صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۰:۴۴
کد خبر: 13447
گزارشگر: 306
۲۰۲
۰
۰
۱
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد

تامین، حفظ و ارتقای سطح سلامت نیروی کار یکی از عوامل مهم رشد و ارتقای فناوری و تولید است

تامین، حفظ و ارتقای سطح سلامت نیروی کار یکی از عوامل مهم رشد و ارتقای فناوری و تولید است
یزد - به مناسبت ایام الله دهه فجر، محمدرضا فلاحتی با حضور در شهرک صنعتی جهان آباد میبد، خانه بهداشت شرکت گلوله های الوند کویر میبد را افتتاح کرد
آسیانیوز / یزد ؛ فلاحتی در آیین گشایش دویست و هشتمین خانه بهداشت کارگری استان گفت: تامین، حفظ و ارتقای سطح سلامت نیروی کار علاوه بر این که یکی از ارزش های انسانی تلقی می شود، یکی از عوامل مهم رشد و ارتقای فناوری و تولید است.
وی ادامه داد: رشد و شکوفایی اقتصاد جامعه به نیروی ماهر و سالم کار بستگی دارد و این امر زمانی میسر می شود که خدمات بهداشتی و تسهیلات مورد نیاز کارگاهی برای شاغین در بالاترین سطح ممکن تامین و ارائه گردد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به اینکه در ماده 147 قانون کار جمهوری اسلامی ایران به منظور ارائه خدمات بهداشتی در کارگاه های تولیدی 50 تا 499 نفر طرح مشترک ارائه مراقبت های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و صندوق تامین اجتماعی شکل گرفت تاکید کرد: این طرح با هدف تامین سلامت کارگران و خانواده آنان، ارتقای دانش و ایجاد رفتارهای مناسب بهداشتی در کارگران و سالم سازی محیط کار در بخش های صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات به مرحله اجرا در آمد.
وی عنوان کرد: نیروی کار ماهر و سالم در هر کشوری به عنوان یکی از مهم ترین پیشتوانه های پایدار آن جامعه محسوب می شود و در این راستا توجه به سلامت نیروی کار از مهمترین وظایف دولت قلمداد شده و قانون نیز متولیان امر را به حفظ و پاسداری از سلامت و ایمنی کارگران موظف نموده است.

سید محمد جواد عرفانفر

 

تامین، حفظ و ارتقای سطح سلامت نیروی کار یکی از عوامل مهم رشد و ارتقای فناوری و تولید است ، فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد

https://www.asianews.ir/u/9dx
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید