صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۳ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۷
کد خبر: 13959
گزارشگر: 306
۲۷۷
۰
۰
۱

ارتقای امنیت و احساس امنیت بهترین خدمت به مردم است.

ارتقای امنیت و احساس امنیت بهترین خدمت به مردم است.
یزد - فرمانده انتظامی استان در خصوص این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد منزل در شهر یزد شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت

 

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" اظهارداشت: کارآگاهان پلیس با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و تلاش های شبانه روزی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای شدند و پس از اخذ مجوز قضائی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: متهمان در بازجویی های انجام شده به 20 فقره انواع سرقت طلاجات، وجه نقد و اقلام باارزش از منازل شهروندان اعتراف کردند.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه بسیاری از مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به دادسرا معرفی شدند. وی یادآور شد: شهروندان در ایام نوروز توصیه های پلیس را جدی گرفته و هنگام ترک منزل حتما درب ها را به قفل ضدسرقت مجهز کرده و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس 110 اعلام نمایند.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: در ایام نوروز پلیس استان یزد با راه اندازی گشت های ویژه و با همکاری شهروندان و همه دستگاه های مسئول، تلاش خواهد کرد امنیت و آرامش مطلوبی برای مسافران و مردم دارالعباده یزد رقم بزند.

امروز

کشف تریاک در اتوبوس

 فرمانده انتظامی استان از کشف 154 کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" درباره این خبر گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "مدنی" یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه اتوبوس "اسکانیا" را برای بازرسی متوقف کردند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از اتوبوس 154 کیلو موادمخدر از نوع تریاک را کشف و 2 قاچاقچی را در این خصوص دستگیر کردند. فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه این محموله از شرق کشور به مقصد "پایتخت" بارگیری شده بود، یادآور شد: قاچاقچیان به مراجع قضائی معرفی شدند.

زمینگیرشدن قاچاقچیان با بیش از 8 کیلو تریاک در خاتم

جانشین انتظامی شهرستان خاتم ، گفت: در بازرسی از یک دستگاه پژو 8 کیلو و 200 گرم تریاک کشف شد. سرهنگ "علیرضا صادقی" درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس خاتم هنگام کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه پژو که از استان های جنوبی عازم مرکز کشور بود مشکوک شده و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 8 کیلو و 200 گرم تریاک را کشف و 3 متهم نیز در این رابطه دستگیر کردند. جانشین انتظامی شهرستان خاتم در پایان گفت : متهمان به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

دستگیری خرده فروش مواد مخدر در بهاباد

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد از دستگیری خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر، در این شهرستان خبر داد.

سرگرد حبیب عباسی گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان طی انجام طرح پایش و ایست بازرسی در محور موصلاتی شهرستان موفق به دستگیری 2 نفر از عوامل خرده فروشی و توزیع مواد مخدر در شهرستان شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از متهمان مقدار 500گرم تریاک کشف و یک دستگاه خودرو سواری توقیف شد. فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد افزود: متهمان به دادسرا معرفی شدند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

ارتقای امنیت و احساس امنیت بهترین خدمت به مردم است ، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان

https://www.asianews.ir/u/9rw
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید