صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۵
کد خبر: 12584
گزارشگر: 213
۵۶۱
۰
۰
۲
عرضه جدید در هفته آینده

جزئیات عرضه تارا و پژو 207 در بورس کالا

جزئیات عرضه تارا و پژو 207 در بورس کالا
شنبه آینده (۱۹ آذر) ۲۱۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ و تارا دستی و اتوماتیک در بورس کالا عرضه می شود که از این تعداد ۱۶۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ و ۵۰۰ دستگاه تارا است.

به گزارش آسیانیوز،۱۹ آذر ۳۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای با قیمت پایه ۴۰۴ میلیون تومان، ۳۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک با قیم ت ۳۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی با قیمت ۲۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۲۵۰ دستگاه تارا اتوماتیک با قیمت پایه ۳۷۶ میلیون تومان و ۲۵۰ دستگاه تارا دستی با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از سوی ایران خودرو عرضه خواهد شد.

جزئیات عرضه تارا و پژو ۲۰۷
هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک خودرو را دارند و خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند. از سوی دیگر اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

 خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های جانبی اقدام کنند.

هزینه‌های جانبی شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال به علاوه ۱۲ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی در خودروهای تارا و پژو ۲۰۷ دستی و ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی در خودروهای تارا و پژو ۲۰۷ اتوماتیک هستند که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

مهلت ثبت سفارش ساعت ۹ روز شنبه ۱۹ آذر و میزان پیش دریافت خرید به میزان ۵۰ درصد است. تاریخ تحویل خودروها نیز ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود./

منبع: تجارت نیوز

https://www.asianews.ir/u/8qd
اخبار مرتبط
واردات خودرو به کشور در صورت تحقق می‌تواند حتی بر بازار و قیمت خودروهای گران‌قیمت نیز تاثیرگذار باشد، اما نخست باید دید این خودروها با چه قیمتی عرضه می‌شوند؟
معاون وزارت اقتصاد گفت: ارزش اسمی این سهام‌ها در تاریخی که واگذار شد حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان بود اما به‌نرخ روز الآن بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار میلیارد تومان است.
اهالی بورس تهران از ابتدای پاییز در هر ماه شرایط متفاوتی از بازار را تجربه کردند؛ در حالی که مهرماه همراه با ریزش‌های ناامیدکننده و مداوم بازار گذشت.
پس از آغاز نوسانات افزایشی نرخ ارز در هفته‌های گذشته بانک مرکزی اقدامات جدیدی را در جهت حفظ ارزش پول ملی انجام داد و در نخستین واکنش بازار‌ساز به افزایش قیمت ارز، لیست بنگاه‌های خرید و فروش ارز توافقی، منتشر شد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: تلاش می شود تا مرحله نخست سود سهام در پایان آذر ماه یا ابتدای دی ماه به حساب سهامداران واریز شود.
در حالی که قیمت طلا و سکه با نوسانات روزهای گذشته خداحافظی کرده و اندکی آرام گرفته است، قیمت دلار همچنان سر به گران شدن دارد.
روز گذشته قیمت سکه طلا ضرب امامی در معاملات بازار تهران از مرز کانال 17 میلیون تومانی عبور کرد که به عقیده بسیاری از کارشناسان اقتصادی در اثر سیاست‌های ایجاد شده از سوی نهاد بازار‌ساز در جهت جلوگیری از نوسانات نرخ ارز، عده‌ای از معامله‌گران به خرید و فروش سکه روی آورده‌اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید