صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۷:۰۲
کد خبر: 13361
گزارشگر: 213
۶۷۲
۰
۰
۲
ارسال محموله غذا و دارو به زلزله زدگان

نخستین کمک‌های انسان‌دوستانه ایران به سوریه رفت+عکس

نخستین کمک‌های انسان‌دوستانه ایران به سوریه رفت+عکس
سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت: «اولین محموله کمک‌های انسان‌دوستانه ‎جمهوری اسلامی ایران به زلزله‌زدگان سوری رسید.

به گزارش آسیانیوز، اولین محموله کمک‌های انسان‌دوستانه ‎جمهوری اسلامی ایران به زلزله‌زدگان سوریه به مناطق زلزله‌زده این کشور ارسال شد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت: «اولین محموله کمک‌های انسان‌دوستانه ‎جمهوری اسلامی ایران به زلزله‌زدگان سوری شامل پتو، چادر، مواد غذایی، دارو و دیگر نیازمندی‌ها نیمه‌شب ۱۷ بهمن با یک فروند هواپیمای ایرانی و با استقبال مهدی سبحانی سفیر کشورمان، به فرودگاه ‎دمشق وارد و به سرعت برای مناطق ‎زلزله‌زده ارسال شد.»اولین محموله کمک‌های انسان‌دوستانه ایران به زلزله‌زدگان سوریه، وارد این کشور شد.

زلزله در ترکیه و سوریه

به گزارش ایسنا،اولین محموله کمک‌های انسان‌دوستانه ایران به زلزله‌زدگان سوریه، وارد این کشور شد.

مرکز لرزه نگاری مدیترانه ای اروپا صبح دیروز اعلام کرد که زمین لرزه ای به بزرگی ۷.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین ( ریشتر)‌ دقایقی پیش مرکز ترکیه را لرزاند.

اردوغان: زلزله امروز بزرگ ترین فاجعه طبیعی ترکیه از سال 1939
▫️”رجب طیب اردوغان” رییس جمهوری ترکیه اعلام کرد زلزله‌امروز ترکیه بزرگ ترین فاجعه طبیعی این کشور از سال 1939 تاکنون است که در نتیجه آن، 2818 ساختمان (تاکنون) به طور کامل فروریخته است.

زلزله سال 1939 ارزنجان که اردوغان به آن اشاره کرد، 33000 نفر کشته داد. زمین لرزه 7.6 ریشتری ازمیت در سال 1999 نیز بیش از 17000 کشته برجای گذاشت.

این در حالی است که تعداد قربانیان زلزله اخیر نامشخص و تاکنون بیش از 2 هزار نفر بوده است./

https://www.asianews.ir/u/9bj
اخبار مرتبط
استاد پژوهشگاه بین‌المللی زلزله با بیان اینکه پس‌لرزه‌های چند روز آینده، بناهای نیمه‌آسیب‌دیده بیشتری تخریب شوند، از وجود نیروگاه هسته ای نرسین اظهار نگرانی کرد.
رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه اعلام کرد زلزله‌امروز ترکیه بزرگ ترین فاجعه طبیعی این کشور از سال 1939 تاکنون است که در نتیجه آن، 2818 ساختمان (تاکنون) به طور کامل فروریخته است.
ارسال پیام هشدار زلزله، امروز، روی گوشی‌های موبایل و همراه اول واکنش های و حاشیه های متفاوتی را برانگیخت.
یزد - بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی هم‌زمان با سراسر کشور در مدرسه علی سهیلی و به همت واحد ایمنی و مدیریت بحران شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید