صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۸:۰۸
کد خبر: 13690
گزارشگر: 2
۶۱۹
۰
۰
۳
درمان مشکلات پوستی

جوان سازی پوست در تهران

جوان سازی پوست در تهران
با افزایش سن و قرار گرفتن در معرض آلودگی ها، پوست صورت دچار افتادگی و پیری می شود این عامل می تواند اعتماد به نفس افراد را تحت تاثیر قرار دهد. امروزه روش های گوناگونی به منظور جوان سازی پوست وجود دارد که با انجام آن بیماران می توانند تا حد چشمگیری مشکلات پوستی خود را درمان کنند.

انتخاب کلینیک جوان سازی پوست در تهران

 

مراکز گوناگونی به جهت ارائه ی خدمات جوان سازی پوست در تهران وجود دارد. برای دستیابی به نتیجه ی ی بهتر، لازم است به کلینیک های معتبر و با کادر درمانی پزشکی حرفه ای مراجعه کنید. از جمله ویژگی های یک مرکز معتبر جوان سازی پوست در تهران می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

تایید وزارت بهداشت: یک مرکز معتبر دارای مجوز های گوناگونی بوده که از میان مهم ترین آن ها می توان به مجوز وزارت بهداشت اشاره کرد. کلینیک هایی که موفق به دریافت این مجوز نشده اند، به صورت غیر قانونی فعالیت می کنند.

کادر درمانی: وجود افراد حرفه ای و کادر درمانی با تجربه یکی دیگر از ویژگی های یک کلینیک معتبر زیبایی محسوب می شود. مراجعه به افراد با تجربه به جهت انجام خدمات زیبایی، می تواند نتیجه ی بهتری در پایان کار برای بیماران به همراه داشته باشد.

رعایت بهداشت: به منظور جلوگیری از بروز هر گونه بیماری، کلینک موظف است از تجهیزات یک بار مصرفی نظیر زیرانداز، و غیره استفاده کند.

بیشتر بدانید: فیشیال پوست در تهران

 

 علت پیری پوست چیست؟

 

افزایش سن: پوست با افزایش سن، چربی خود را از دست می دهد از این روی به مرور زمان دچار چین و چروک می شود.

عادات غلط روزمره: مصرف دخانیات، استفاده از غذاهای چرب و مضر، عدم نوشیدن آب کافی در طول روز از جمله عادات غذایی اشتباهی است که در گذر زمان می تواند سبب پیری زودرس پوست شود.

شرایط جسمی: بارداری، افسردگی، اضطراب بیش از اندازه و ابتلا به برخی از بیماری ها می تواند تا حد چشمگیری بافت پوست را تحت تاثیر قرار داده و سبب بروز مشکلاتی چون ایجاد چین و چروک، افتادگی پلک و غیره شود.

قرار گرفتن در معرض نور خورشید: عدم استفاده از ضد آفتاب و برخورد طولانی مدت اشعه ی خورشید با پوست صورت، سبب کاهش سطح کلاژن پوست شده بنابراین روند پیری پوست با سرعت بیشتری پیش می رود.

حالت های صورت: اخم کردن و یا لبخند زدن به مدت طولانی می تواند باعث بروز چین و چروک در نواحی گوناگون صورت نظیر دور لب هاو کناره چشم شود.

 

جوان سازی پوست و روش های آن

 

امروزه روش های گوناگونی به منظور رفع چین چروک و پیری پوست و جوان سازی صورت وجود دارد که بسیاری از کلینیک های معتبر جوان سازی، انجام این خدمات را بر عهده می گیرد.

تزریق ژل یا فیلر: تزریق ژل سبب افزایش حجم در ناحیه ی مورد نظر می شود.

تزریق ژل به صورت دائمی، نیمه دائم و یا موقت بوده که از میان آن ژل های موقت به دلیل عوارض کمتر، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

تزریق ژل

نکته: جنس فیلر موقت از هیالورونیک اسید می باشد.

کربوکسی تراپی: در این روش از جوان سازی صورت، گازco2 به سطح زیرین پوست افراد تزریق می شود با انجام این کار بدن برای ایجاد تعادل، اکسیژن رسانی به آن بخش را افزایش داده از این روی گردش خون در پوست تا حد چشمگیری افزایش پیدا می کند.
در روش کربوکسی تراپی سلول های پوست ترمیم شده از این روی صورت تا حد چشمگیری جوان می شود.

اندولیفت: در روش اندولیفت به منظور افزایش کلاژن سازی در پوست، فیبر نازکی به لایه های عمیق پوست تزریق می شود. فیبر تزریق شده با استفاده از اشعه ی مادون قرمز شروع به فعالیت کرده و چربی های اضافی را ذوب می کند. با انجام این کار، پوست تا حد بسیار زیادی سفت شده که این عامل خود به تنهایی سبب جوان سازی پوست می شود.

بوتاکس: بوتاکس یک سم ضعیف شده بوده که سبب فلج شدن عضلات می شود. تزریق بوتاکس تنها برای چین و چروک های سطحی پوست مفید بوده بنابراین اگر بیمار دارای چروک های عمیق پوستی است، بهتر است روش های دیگری را امتحان کند.
فواصل میان تزریق بوتاکس می تواند بین ۴ تا ۶ ماه باشد خوب است بدانید که تزریق بیشتر از مقدار معین شده می تواند عوارض جدی با خود به همراه داشته باشد.

نکته: بوتاکس می تواند برای برخی از افراد حساسیت های شدیدی ایجاد کند از این روی توصیه می کنیم که در صورت داشتن هر گونه حساسیت، پزشک را مطلع سازید.

مزوتراپی صورت: در روش مزوتراپی، موادی نظیر آنزیم ها، کلاژن و انواع ویتامین ها با استفاده از سرنگ های مخصوص، به داخل پوست تزریق می شود.
زاویه ی تزریق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده بنابراین پزشک باید از مهارت و تجربه ی کافی در این زمینه برخوردار باشد.

هایفوتراپی: این روش عوارض بسیار کمی با خود به همراه دارد. در هایفوتراپی پزشک با استفاده از دستگاه های مخصوص امواج صوتی را به عمق مورد نظر خود در پوست وارد می کند.
بعد از گذشت ۳ ماه بیماران توانسته اند تاثیرات مثبت این کار را بر روی پوست خود مشاهده کنند.
از بین بردن چین و چروک، رفع غبغب، رفع افتادگی پلک از جمله فواید هایفوتراپی می باشد.

تزریق چربی: یکی از روش های مدرن به منظور از بین بردن چین چروک پوست، تزریق چربی می باشد.
در این متد پزشک با استفاده از دستگاه لیپوساکشن، چربی بدن را از قسمت های ران و یا شکم بیمار خارج کرده و سپس آن را به صورت بیمار تزریق می کند.
دوره ی نقاهت این کار معمولا یک هفته بوده و بعد از گذر زمان چربی اضافی به مرور جذب شده بنابراین به منظور دست یابی به بهترین نتیجه لازم است اندکی صبور باشید.

میکرونیدلینگ: در این روش پزشک با استفاده از دستگاه های مخصوص، زخم های ریزی در سطح پوست ایجاد می کند. بدن نیز برای ترمیم این زخم ها، اقدام به کلاژن سازی کرده بنابراین سطح کلاژن پوست تا حد چشمگیری افزایش پیدا می کند.
از جمله دیگر مزایای میکرونیدلینگ می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

. ارزان بودن
از بین بردن دیگر مشکلات پوستی نظیر آکنه و لک

نکته: بهداشتی بودن تجهیزات در میکرونیدلینگ می تواند ریسک ابتلا به عفونت و دیگر بیماری ها را تا حد چشمگیری کاهش دهد.

 لایه برداری عمیق پوست: در لایه برداری عمیق پوست پزشک با استفاده از اسیدهای ملایمی چون آلفا هیدروکسی، لاکتیک اسید، بتا هیدروکسی اسید سلول های مرده ی پوست را تخریب می کند و با ساخت یک لایه ی جدید، مشکلات پوستی تا حد چشمگیری کاهش پیدا می کند.
نکته: مراجعه به مراکز معتبر به جهت انجام این کار بسیار ضروری است. بسیاری از افراد با تجربه و مهارت کم اقدام به انجام لایه برداری شیمیایی کرده که این عامل می تواند بیماران را با مشکلات جبران ناپذیری رو به رو کند.

 https://mayaskincare.ir/skin-rejuvenation/

https://www.asianews.ir/u/9km
اخبار مرتبط
یکی از مراقبت های محبوب و پرطرفدار فشیال صورت است که افراد زیادی علاقه دارند که طریقه درست و اصولی آن را فرا بگیرند. آموزش فشیال یکی از سرفصل های جزوه اسکین کر مانیا آکادمی است. این جزوه دارای تمامی آموزش های مراقبت های پوستی است و با آموختن آن می­توانید به فردی حرفه ای در این زمینه تبدیل شوید. در این مقاله قصد داریم فیشیال صورت را برای شما توضیح دهیم و همچنین نحوه انجام آن را برای شما شرح خواهیم داد. همچنین جزوه اسکین کر مانیا آکادمی را به شما معرفی خواهیم کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید