صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۱ / ۰۳:۳۲
کد خبر: 12922
گزارشگر: 213
۶۵۹۵
۰
۰
۵
نتیجه یک تحقیق درباره تمایلی خاص در زنان و مردان

احساس عجیب زنان درباره بوی بدن «مردان مجرد»

احساس عجیب زنان درباره بوی بدن «مردان مجرد»
شاید بوی بدن بیشتر مردان مجرد به این دلیل است که زنان را بهتر به سمت خود جذب کنند، ولی گاهی زنان در این باره نظر دیگری دارند!

به گزارش آسیانیوز، بر اساس نتایج بررسی‌های انجام شده، مردان مجرد نسبت به مردانی که دارای رابطه‌ی مستمر با یک زن هستند، بوی بیشتری از خود ساطع می‌کنند.

محققین حدس می‌زنند که شاید بوی بیشتر مردان مجرد به این دلیل باشد که بدن این مردان مایل است اعلام کند که دست نخورده است و آماده است تا وارد رابطه شود.

در مطالعات گذشته ثابت شده بود که مردان مجرد دارای سطح «تستسترون» بیشتری نسبت به مردان متاهل هستند، زیرا رابطه‌ی جنسی مرتب ندارند. نگهداری رابطه با جنس مخالف برای مردانی که سطح تستسترون کمتری دارند، راحت‌تر است و در واقع هر چقدر سطح این هورمون کمتر باشد تعهد مرد به رابطه بیشتر می‌شود.

این نظریه نیز وجود دارد که سطح تستسترون دارای ارتباط معکوس با بوی بدن است و مردان مجرد دارای بوی قوی‌تری نسبت به مردان متاهل هستند.

محققین برای اینکه این نظریه‌ها را دقیق‌تر بررسی کنند، ۹۱ مرد را استخدام کردند. آن‌ها به همه‌ی مردان تیشرت سفید دادند تا به مدت یک روز بپوشند. ۴۶ نفر از مردان مجرد و ۴۵ نفر از آن‌ها متاهل بوده‌اند. از شرکت‌کنندگان خواسته شد تا در طول یک روزی که تیشرت تعیین شده را پوشیده بودند، به میزان متوسط فعالیت ورزشی داشته باشند تا بوی بدن آن‌ها به تیشرت بچسبد.

در مرحله‌ی بعد تیشرت‌ها به ۸۲ زن که در زمینه‌ی تشخیص بو تخصص داشته‌اند داده شد تا آن‌ها را بو کنند و در کنار آن عکس افراد را نیز ببینند.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد، بوی بدن مردان مجرد بیشتر از بوی بدن مردان متاهل بوده است. از طرف دیگر به نظر می‌رسد میزان ماهیچه در صورت مردان مجرد، بیشتر از مردان متاهل تشخیص داده شده است.

شاید بوی بیشتر مردان مجرد به این دلیل است که زنان را بهتر به سمت خود جذب کنند، ولی واقعیت این است که از نظر زنان، بوی بدن مردان مجرد حالت سکسی‌تری به آن‌ها نمی‌دهد و حتی شاید باعث دور شدن زنان از آن‌ها شود.

البته محققین این نظریه ساده‌تر را نیز مطرح کرده‌اند که بوی بیشتر بدن مردان مجرد می‌تواند به دلیل کمتر رعایت کردن نکات بهداشتی نسبت به مردان متاهل باشد.

نتایج این مطالعه در مجله‌ی Frontiers in Psychology منتشر شده است./

منبع: ایلیاد

https://www.asianews.ir/u/8zk
اخبار مرتبط
زنان برای اینکه از نگاه مردان قابل اطمینان و ضمنا جذاب باشند، باید مواردی را رعایت کنند.
براساس آخرین تحقیقات پزشکی، زنان برای داشتن چرخه پریود منظم باید شب ها بین ۷ تا ۹ ساعت بخوابند.
نتایج یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که محصولات صاف‌کننده مو ممکن است به طور قابل توجهی خطر ابتلا به سرطان رحم را افزایش دهد.
برخی زنان از اینکه جذاب باشند احساس خوبی دارند و بعضی سعی می کنند تا ظاهر و رفتار آن ها به نحوي باشد که میزان جذابیت آن ها را نزد جنس مخالف افزایش دهد.
سازمان تامین اجتماعی، به منظور تحقق عدالت در میان بیمه شدگان، سن بازنشستگی خاصی را برای مردان و زنان در زمان بازنشستگی ، تعیین کرده است
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید