صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۰:۴۱
کد خبر: 13997
گزارشگر: 306
۳۳۴
۰
۰
۱

ناکامی در انتقال 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در یزد

ناکامی در انتقال 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در یزد
یزد - سرهنگ"منوچهر نصیری " گفت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی در محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف استان به اجرا در آمد.نشین فرمانده انتظامی استان از کشف 30هزار لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در انتقال سوخت خبر داد

آسیانیوز / یزد ؛  سرهنگ"منوچهر نصیری ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی در حین گشت زنی و ایست بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی، طی یک عملیات، موفق به شناسایی یک محموله قاچاق سوخت شدند.

سرهنگ نصیری افزود: در بازرسی از یک دستگاه تریلر کشنده تانکردار از قاچاقچیان سوخت توسط ماموران در محور یزد به کرمان مقدار30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

  این مقام انتظامی با اشاره به توقیف یک دستگاه تریلر کشنده تانکردار حامل سوخت قاچاق خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با تأکید بر برخورد قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و سرمایه های ملی، بیان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس می باشد.

سارق موتورسیکلت در یزد دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق و کشف موتورسیکلت در یزد خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا حناساب" درتشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: درپی اعلام چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان یزد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرارگرفت. وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات خود در این رابطه و انجام گشت های هدفمند موفق به شناسایی محل اختفای سارق شدند و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه یکی از متهم را در مخفیگاهش دستگیرکردند. رئیس پلیس آگاهی استان یزد افزود: متهم پس از رو به رو شدن با ادله پلیسی به سرقت موترسیکلت در شهرستان یزد اعتراف کرد. سرهنگ حناساب درپایان ضمن اشاره به تشکیل پرونده و معرفی سارق موتورسیکلت به مراجع قضائی، ازهم استانی های عزیزخواست: ضمن توجه به توصیه و هشدار های پلیس درخصوص پیشگیری ازسرقت، درصورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را ازطریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

نقش کلانتری ها در ارتقای سرمایه اجتماعی پلیس

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: کلانتری ها ویترین فراجا هستند و در ارتقای سرمایه اجتماعی پلیس، نقش مهمی را ایفا می کنند

سردار "رضا بنی اسدی فر" در جلسه قرارگاه نوروزی پلیس استان یزد ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: از فرمانده و کارکنان پلیس استان به خاطر حفظ و ارتقای امنیت مطلوب در این استان قدردانی می کنم.

وی افزود: در این ایام نیز کلانتری ها ارتباط بسیار زیادی را با مردم دارند که باید تلاش کنند رضایت مندی بیش از پیش مردم کسب شود.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: شغل پلیس یک توفیق الهی است؛ چرا که ماموران پلیس در جلب رضایت مندی مردم تلاش می کنند و مردم را از خانواده خود می دانند.

سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: کاهش 80 درصدی تلفات تصادفات جاده ای که با برنامه ریزی و تلاش ماموران پلیس استان صورت گرفته، کاری بسیار ارزشمند است.

این مقام ارشد پلیس، گشت زنی هدفمند در سطح شهرها را مهم ارزیابی کرد و افزود: پلیس مسئول حفظ امنیتی است که توسط سایر دستگاه های مسئول ایجاد می شود و این مهم، هم وظیفه قانونی و هم وظیفه شرعی پلیس است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: انعکاس مشکلات و مسائل موجود در جامعه به مسئولان باعث خواهد شد تا تصمیم های درستی در این زمینه گرفته شود.

وی ضمن تاکید بر استفاده از تمامی توان و ظرفیت ها برای پیشگیری از جرایم خاطرنشان کرد: سهم خواهی پلیس از سایر دستگاه ها در حوزه امنیت از مسائل مهمی است که باید در اولویت کاری قرار گیرد.

سردار بنی اسدی فر یادآور شد: کلانتری ها ویترین فراجاهستند؛ چراکه اولین برخورد مردم و مراجعان به این واحدهای انتظامی است و کلانتری ها در ارتقای سرمایه اجتماعی پلیس، نقش مهمی را ایفا می کنند.

گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه سردار "بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان گزارشی از عملکرد و اقدامات پلیس استان یزد در ایام تعطیلات نوروزی ارائه کرد.

 

سید محمد جواد عرفانفر

 

 ناکامی در انتقال 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در یزد  ، سرهنگ منوچهر نصیری جانشین فرمانده انتظامی استان یزد

 

https://www.asianews.ir/u/9t1
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید