صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۸:۳۴
کد خبر: 13171
گزارشگر: 2
۸۳۰۲
۳
۲
۵
ثبت نام سایپا در ۱۴۰۱

جدیدترین طرح پیش فروش سایپا ویژه حمایت از جوانان و خانواده

جدیدترین طرح پیش فروش سایپا ویژه حمایت از جوانان و خانواده
در جدیدترین طرح ثبت‌نام سایپا این شرکت خودروسازی مطرح قصد دارد در قالب طرح حمایت از جوانان و طرح خانواده در قالب قرعه‌کشی مختص مادران ۲ محصول خود را به بازار عرضه کند.

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که بودجه لازم برای خرید خودرو از بازار آزاد را ندارید، پس شاید بخواهید از طرح‌های پیش فروش و فروش فوق‌العاده دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو باخبر شوید. در جدیدترین طرح ثبت‌نام سایپا این شرکت خودروسازی مطرح قصد دارد در قالب طرح حمایت از جوانان و طرح خانواده در قالب قرعه‌کشی مختص مادران ۲ محصول خود را به بازار عرضه کند.
دقت داشته باشید که طرح پیش فروش با فروش فوق‌العاده از لحاظ موعد تحویل متفاوت است. اگرچه قیمت این دو طرح هم می‌تواند در دو بازه زمانی متفاوت باشد، زیرا در طرح پیش فروش هزینه خودرو بر اساس قیمت مصوب روز محاسبه می‌شود.

 

خودروهای ارائه شده در ثبت نام سایپا در ۱۴۰۱

خودروهای ارایٔه شده در ثبت نام سایپا در ۱۴۰۱

در طرح فروش فوری و ثبت نام سایپا بهمن 1401 این شرکت خودروسازی ۲ محصول خود شامل کوییک R پلاس اتوماتیک آپشنال، شاهین G را به بازار عرضه می‌کند.
این طرح ویژه متقاضیان عادی و مادران است. قابل ذکر است که متقاضیان عادی این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت و مادرانی که فرزند دوم آن‌ها بعد از ۱۹ آبان سال ۱۴۰۰ به دنیا آمده باشند، تا ۳ روز پس از آغاز طرح، مهلت ثبت نام دارند.
قیمت هر یک از این خودروهای ارائه شده این طرح، قطعی است و به صورت 90 روزه به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
بنابر اعلام شرکت سایپا، در این طرح، خودرو کوییک R پلاس اتوماتیک آپشنال با قیمت ۲۹۷ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان و خودرو شاهین G با قیمت ۳۴۴ میلیون و ۷۴۷ هزار تومان به فروش می‌رسند

 

شرایط پیش فروش محصولات سایپا

شرایط پیش فروش محصولات سایپا

متقاضیان شرکت در قرعه‌کشی پس از بررسی شرایط ثبت نام سایپا می‌توانند در صورت داشتن صلاحیت در این طرح پیش فروش شرکت کنند. شما هم به عنوان متقاضی شرکت در این طرح باید از پیش با برخی از شرایط بخشنامه شرکت سایپا آشنا باشید. در ادامه به ذکر برخی از این شرایط می‌پردازیم:

هر کد ملی تنها مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو خواهد بود.
• شرکت‌کنندگان ملزم به داشتن حداقل گواهینامه پایه ۳ هستند.
• حداقل سن متقاضیان برای شرکت در قرعه‌کشی ۱۸ سال است.
• فرد متقاضی شرکت در قرعه‌کشی و ثبت نام سایپا بهمن ۱۴۰۱ نباید حداقل در ۴۸ ماه گذشته از دو شرکت خودروسازی سایپا یا ایران خودرو خرید کرده باشد.
• متقاضی باید با شماره تلفن مختص به خود (به نام) در قرعه‌کشی شرکت کند.
• متقاضیان طرح ویژه جوانی جمعیت، محدودیت داشتن پلاک فعال، حداقل ۱۸ سال، داشتن گواهینامه و عدم خرید از خودروسازان را ندارند.
• متقاضیان این طرح باید در یکی از بانک‌های تجارت، ملی، صادرات، ملت، رفاه یا اقتصاد نوین، حساب وکالتی داشته باشند.
• هنگام مراجعه به سایت ثبت نام سایپا، متقاضی باید شماره شبا، شماره کارت و شماره حساب بانکی مختص به خود را وارد سایت کند.
• در این طرح امکان انتقال خودرو به شکل وکالتی وجود ندارد. همچنین خرید انصرافی نیز میسر نخواهد بود.
• در طرح‌های پیش فروش یک‌ساله شرکت سایپا، قیمت قطعی نیست و مطابق نرخ مصوب روز محاسبه می‌شود.
• رنگ انتخابی خودرو در زمان ثبت‌نام ملاک نیست و پس از صدور دعوت‌نامه تکمیل وجه مشخص خواهد شد.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام سایپا

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام سایپا

برای ثبت نام سایپا باید علاوه بر داشتن شرایط، بتوانید مدارک خواسته شده را نیز جمع‌آوری کنید. این مدارک شامل موارد زیر می‌شوند:

• ارائه مدارک شناسایی معتبر
• ارائه شماره کارت
• ارائه شماره حساب بانکی
• ارائه شماره شبا متقاضی
• داشتن گواهینامه

 

آموزش ثبت‌نام در قرعه‌کشی‌ شرکت سایپا

 

به منظور شرکت در هر یک از طرح‌های فروش خودرو شرکت سایپا به جز ارائه خودرو در بورس کالا، باید از قبل پیش ثبت‌نام لازم را در سایت این شرکت انجام دهید. این پیش ثبت‌نام برای وارد کردن اطلاعات شناسایی و هویتی هر متقاضی ضروری است. به این ترتیب فرد می‌تواند با ذخیره اطلاعات در هر مرحله به راحتی در قرعه‌کشی‌های بعدی نیز شرکت کند. برای انجام ثبت نام سایپا در بهمن 1401 باید طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱- وارد سایت شرکت سایپا شوید و مراحل ساخت حساب کاربری را طی کنید.
۲- در ادامه باید مراحل احراز هویت را به شکل خواسته شده دنبال کنید.
۳- اگر در بازه زمانی ارائه شده برای زمان قرعه‌کشی وارد سایت شوید، حتماً شاهد لیست خودروهای قابل عرضه خواهید بود. اما در صورت ورود زودتر یا دیرتر به سایت ثبت نام سایپا این خودروها را مشاهده نمی‌کنید.
۴- با کلیک روی هر اتومبیل می‌توانید اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید.
۵- در نهایت باید روی کادر حاوی عبارت «پیش فروش» کلیک کرده و تیک گزینه «من ربات نیستم» را نیز وارد کنید.
۶- در صورت قبول احراز هویت شما، به مرحله «ادامه فرآیند خرید» خواهید رفت.
۷- در نهایت باید بعد از بررسی اطلاعات مندرج در صفحه نسبت به وارد کردن داده‌های خواسته شده و کلیک کردن روی عبارت «تأیید» اقدام کنید.
۸- بعد از طی کردن موفقیت‌آمیز ثبت‌نام، یک کد پیگیری به شما داده می‌شود که باید تا پایان قرعه‌کشی آن را نزد خود نگه‌دارید.

 

جمع‌بندی

 

در این مطلب به بررسی شرایط ثبت‌نام سایپا و معرفی 2 مدل خودروی عرضه شده در طرح پیش‌فروش این شرکت پرداختیم. شما نیز در صورتی که تا به حال در این طرح شرکت نکرده‌اید، می‌توانید از طریق آموزش موجود در مطلب نسبت به انجام این کار اقدام کنید.

https://www.asianews.ir/u/969
اخبار مرتبط
با وجود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی و زیان انباشته و کیفیت پایین محصولات، خودروسازان همچنان به طرح‌های فروش خود ادامه دهند. دو طرح جدید فروش سایپا نیز در قالب پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید، از روز پنجشنبه ۱۴ بهمن آغاز می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
حجت
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
0
0

ما یه ماشین قدیمی داریم.میخایم اسممون که در اومد بفروشیم یه چیزی بزاریم سرش یه ماشین از سایپا بخریم.این قانون جدید شما ما رو بازم از پولدارها جدا کرد.بازم اونا میتونن بخرن اما ما نه.اینقدر شرایط رو برای ما فقرا سخت نکنید.خوبیت نداره.

ناشناس
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
0
0

باز هم پول دار ها میتونن بخرن ما میخواستیم پراید بفروشیم بخریم حالا پرایدو بفروشیم بزارین بانک ماشین قیمتش بره بالا پرایدمونم از دست میدیم

جوانی جمعیت
۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
0
0

چرا گزینه های خرید نمایش داده نمیشن؟ من در طرح جوانی جمعیت میخواستم ثبت نام کنم


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید