صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۶
کد خبر: 10095
گزارشگر: 306
۴۶۷
۰
۰
۱

سپاه منشا اثرات خیر بسیاری در عرصه های مختلف بوده است

سپاه منشا اثرات خیر بسیاری در عرصه های مختلف بوده است
یزد - رئیس کل دادگستری استان با اشاره به حضور سپاه در عرصه های مختلف و حساس در تاریخ انقلاب اسلامی گفت: در تمامی عرصه ها سپاه منشا اثرات خیر کثیر برای کشور بوده است
آسیانیوز / یزد ؛ .غلامعلی دهشیری در دیدار جمعی از اعضای شورای قضایی استان با فرمانده جدید سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی که دشمن تمام توان خود را در عرصه های مختلف جنگ های سرد، سخت، نیمه سخت، نرم و اخیرا جنگ اداراکی و به ویژه اقتصادی به کار گرفته تا این نظام را از پای درآورد سپاه با تکیه بر دانش و تخصص جوانان این مرز و بوم  توانسته در حوزه های مختلف با خودکفایی گره گشای بسیاری از امور باشد.
 رئیس کل دادگستری استان  به تعامل خوب سپاه در حوزه های مختلف با نهادها و دستگاه های اجرایی اشاره کرد و افزود: تشکیل بسیج اقشار زمینه ساز ارتباط موثر با مردم و اثر گذاری در جامعه بوده است.
دهشیری پشتوانه مردمی را بالاترین سرمایه دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران از پشتوانه قوی مردمی برخودار است که این امر حاصل تلاش ها و مجاهدت های سبزپوشان گمنام در این مجموعه است.
وی با اشاره به افزایش سرمایه اجتماعی دستگاه قضا تصریح کرد: این امر حاصل تغییر رویکرد در سیاست های کلان قوه قضائیه و تقویت جنبه های مردمی در این مجموعه با هدایت های ریاست محترم قوه قضائیه بوده است.
رئیس کل دادگستری استان به برگزاری شکوهمند مراسم سلام فرمانده در استان اشاره کرد و افزود: این مراسم در سایه تعامل و همکاری مجموعه اجرایی، نظامی، انتظامی و قضایی استان انجام شد که نشان از همگرایی و همدلی در مجموعه مدیریت استان و تتمه آن گفتمان مهدویت برای آمادگی ظهور حضرت حجت ابن الحسن العسکری(عج) است.
وی با تسلیت حادثه متروپل آبادان به مردم این شهر و به ویژه خانواده های داغدار ابراز امیدواری کرد: با توجه به تاکیدات مسئولات عالی کشور مبنی بر برخورد قاطع با مسببین این حادثه دیگر شاهد چنین اتفاقات غم انگیزی در کشور نباشیم.
عالی ترین مقام قضایی استان با اشاره به موج سواری دشمنان بر این حادثه اظهارداشت: معاندین نظام و کفتارهای رسانه ای و برخی مزدوران داخلی با سوء استفاده از احساسات داغداران و غبارآلود کردن فضا به دنبال ضربه به نظام و انقلاب بودند که با هوشیاری مردم بصیر و انقلابی همه توطئه های آنان نقش بر آب شد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

سپاه منشا اثرات خیر بسیاری در عرصه های مختلف بوده است .غلامعلی دهشیری   رئیس کل دادگستری استان

https://www.asianews.ir/u/6ul
اخبار مرتبط
یزد - در راستای نظارت بر نحوه عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان استان در انجام وظیفه به شهروندان، بازرس کل استان به همراه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید صدوقی یزد به طور سرزده از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیاء(ص) و چند مطب پزشکان در شهر یزد بازدید کردند
یزد - سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان در خصوص جزئیات این پرونده گفت : یک دستگاه کامیون کشنده حامل گازوئیل که بصورت مشکوک در حاشیه شهر یزد در حال تردد بود توسط مأمورین پلیس امنیت اقتصادی توقیف شد
برای مقابله با منفی شدن رشد اقتصادی در کشور و در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی باید شرایط و زیرساخت های لازم برای حضور موفق در بازارهای جهانی و رونق صادرات و اقتصاد غیر نفتی و خروج از اقتصاد واردات محور فراهم گردد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید