صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۱
کد خبر: 14013
گزارشگر: 306
۳۴۴
۰
۰
۱

جهش فعالیت های عمرانی یزد در سال ۱۴۰۲

جهش فعالیت های عمرانی یزد در سال ۱۴۰۲
یزد - رئیس شورای اسلامی شهر در دیدار نوروزی اعضای شورای شهر یزد با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده، سال ۱۴۰۲ میتواند، تحول و جهش فعالیت های عمرانی در شهر یزد باشد
آسیانیوز / یزد ؛ عزیزالله سیفی در این دیدار ضمن تبریک عید باستانی نوروز و عید عبادت و بندگی گفت: شورای ششم از ابتدای فعالیت درصدد تکمیل پروژه های نیمه تمام و آبادانی شهر یزد است.
به گفته وی: شورای اسلامی شهر یزد در سال ۱۴۰۱، ۱۲۳جلسه علنی شورا با ۲۲۲ مصوبه برگزار کرده است. بخشی از این مصوبات برای حل مشکلات شهرداری و بخش قابل توجه آن برای حل مشکلات مردم به تصویب شورا رسید. سیفی ادامه داد: از جمله مصوبات سال ۱۴۰۱، حذف تبصره سه در قبوض آب و حذف کسری فضای باز خانه های ویلایی و آپارتمانی است. رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: اعتبارات سال ۱۴۰۲ نیز برای شهرداری ۴ هزار و ۲۵۰ میلیارداست که ۲۷ درصد برای اعتبارات جاری و هزینه ای و بیش از ۷۰ درصد در حوزه عمرانی در نظر گرفته شده و به همین منظور در سال 1402 آغاز عملیات عمرانی زیرگذر میدان صاحب زمان عج و اجرا و تکمیل پروژه عمرانی شهیدان پارسائیان را خواهیم داشت که اجرای این مسیر بار ترافیکی برخی مسیرهای یزد به ویژه مسیرهای منتهی به آزادشهر،صفائیه و میدان امام علی(ع) را کاهش می‌دهد به گفته وی: ۲۹ دستگاه اتوبوس و ۹۵ دستگاه ون نیز خریداری شده است که با تحویل آن در سال جاری، تحولی در حمل و نقل شهر یزد ایجاد خواهد شد. رئیس شورای اسلامی شهر یزد در پایان گفت: شهرداری یزد بیش از ۲۰۰ خدمات به شهروندان إرائه می دهد هرچند انتقاداتی بر عملکرد شورا و شهرداری وارد است اما در تلاشیم تا با اقدامات و و فعالیت های رضایت بخش در شهر، مردم رضایت بیشتری از شورای اسلامی شهر و شهرداری داشته باشند.

سید محمد جواد عرفانفر

جهش فعالیت های عمرانی یزد در سال ۱۴۰۲ ، عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر

https://www.asianews.ir/u/9te
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید