صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۲:۳۷
کد خبر: 13796
گزارشگر: 306
۲۰۳
۰
۰
۱

آرامش فرزندان این سرزمین مهمترین اولویت کاری مسئولین است

آرامش فرزندان این سرزمین مهمترین اولویت کاری مسئولین است
یزد - نماینده عالی قوه قضاییه در استان گفت: نباید اجازه داد فرد یا افرادی به هر تکنیک و حربه ای آرامش فرزندان این سرزمین را به هم بریزند
آسیانیوز / یزد ؛ غلامعلی دهشیری در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان یزد، اظهار داشت: نسل آینده ساز این کشور، نیازمند آرامش و آسودگی است تا با فراغت بال درس بخواند، شاد باشد و پرورش یابد.
وی با بیان اینکه وظیفه مسئولان و به ویژه نیروهای انتظامی و امنیتی است تا سرمنشاء هرگونه آلودگی را بشناسند، اظهار داشت: کسی حق ندارد به هیچ دلیلی آرامش این فرزندان به هم بریزد.
این مقام قضایی، با اشاره به تلاش مأموران انتظامی و امنیتی برای شناسایی علل و عوامل این پدیده در مدارس، تصریح کرد: خانواده ها باید اجازه دهند تا پیگیری موضوع در کمال اطمینان تا حصول نتیجه قطعی دنبال شود.
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: وقوع اتفاقات مشابهی در کشورهای دیگر در سنوات قبل مسبوق به سابقه است ولی اکنون برخی در ایران برای بر هم زدن آرامش مردم، به دنبال ایجاد جو بیشتر و شکل دادن ماجراهای جدید هستند.
وی گفت: احتمال دارد عواملی برای ضریب دادن به موضوع اقدام به انتشار مواد بو زا یا مشکوک نمایند اما قطعا هر نوع اقدام خرابکارانه معاندین مورد رصد ماموران تیزبین نظام اسلامی قرار خواهد گرفت و با عوامل آن برخورد قاطع قانونی خواهد شد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

آرامش فرزندان این سرزمین مهمترین اولویت کاری مسئولین است ، غلامعلی دهشیری نماینده عالی قوه قضاییه در استان

https://www.asianews.ir/u/9nk
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید