صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۱:۰۴
کد خبر: 13431
گزارشگر: 306
۱۷۵
۰
۰
۱
امام جمعه یزد

انقلاب اسلامی ایران پیروی از قیام امام حسین(ع) و یارانش است / ۲۲ بهمن طلوع نور الهی است

انقلاب اسلامی ایران پیروی از قیام امام حسین(ع) و یارانش است / ۲۲ بهمن طلوع نور الهی است
یزد - امام جمعه با اشاره به اهمیت فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، گفت:‌ انقلاب اسلامی ایران در حقیقت پیروی از قیام امام حسین(ع) و یارانش با وفایش است

آسیانیوز / یزد ؛ آیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در محل مسجد ملا اسماعیل یزد  برگزار شد با بیان اینکه عفو پدرانه مقام معظم رهبری یک بار دیگر توطئه و فتنه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی را خنثی کرده است، گفت:‌ این موضوع مهمترین سند حقانیت و درستی جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه امید به خدا تنها راه رسیدن به کمال و سعادت در دنیا و آخرت است گفت: بصیرت و توکل به قدرت الهی از جمله مهمترین ویژگی افراد در جامعه اسلامی است و همین امر رمز پیروزی همیشگی حق بر باطل است.

آیت الله ناصری با بیان این‌که ایران اسلامی قبل از پیروزی انقلاب تحت سلطه آمریکا و دیگر کشورهای مستکبر جهان بود، گفت: ایرانی‌ها قبل از انقلاب اسلامی هیچ اراده‌ای از خود نداشتند و آمریکایی‌ها اجازه نمی‌دادند که ایرانی‌ها به علم روز دست یابند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه ۲۲ بهمن را طلوع نور الهی است افزود: پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تلاش برای برون رفت از مشکلات مختلف در گرو مشارکت آحاد مردم است.

وی با بیان این‌که پایداری برای حفظ انقلاب، صبوری در برابر مشکلات، اتحاد و تقوا را عوامل پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه‌های شوم استکبار جهانی است، گفت: توسعه صنعتی، فرهنگی و اقتصادی تنها راه پیشرفت پایدار و مقابله با فتنه وتوطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد وحدت را لازمه توسعه همه جانبه دانست و بیان کرد:‌ مردم بدانند دشمنان قصد دارند با فتنه بین اقشار مختلف جامعه اسلامی تفرقه ایجاد کنند و قدرت آنها را برای مقابله با استکبار کاهش دهند.

آیت الله ناصری یزدی در بخش دیگری از سخنان خود گرانی‌های غیرقانونی در حوزه مواد غذایی به ویژه در حوزه خوراک دام، تأکید کرد: بارها گفته‌ایم دست‌اندرکاران باید از ظرفیت های داخلی استفاده کنند و در زمینه خودکفایی کشور و استانها در تولید خوراک دام اقدامات جدی را انجام و در اولویت اجرایی قرار دهند.

وی مشارکت سرمایه گذاران در حوزه خودکفایی ملی را حائز اهمیت دانست و گفت: این مهم باید در دستور کار مسئولان اجرایی و نظارتی کشور قرار گیرد.

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت توجه به ناآرامی ماه‌های گذشته، گفت:‌ مقام معظم رهبری در اغتشاشات اخیر به خوبی بحران را مدیریت کرد و با تذکر و توصیه‌های به موقع مانع تحقق اهداف دشمنان در ناآرامی های اخیر شد.

آیت الله ناصری گفت: مردم بدانند دشمنان قصد دارند با فتنه بین اقشار مختلف جامعه اسلامی تفرقه ایجاد کنند و قدرت آنها را برای مقابله با استکبار کاهش دهند.

سید محمد جواد عرفانفر

 انقلاب اسلامی ایران پیروی از قیام امام حسین(ع) و یارانش است / ۲۲ بهمن طلوع نور الهی است ، آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد

https://www.asianews.ir/u/9dp
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید