صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۴
کد خبر: 13891
گزارشگر: 2
۷۷۵
۰
۰
۴
درب ضد سرقت

فروش درب لابی چوبی و فلزی با تخفیف ویژه + استعلام قیمت

فروش درب لابی چوبی و فلزی با تخفیف ویژه + استعلام قیمت
درب لابی به دربی گفته می‌شود که در ورودی ساختمان نصب می‌شود و فضای داخلی ساختمان را با خارج جدا می‌کنند. از آنجایی که درب لابی اولین درب ورودی ساختمان به حساب می‌آید هم از لحاظ زیبایی و هم امنیت، اهمیت زیادی دارد. از انواع درب لابی می توان به درب لابی چوبی، درب لابی فلزی، درب لابی شیشه‌ای و درب لابی ترکیبی، اشاره کرد.

برای خرید درب لابی و استعلام قیمت کلیک کنید.

 

ساختار درب لابی چگونه است؟

 

درب‌های لابی با چوب طبیعی روسی، راش و… که در سه مرحله در دمای مشخص که مختص درب‌های تمام چوب لابی می‌باشد خشک می شود که این موضوع موجب افزایش طول عمردرب و پیش گیری از تاب خوردگی می شود. معمولا درب های لابی از سه لنگه تشکیل می‌شود. لنگه وسطی به عنوان درب باز و بسته شده و دو لنگه آن در کنار درب به طور ثابت می‌باشد. معمولا شیشه به کار رفته در درب‌لابی سه جداره بوده و برنزکاری دارند. دربهای لابی همانند سایر مدلهای درب ضد سرقت دارای مقاومت بسیار بالایی هستند. مشاهده محصولات درب لابی

 

مشخصات کلی درب ورودی لابی

 

معمولا درب های لابی از سه لنگه تشکیل می‌شود. لنگه وسطی به عنوان درب باز و بسته شده و دو لنگه آن در کنار درب به طور ثابت می‌باشد. شیشه به کار رفته در درب‌لابی سه جداره بوده و برنزکاری دارند، امروزه کاربرد درب‌های لابی بسیار افزایش پیدا کرده است. به این صورت که که استفاده از درب‌لابی به یکی از ارکان مهم در هر ساختمانی محسوب می‌شود. جنس این درب ممکن است از جنس فلزی، تمام چوب یا ترکیب این دو باشد.

درب ورودی لابی چوبی و فلزی

انواع درب لابی

 

به طور کلی درب لابی از لحاظ ساختار و کاربرد به گروه هایی به شرح زیر طبقه بندی می شوند:

. درب‌لابی فلزی
درب‌لابی استیل
درب‌لابی تمام چوب
درب‌لابی چوبی

 

درب چوبی لابی و کاربرد آن

 

درب ورودی لابی توسط چوب روس، چوب بلوط، چوب گردو و چوب راش ساخته می‌شود که همراه شیشه دکوری، زیبایی بیشتری به خود می‌گیرد. قیمت این درب با توجه به اندازه، جنس و طرحی که بر سطح آن هک شده متفاوت است. در کل یکی از انتخاب‌های جذاب برای متقاضیان درب‌های ورودی لابی، درب‌لابی چوبی است. این محصولات دارای محبوبیت بسیاری در بین خریداران هستن و می توان از این محصولات به عنوان درب ورودی لابی و درب ویلایی استفاده نمود.

 

کاربرد درب فلزی لابی

 

فلزات کاربرد بسیاری در ساخت درب‌های لابی دارند؛ زیرا قیمت خرید درب‌لابی تمام چوب بسیار بالا بوده و ایمنی این نوع درب به علت کاربرد چوب در مقایسه با درب لابی فلزی پایین‌تر است. ناگفته نماند قیمت درب لابی فلزی در بعضی از موارد بالاتر از نوع چوبی آن است. انواع مدل‌های درب آهنی را می‌توان برای درب‌های ورودی لابی استفاده کرد.

قیمت درب لابی

درب لابی استیل چیست؟

 

درب‌ لابی استیل یک نوع از درب‌های لابی فلزی می باشد و با توجه به نام آن، جنس این از درب‌ها از استیل می‌باشد. درب‌های پروفیلی معمولی ترین مدل درب استیل ورودی ساختمان است. درب‌هایی که توسط پروفیل استیل ساخته می‌شوند و نقره ای رنگ می‌باشند. در حالت عادی پروفیل‌ها براق می‌باشند و برای ساختن یک درب مات باید پروفیل را توسط تجهیزات و دستگاه مخصوص خشدار کرد. درب های لابی استیل دارای ظاهری بسیار زیبا و جذاب هستند و از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد درب‌لابی استیل می‌توان به مقاومت و استحکام بالای آن اشاره کرد.

 

آیا دربهای لابی، ضد سرقت هستند؟

 

درب های لابی در دسته محصولات درب ضد سرقت قرار دارند و امنیت بسیار بالایی را برای ساختمان شما فراهم می آورند. درب لابی ضد سرقت ساختار امنیت بالاتری نسبت به دیگر انواع درب ورودی ایجاد می کند. درب های ضد سرقت بایستی عایق حرارت و برودت باشند تا از ورود سرما به داخل در فصل زمستان و نیز خروج هوای خنک داخل منزل به بیرون در فصل تابستان جلوگیری کنند. درب های ضد سرقت با داشتن درزگیر از ورود گرد و غبار و آلودگی ها به داخل منزل جلوگیری می کنند. همچنین در طراحی این درب ها چهار لولا به کار رفته است که موقع نصب، امکان تنظیم و ریگلاژ شدن را داشته باشد.

 

در لابی ساختمان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

 

عایق حرارتی و صوتی
شکل ، نما و وزن خوب
مقاومت درب لابی باید تا حد قابل قبولی زیاد باشد
مناسب برای شرایط آب و هوایی
خواص ضد سرقت

جدیدترین مدل درب لابی ارزان قیمت

درب لابی شیشه خور

 

درب ضد سرقت شیشه خور تلفیقی از درب چوبی و شیشه که در وسط درب قرار می گیرد می باشد.این نوع درب در چهارچوب های ساده فلزی و چهارچوب فلزی روکوب دار توسط شرکت های سازنده درب تولید می گردد.
درب شیشه خور به دلیل زیبایی خاص و کیفیت بالایی که دارد در زمره پرفروش ترین درب های ورودی میباشد. داخل درب ضد سرقت لابی شیشه خور سرتاسری فولادی می باشد و ضخامت چهارچوب آن ۱۸ سانتی متر است و رویه آن ۱۰ میلیمتر در نظر گرفته شده است. در ساخت این درب از روکش راش و رنگ پلی اورتان ترکیه استفاده گردیده و یراق آلات آن یراق کاله ترکیه است.

 

استفاده از روکش های مختلف برای تولید دربهای لابی

 

منظور از درب لابی ترکیبی این است که در ساخت آن از چند متریال مختلف استفاده شود. برای مثال میتوان متریال شیشه و چوب را با هم ترکیب کرده و در ساخت درب لابی به کار برد. و یا از طریق ترکیب چوب و فلز یک درب ایمن با ظاهری خاص ایجاد کرد. در واقع درب لابی ترکیبی، کاملا سلیقه‌ای بوده و افراد می‌توانند از متریال مورد علاقه خود در ساخت آن استفاده نمایند. با این حال بهتر است در ترکیب متریال به ساختمان و لابی توجه داشته باشید و یک تناسب خوب میان آنها برقرار نمایید. در صورتی که از نمونه‌های متناسب با نمای ساختمان و دکوراسیون لابی استفاده نمایید، جذابیت ساختمان دو چندان خواهد شد.

 

درب تمام چوب لابی

 

درب لابی تمام چوب نوعی درب است که برای ساخت آن تماما از چوب استفاده می شود و به عبارتی تفاوتی که با دیگر درب های لابی چوبی دارد در این است که برای ساخت این مدل درب از هیچ متریالی غیر از چوب استفاده نمی کنند. چوب های فراوانی برای ساخت این نوع درب لابی مورد استفاده قرار میگیرند که از مهمترین آنها می توان به چوبهای راش و گردو اشاره نمود.

 

نکات مهم خرید درب لابی

 

ابعاد و اندازه درب لابی به سایز چهارچوب آن بستگی دارد. این درب‌ها را میتوان در هر طرح و اندازه‌ای که مشتری بخواهد، ساخته و در چهارچوب نصب کرد. چیزی که مهم است این است که ابعاد درب لابی باید به خوبی اندازه‌گیری تا درب بزرگ یا کوچک نشود.
کیفیت درب لابی نیز بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد. برای همین هنگام خرید درب لابی حتما به استحکام و کیفیت آن توجه داشته باشید.
درب‌های لابی در انواع مختلفی موجود هستند و هر یک دارای قیمت متفاوتی می‌باشند. برای همین می‌توانید خرید درب لابی را بر اساس بودجه خود انجام دهید و دربی را خریداری کنید که با ساختمانتان مطابقت بیشتری داشته باشد.
یراق آلات درب لابی را نیز با دقت انتخاب کنید و از یراق آلاتی استفاده کنید که در عین زیبایی و تناسب با درب و ساختمان، استحکام و مقاومت خوبی داشته باشد. در صورتی که یراق آلات کیفیت بالایی داشته باشند، طول عمر و ماندگاریشان نیز بیشتر خواهد بود.

برای خرید انواع درب لابی و درب ضد سرقت با قیمت مناسب و کیفیت عالی با شماره 09129315210 تماس بگیرید.

https://www.asianews.ir/u/9q5
اخبار مرتبط
در ادامه تصمیم داریم اطلاعات دقیقی در مورد مزایا درب ضد سرقت، تفاوت درب ضد سرقت و معمولی و غیره در اختیار شما قرار دهیم به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید