صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۲:۴۹
کد خبر: 13616
گزارشگر: 306
۲۲۴
۰
۰
۱

یادواره شهدای فرهنگی یزد برگزار شد

یادواره شهدای فرهنگی یزد برگزار شد
یزد - دومین شب از مراسم یادواره شهدای دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان استان یزد با حضور مدیرکل اموزش و پرورش استان، استاندار و معاون امنیتی سیاسی استانداری یزد و جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم در مسجد این دانشگاه برگزار شد

 آسیانیوز / یزد ؛

دومین شب از مراسم یادواره شهدای دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان استان یزد با حضور مدیرکل اموزش و پرورش استان، استاندار و معاون امنیتی سیاسی استانداری یزد و جمعی از خانواده‌های شهدا مردم در مسجد این دانشگاه برگزار شد 

 حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان در یادواره ۷۰ شهید دانشجو معلم یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان توسط فرهنگیان نقش مهمی در شکست اهداف فرهنگی دشمنان دارد.

وی با قدردانی از برگزاری یادواره شهیدان و دانشجو معلمان شهید یزد به اهمیت انجام اینگونه‌ها برنامه‌های فرهنگی و انقلابی در سطح مراکز آموزش عالی اشاره و ادامه داد: امنیت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی مدیون فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه اسلامی است.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه شهدا همه وجود خود را وقف دین و نظام و انقلاب اسلامی کردند بیان کرد: باید به نحو مناسب با همکاری بخش‌های مختلف در دانشگاه‌ها نسبت به تبیین اهداف و آرمان‌های والای شهیدان راه حق و فضیلت اقدام موثر داشته باشیم.

جوشقانیان به جایگاه و مقام شهدا در قرآن کریم و آیات و روایات مختلف اشاره کرد و گفت: باید مردم به خصوص نسل را شایسته با اهداف شهدا و اهمیت پیگیری اهداف مقدس آنها که ضامن عزت و سعادت دنیا و آخرت است بیش از گذشته آشنا کرد که رسالتی مهم است.

وی به ذکر خاطرات از شهیدان و نقش روایتگری در این خصوص اشاره کرد و گفت: هرچه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه توسط نهادها و تشکل‌ها و در دانشگاه‌ها اقدام شود کم است و باید در این خصوص هرچه بهتر و بیشتر اقدام شود و فعالیت صورت گیرد.

در این مراسم معنوی که در نمازخانه دانشگاه فرهنگیان یزد با حضور مردم، مسئولان و فرهنگیان در فضایی معنوی و حماسی برگزار شد چند برنامه فرهنگی، هنری و انقلابی برگزار و نمایشگاه فرهنگی برای استفاده عموم در فضای باز این دانشگاه برپا شد .

سید محمد جواد عرفانفر

 یادواره شهدای فرهنگی یزد برگزار شد

یزد من
https://www.asianews.ir/u/9im
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید