صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۰:۰۵
کد خبر: 13584
گزارشگر: 306
۲۳۷
۰
۰
۱

شهرستان ابرکوه از شهرستان های پیشرو در زمینه تولید کود و تولید محصولات کشاورزی

شهرستان ابرکوه از شهرستان های پیشرو در زمینه تولید کود و تولید محصولات کشاورزی
یزد - مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در بازدید از شهرستان ابرکوه از افزایش سهمیه شهرستان به منظور تامین کود کشاورزان خبر داد
آسیانیوز / یزد ؛ محمد حسین زارعیان  در بازدید از شهرستان ابرکوه از افزایش  سهمیه شهرستان به منظور  تامین کود کشاورزان خبر داد . 

 مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان با بیان این که شهرستان ابرکوه از شهرستان های پیشرو در زمینه تولید کود و کشاورزی است خاطر نشان کرد : به دنیال افزایش سهمیه شهرستان هستیم تا کشاورزان دغدغه تامین کود نداشته باشند و کارگزاران بتوانند پاسخگوی نیاز کشاورزان باشند.


وی با حضور در ابرکوه با مدیران جهاد کشاورزی . تعاون روستایی.برخی کارگزاری ها و شرکت تولید کننده کود در شهرستان دیدار و گفتگو کرد  .

این مقام مسئول در جهاد کشاورزی شهرستان ابرکوه ضمن دیدار با مدیریت و مسئول تولیدات گیاهی این سازمان، به بررسی مشکلات کارگزاران در زمینه ثبت و صدور حواله الکترونیک، میزان سهمیه کارگزاران شهرستان و توزیع کودهای سبد کودی و تفاهم نامه ای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی پرداخت.

زارعیان  سپس با مدیریت و معاونت اداره تعاون روستایی شهرستان طی جلسه ای در محل این اداره به گفتگو و بررسی مشکلات مربوط به کارگزاری های تعاون روستایی این شهرستان پرداخت و در ادامه از انبار اداره تعاون روستایی بازدید بعمل آورد تا در صورت مناسب بودن و دارا بودن استانداردهای لازم جهت استفاده ی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد برای ذخیر سازی برخی کودها در آن شهرستان مورد استفاده قرار گیرد.

 این مسئول بیان کرد: طی جلسه با نماینده کارگزاران شهرستان ابرکوه مستقیما مشکلات این کارگزاران به خصوص در زمینه کارمزد مورد بررسی قرار گرفته و دستورات لازم جهت حل مشکلات آن ها به همکاران مربوطه ارجاع داده شداست.

 وی افزود: طی این سفر یک روزه به شهرستان ابرکوه، از شرکت تولید کننده سولفات پتاسیم در این شهرستان بازدید بعمل آمد و شرکت تولیدی مذکور دارای قرارداد تولید سولفات پتاسیم پودری به میزان ۲ هزار تن است .ماهانه بازدید هایی از این شرکت به منظور تطابق تولیدات با استانداردهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، توسط این مدیریت انجام می گیرد.

سید محمد جواد عرفانفر

شهرستان ابرکوه از شهرستان های پیشرو در زمینه تولید کود و تولید محصولات کشاورزی ، محمد حسین زارعیان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان

 
 
https://www.asianews.ir/u/9hr
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید