صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۳ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۸
کد خبر: 13962
گزارشگر: 306
۲۹۳
۰
۰
۲

نظام در حمایت از پلیس، گام‌های بزرگتری بردارد

نظام در حمایت از پلیس، گام‌های بزرگتری بردارد
یزد - عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نظام باید در حمایت از پلیس گام‌های بزرگتری را بردارد، چرا که پلیس با بیش از ۱۰۰ وظیفه در سطح جامعه کاری بسیار سخت را پیش‌رو دارد

آسیانیوز / یزد ؛ آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار فرمانده و کارکنان پلیس استان یزد ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال نو افزود: همه باید بیش از گذشته قدردان تلاش های ارزشمند ماموران پلیس در جامعه اسلامی باشیم.

وی ادامه داد: از مجموعه دستگاه های انتظامی و امنیتی به خاطر برقراری امنیت مطلوب در سال ۱۴۰۱ قدردانی می کنم که با توجه به سختی ها و مشکلات فراوانی که با آن مواجه بودند تمامی موضوعات را به خوبی مدیریت کردند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه کار پلیس سخت و دشوار است تصریح کرد: فراجا یک نماد مهم از حکمرانی اسلامی و نظام اسلامی کشور است و این جایگاه بلند وظایف سنگینی را تولید می کند که متفاوت از پلیس همه جای دنیا مسئولیت های خاص را بر عهده دارد.

اعرافی گفت: مردم باید قدردان پلیس باشند چراکه از جمله مسائل مهم پلیس ایران اسلامی؛ دلدادگی، علاقه مندی و عشق خدمت به مردم است و این موضوع جزو ذات و هویت دینی و ایمانی ماموران فراجا است.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس احساس فروتنی و تواضع در برابر مردم را دارند تصریح کرد: پلیس در این تهاجم ترکیبی پیچیده ای که در حال حاضر وجود دارد یکی از نمادهای مظلومیت و اقتدار است.

آیت الله اعرافی افزود: دشمن با توجه به شرایط اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه با استفاده از همه ابزارها و روش ها برای زیر سوال بردن اعتقادات و باور مردم تلاش می کند و در اینجا نقش پلیس به عنوان مجموعه ای که هم نماد اقتدار و هم نماد کاردانی، کارشناسی و مظلومیت مقتدرانه است به خوبی برجسته می شود.

وی با تاکید بر رسیدگی بیش از پیش به امکانات و معیشت پلیس، گفت: نظام در حمایت از پلیس باید گام های بزرگتری را بردارد چراکه پلیس با بیش از ۱۰۰ وظیفه در سطح جامعه کاری بسیار سخت را پیش رو دارد.

همچنین سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد به ارائه گزارشی از عملکرد پلیس یزد پرداخت و گفت: با تلاش ماموران پلیس استان یزد در سال گذشته بیش از ۲۷ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و۴۰ باند بزرگ وارد کننده موادمخدر متلاشی شده است.

وی افزود: در ایام نوروز با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و با حضور موثر ماموران پلیس راه در سطح محورهای مواصلاتی شاهد کاهش ۸۰ درصدی جانباختگان تصادفات و همچنین کاهش ۴۵ درصدی مجروحان حوادث رانندگی هستیم.

بهدانی فرد یادآور شد: تلاش خواهیم کرد با همکاری همه سازمان های مسئول، نوروزی خوب با امنیت و آرامش مطلوب برای مسافران و شهروندان رقم خورد.

سید محمد جواد عرفانفر

 نظام در حمایت از پلیس، گام‌های بزرگتری بردارد ، آیت الله علیرضا اعرافی عضو مجلس خبرگان رهبری یزد ، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد

 

ایرنا
https://www.asianews.ir/u/9rz
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید