانمهر، بهاالدین مرشدی، انوشه منادی و برخی نویسندگان دیگر داستان و روایت دارند.

مجله بارثاوا جایگزین همشهری داستان و به صورت فصلنامه به مدیرمسئولی علی رزاقی‌ بهار منتشر می‌شود. داستان، روایت، ترجمه و معرفی کتاب بخش‌های این مجله است. بخش روایت فراخوان هم هر شماره اختصاص به موضوعی دارد که روایت‌های برگزیده چاپ می‌شوند.

بارثاوا در ۲۸۴ صفحه با قیمت صد هزار تومان در کتابفروشی‌های معتبر تهران، مشهد، شهرکرد، قزوین و بوشهر در دسترس علاقه‌مندان است.

جواد لگزیان
https://www.asianews.ir/u/egf
اخبار مرتبط
با مجله نوروزی تیزهوش، بهار ۱۴۰۳ سرشار از خاطراتی خوش خواهد بود و داستانهای شنیدنی و شعرهای خواندنی این مجله با تصویرسازی‌های بسیار زیبا لحظاتی آرام و به یاد ماندنی برای کودکان و نوجوانان پدید خواهد آورد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید