صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۱:۱۴
کد خبر: 13440
گزارشگر: 306
۲۶۳
۰
۰
۱

متهم سابقه دار با شلیک پلیس زمینگیر شد

متهم سابقه دار با شلیک پلیس زمینگیر شد
یزد - فرمانده انتظامی استان گفت: متهم سابقه دار و سارق فراری خودرو با شلیک پلیس دستگیر شد
آسیانیوز / یزد ؛ سردار "عباسعلی بهدانی فرد" درباره این خبر گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۵ آزادگان هنگام گشت زنی در آزادشهر یک دستگاه خودرو سواری سرقتی را که توسط سارق تغییر رنگ داده شده بود، مشاهده کردند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس دستور ایست را صادر اما سارق بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری می شود.
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: خودرو در عملیات تعقیب و گریز پلیس با شلیک تیر ماموران متوقف شد.
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: متهم سابقه دار، مجروح و دستگیر و به بیمارستان منتقل و خودرو سرقتی نیز به پارکینگ منتقل شد.
گفتنی است، حال عمومی متهم خوب است.
عملکرد پلیس در این ایام قابل تقدیر است 
رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: در ایامی که گذشت ما عملکردی از پلیس کشور دیدم که قابل تقدیر است و پلیس در این راه شهید داد تا از مردم و انقلاب دفاع کند 
"محمد صالح جوکار" در آیین افتتاح کلانتری شهرستان "اشکذر" ضمن تبریک دهه فجر افزود: امروزه به برکت انقلاب اسلامی از زیر بار ظلم و ستم رها شده ایم و دستاورد های چشمگیری در تمامی زمینه ها مانند پزشکی، نانو، نظامی و... به دست آورده ایم.
وی ادامه داد: کشور ما مرهون خون شهدایی است که از ابتدای این انقلاب تاکنون در این راه به شهادت رسیده اند به ویژه شهدای انتظامی که در تمامی فتنه ها پرچم دار مقابله با دشمنان بوده اند.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: در ایامی که گذشت ما عملکردی از پلیس کشور دیدم که قابل تقدیر است و پلیس در این راه شهید داد تا از مردم و انقلاب دفاع کند.
رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس و شوراها ضمن تقدیر و تشکر از سردار"بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان و کارکنان پلیس به خاطر تلاش شبانه روزی برای برقراری نظم و امنیت اظهارداشت: ساخت این مکان انتظامی در زمان کوتاه نشان دهنده عظم جهادی در این زمینه است.
همچنین فرمانده انتظامی استان یزد در این مراسم گفت: نوسازی و بهسازی کلانتری‌های استان یزد در سال گذشته در اولویت و دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" افزود: این کلانتری در مساحت ۲ هزار متر مربع و در زیربنای ۶۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال با کار جهادی ظرف مدت ۸ ماه ساخته شده و انشالله روند بهسازی سایر کلانتری‌های استان یزد به همین سرعت ادامه داشته باشد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

متهم سابقه دار با شلیک پلیس زمینگیر شد ، سردار  عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد

https://www.asianews.ir/u/9dq
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید