صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۱:۱۸
کد خبر: 13450
گزارشگر: 306
۳۵۲
۰
۰
۱

​ قاچاق 100 کیلو حشیش با کوییک

​

قاچاق 100 کیلو حشیش با کوییک
یزد - فرمانده انتظامی استان از کشف 100 کیلوگرم حشیش توسط ماموران پلیس اردکان خبر داد

آسیانیوز / یزد ؛ سردار"عباسعلی بهدانی فرد" در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان اردکان با تلاش اطلاعاتی و تشدید اقدامات پلیسی از انتقال یک محموله مواد مخدر با خبر شدند.

وی در ادامه بیان داشت: ماموران حین کنترل محور و خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو "کوییک" مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را توقیف کردند. این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران پس از توقیف خودرو، در بازرسی از آن 100 کیلو " حشیش" و 450 گرم "تریاک" را که به طرز ماهرانه ای درنقاط مختلف خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان ضمن اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی و معرفی متهمان به دادسرا تصریح کرد: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ همواره یکی از اولویت‌های پلیس است و شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک را با شماره گیری تلفن 110 به این پلیس اطلاع دهند.

پیام تشکر فرمانده انتظامی یزد از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فرمانده انتظامی استان، با صدور پیامی از حضور حماسی مردم همیشه در صحنه و فهیم استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام سردار "عباسعلی بهدانی فرد" به این شرح است: راهپیمایی 22 بهمن 1401 که مصادف با چهل وچهار سالگی شکوه انقلاب اسلامی بود برگ زرینی دیگر در دفتر افتخارات مردم شریف استان بود و در این روز جهانیان بار دیگر شاهد خلق حماسه ای با شکوه از بزرگ مردان و زنان ایران اسلامی بودند. در چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امت سرافراز و حماسه ساز "دارالعباده یزد "همگام با هموطنان سراسر کشور با حضور با بصیرت خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر اوج علاقه و ارادت خود را نسبت به انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و دستاوردهای ارزشمند نظام نشان داد و با شهدا و امام راحل (ره)بار دیگر تجدید عهد و پیمان کردند. فرماندهی انتظامی استان یزد، با تقدیر از حضور آگاهانه و انقلابی امت شهید پرور استان در آیین گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بویژه راهپیمایی حماسی یوم الله 22 بهمن، تداوم نهضت شکوهمند امام راحل را از خداوند قادر و متعال مسالت می نماید. فرمانده انتظامی استان یزد سرتیپ دوم پاسدار عباسعلی بهدانی فرد

تشریح عملکرد پلیس یزد در برخورد با جرایم

فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری 24 سارق و کشف 52 فقره سرقت توسط ماموران پلیس شهرستان یزد خبر داد.

سرهنگ "سعید زینلی" در این خصوص گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی و برخورد با جرایم از اولویت های اصلی و مهم پلیس شهرستان یزد است.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ها و یگان امداد در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و آسایش و آرامش شهروندان، طرح مبارزه با سرقت را با اولویت کاهش کنترلی سرقت در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح کرد: با تلاش ماموران پلیس، طی هفته گذشته 24 سارق حرفه ای را شناسایی و دستگیر که متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 52 فقره سرقت در سطح شهر یزد اعتراف کردند.

زینلی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده روانه دادسرا شدند خاطرنشان کرد: طرح های مبارزه با سرقت با جدیت ادامه دارد.

وی اظهار اشت: شهروندان، هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از انواع سرقت را جدی گرفته و پلیس را در راه مبارزه با سرقت یاری کنند.

دستگیری سارقان در حال حرکت در شهرستان خاتم

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم از دستگیری سارقان در حال حرکت خبر داد.

سرهنگ"حسین اسمعیلی" با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس خاتم هنگام کنترل محور های مواصلاتی و خودروهای عبوری، به یک دستگاه پژو مشکوک شده و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو یک جفت پلاک که از شهرستان سعادت شهر استان فارس سرقت شده بود را کشف و 3 متهم را دستگیرکردند.

اسمعیلی خاطرنشان کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند، اما با تحقیقات فنی، ارائه سوابق وکشف اموال مسروقه در داخل خودرو به سرقت جفت پلاک اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم در پایان با بیان اینکه تحقیقات پلیس و اقدامات لازم در خصوص کشف سایر سرقت ها ادامه دارد گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سید محمد جواد عرفانفر

قاچاق 100 کیلو حشیش با کوییک  ، سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان

 

https://www.asianews.ir/u/9e0
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید