صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۵
کد خبر: 10110
گزارشگر: 2
۸۹۴
۰
۰
۲
سبک عاشقانه و غمگین

دانلود جدیدترین آهنگ های علیرضا طلیسچی

دانلود جدیدترین آهنگ های علیرضا طلیسچی
علیرضا طلیسچی از خوانندگان مطرح و معروف ایرانی است که صدای بسیار جذاب و دلنشین است و در چند سال اخیر توانسته است در موسیقی پاپ ایرانی در دل مردم به ویژه جوانان قرار بگیرد. آهنگ های علیرضا طلیسچی بیشتر در سبک عاشقانه و غمگین است و جدیدترین آهنگ علیرضا طلیسچی به نام نه نمیارم است.

علیرضا طلیسچی متولد سال ۱۳۶۷ است و فعالیت اصلی و حرفه ای او خوانندگی، ترانه سرا و آهنگسازی است. تحصیلات این خواننده در مقطع فوق دیپلم عمران و لیسانس موسیقی است و اصالتا اهل تهران هستند. جالب است بدانید ساز تخصصی علیرضا طلیسچی پیانو است ولی در نواختن گیتار نیز مهارت قابل توجهی دارد.
همان طور که می‌دانید نوع موسیقی که علیرضا طلیسچی بر روی آن متمرکز است آهنگ های دیس لاو هستند و دلیل آن هم به خاطر علاقه مردم به این نوع سبک موسیقی است و دلیل شخصی مانند شکست عشقی علیرضا طلیسچی صحت ندارد.

 

جدیدترین آهنگ های علیرضا طلیسچی

آهنگ جدید

علیرضا طلیسچی اهنگ های بسیار زیادی را در این چند سال فعالیت خود برای مردم ساخته است و به ویژه جوانان خاطره های بسیار زیادی با موزیک های علیرضا طلیسچی دارند. در ادامه می‌توانید جدیدترین آهنگ های علیرضا طلیسچی را مشاهده کنید و در صورت نیاز فول آلبوم و تمامی آهنگ های علیرضا طلیسچی را از موزیکدل دانلود کنید.

۱- علیرضا طلیسچی نه نمیارم
۲- علیرضا طلیسچی لیلا
۳- علیرضا طلیسچی خاطره
۴- علیرضا طلیسچی مدلی 1
۵- علیرضا طلیسچی دل به دل
۶- علیرضا طلیسچی ای دل غافل
۷- علیرضا طلیسچی قاف
۸- علی لهراسبی صورت
۹- علیرضا طلیسچی مادر
۱۰- علیرضا طلیسچی بام نبود کسی
۱۱- علیرضا طلیسچی سختگیر
۱۲- علیرضا طلیسچی زندگی جونم

نکته: شما می‌توانید با مراجعه به سایت موزیکدل، اقدام به دانلود آهنگ های این خواننده پرطرفدار را داشته باشید. در واقع آهنگ جدید ایرانی پرطرفدار از خوانندگان معروف با بالاترین کیفیت در سایت موزیکدل قرار داده می‌شود.

 

کنسرت های علیرضا طلیسچی

کنسرت های علیرضا طلیسچی

موسسه فرهنگی هنری گستر صبا مسئول اجرای کنسرت های علیرضا طلیسچی و دیگر خوانندگان معروف ایرانی می‌باشد. آخرین و جدیدترین کنسرت علیرضا طلیسچی در تاریخ 9 خرداد ماه در برج میلاد برگزار شد و در مدت زمان بسیار کمی بلیط های دوسانس کنسرت خرداد ماه به اتمام رسید.

 

آدرس شبکه های اجتماعی علیرضا طلیسچی

 

آدرس اکانت رسمی اینستاگرام: alirezatalischioriginal
• آدرس کانال یوتیوب: AlirezaTalischiOfficial
• شماره تماس: 09121450205

 

همچنین با فالو کردن پیج اینستاگرام موزیکدل به آدرس https://www.instagram.com/musicdel_ir جدیدترین آهنگ های ایرانی را سریع تر از هر جایی به همراه موزیک ویدیو آن ببینید و لذت ببرید.

https://www.asianews.ir/u/6v0
اخبار مرتبط
شعرهای "علی عربی"دعوتی است روشنی بخش به شنیدن نوای دل انگیز دو تار خراسانی ،همراه شدن با پرنده ای در پروازی به سوی رهایی ،مشارکت در آبی اقیانوس بیکران و تماشای ماه از فراز کوه باشکوهی به نام تنهایی.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید