صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۱ / ۲۱:۴۷
کد خبر: 12942
گزارشگر: 306
۴۰۴
۰
۰
۳

توقیف مگان حامل بیش از 120 کیلو گرم تریاک در یزد

توقیف مگان حامل بیش از 120 کیلو گرم تریاک در یزد
​یزد - فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه سواری مگان و کشف 120 کیلو و750 گرم تریاک در محور کرمان - یزد خبر داد
آسیانیوز / یزد ؛ سردار "عباسعلی بهدانی فرد" گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان خاتم حین کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه سواری "مگان" که با سرعت زیاد در حال حرکت بود مشکوک شده  و برای بررسی بیشتر به راننده خودرو دستور ایست دادند.
 
وی با بیان اینکه راننده قصد متواری شدن را داشت، افزود:ماموران پلیس با رعایت کامل قوانین به سمت لاستیک خودرو شلیک و خودرو را متوقف کردند که راننده با  استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه با رها نمودن خودرو متواری شد.
 
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودرو 120 کیلو و 750 گرم تریاک کشف کردند تصریح کرد: تلاش برای شناسایی صاحب خودرو و قاچاقچی متواری کماکان ادامه دارد.
 
فرمانده انتظامی استان یزد  خاطرنشان کرد: استان یزد در مسیر ترانزیت موادمخدر از جنوب و شرق کشور به دیگر استان ها قرار دارد و در همین خصوص ماموران پلیس این استان با مجاهدت و جانفشانی با باندهای وارد کننده موادمخدر برخورد خواهند کرد.
 
انتظامی مقتدر ناکام کننده فتنه های دشمن 
 
استاندار یزد در خطبه های نماز جمعه شهر یزد گفت: دشمن به لطف وجود انتظامی مقتدر در به سر انجام رساندن فتنه های خود ناکام مانده است. 
 
"مهران فاطمی" در بین خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یزد گفت: نیروهای امنیتی بخصوص انتظامی استان یزد در کنترل اغتشاشات اخیر به خوبی عملکرده و این فتنه را بدون هیچ کشته و خسارتی خاتمه داد، که این عمل بسیار خوب پلیس جای تشکر و قدردانی دارد.
 
وی ادامه داد: پلیس همیشه برای امنیت و آسایش شهروندان در حال تلاش بوده و دائما با اراذل و اوباش در جهت تامین نظم و امنیت در حال مبارزه است.
 
استاندار یزد در پایان اظهار داشت: همه ما مدیون این عزیزان هستیم و دشمن به لطف وجود انتظامی مقتدر در به سر انجام رساندن فتنه های خود ناکانم مانده است.
 
 
ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با سردار "بهدانی فرد" در 197 
 
ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان در روز دوشنبه 12دی ماه سال جاری در دفتر نظارت همگانی 197 برگزار خواهد شد. 
 
در راستای رسیدگی به مشکلات شهروندان، روز دوشنبه 12دی ماه سال جاری جلسه ارتباط مستقیم مردم با سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد از ساعت 9 صبح در دفتر نظارت همگانی 197 برگزار خواهد شد.
 
بنا بر این گزارش، شهروندان جهت ملاقات و طرح مشکلات خود با تلفن 197 تماس حاصل و اخذ نوبت نمایند.
 
توقیف 93 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در اردکان 
 
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از توقیف 93 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد. 
 
سرهنگ "اکبر شفیعی" در تشریح این خبر بیان داشت: برخورد با هنجارشکنان و برهم‌ زنندگان نظم و امنیت عمومی همواره در سرلوحه کار پلیس قرار داشته و در راستای پاسخگوئی به مطالبات شهروندان ، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با رانندگان خودرو و راکبین موتورسیکلت برهم زننده سلب آسایش و آرامش شهروندان در دستور کار ماموران یگان امداد این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: ماموران در اجرای این طرح تعداد 71 دستگاه موتورسیکلت و 22 دستگاه خودرو را توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در خاتمه ضمن مثبت ارزیابی نمودن این طرح، سرعت غیرمجاز، حرکات نمایشی، ایجاد آلودگی صوتی و مخدوش بودن پلاک را عمده تخلف رانندگان و راکبان وسایط نقلیه توقیفی عنوان و تصریح کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت اجتماعی از اولویت‌های کاری پلیس است و شهروندان هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و فعالیت های مجرمانه را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
 
 
افزایش 9 درصدی کشفیات در یزد 
 
فرمانده انتظامی شهرستان یزد، ازافزایش 9 درصدی انواع کشفیات در آذر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در این شهرستان، خبر داد . 
سرهنگ"سعید زینلی" گفت : با تلاش شبانه روزی و اقدامات عوامل انتظامی این شهرستان ، آمار انواع کشفیات در یزد افزایش داشته است. 
 
وی افزود : در بررسی به عمل آمده آمار انواع کشفیات حوزه استحفاظی این فرماندهی در آذر ماه  سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 9 درصدی داشته است.
 
سرهنگ زینلی موفقیت پلیس را، نتیجه تلاش مخلصانه و شبانه روزی عوامل انتظامی این شهرستان ، راه اندازی گشت های آشکار و افزایش گشت های فوریتی پلیس 110 و همچنین همکاری و تعامل بیشتر مردم با پلیس دانست.

سید محمد جواد عرفانفر

 

توقیف مگان حامل بیش از 120 کیلو گرم تریاک در یزد  ، سردار عباسعلی بهدانی فرد

https://www.asianews.ir/u/904
اخبار مرتبط
یزد - فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران ایستگاه بازرسی ساغند اردکان با همکاری ماموران یگان تکاوری 119 یزد در حین کنترل خودروهای عبوری در محور اردکان به طبس هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پژو مشکوک شده و آن را مورد بازرسی قرار دادند
یزد - استاندار گفت: انتظامی و پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد از موفق ترین پلیس های کشور است
یزد - فرمانده انتظامی شهرستان از متلاشی شدن باند سارقین خودرو و کشف 6 فقره سرقت توسط ماموران کلانتری11 خبر داد
یزد - فرمانده انتظامی استان گفت: با کار مشترک اطلاعاتی پلیس یزد و گلستان، 730 کیلوگرم شیشه کشف شد
یزد - رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان گفت : از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۶۲۲ مورد مراسم ملی و مذهبی در سطح فرماندهی انتظامی استان برگزار شده است
یزد - عاملان شرارت و ناامنی دستگیر شدند
یزد - جانشین فرمانده انتظامی شهرستان از کشف 21 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در شهرستان یزد خبر داد
​ یزد - رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان از پلمب 6 بنگاه اتومبیل در شهر یزد خبر داد
یزد - فرمانده انتظامی استان یزد با تبریک روز خبرنگار از خبرنگاران پلیس تقدیر نمود
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید