صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۰
کد خبر: 14107
گزارشگر: 213
۱۵۵۱
۰
۰
۲
خبر مهم مدیر کل راه و شهر سازی استان

تحویل مسکن های ملی در تهران آغاز می شود+جزئیات

تحویل مسکن های ملی در تهران آغاز می شود+جزئیات
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در سال جاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن تحویل داده می شود.

به گزارش آسیانیوز، مقام وزارت راه گفت: بخش قابل توجهی از طرح‌های نهضت ملی مسکن در این استان به مراحل پایانی رسیده و در آینده نزدیک افتتاح‌هایی را خواهیم داشت.

خلیل محبت‌خواه اظهار کرد: در سال جاری اولویت ما تحویل پروژه‌های نهضت ملی مسکن است. البته با الحاق و تامین زمین و انعقاد قراردادهای جدید، برنامه‌های آغاز عملیات اجرایی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: اکثر پروژه‌هایی که شروع شده به اسکلت و دیوارچینی رسیده و برخی نیز در مرحله‌ی نازک‌کاری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: در شش ماهه ابتدای سال جاری تعداد قابل توجهی واحد مسکونی در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر، کمتر از ۱۰۰ هزار نفر و شهرهای جدید استان تهران افتتاح می‌شود.

ایسنا نوشت به گفته محبت‌خواه، در حال حاضر حدود ۱۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن به مراحل پایانی رسیده اما در هفته‌های آینده آمار گردآوری می‌شود و این عدد افزایش می‌یابد.

--------------

بیشتر بخوانید

ثبت‌نام جدید مسکن ملی در ۱۴۰۲+جزئیات

----------------------------------
وی خاطرنشان کرد: امسال کل زمین‌هایی که برای نهضت ملی مسکن باقی‌مانده را احصاء و تامین می‌کنیم. اگر نیاز به تغییر کاربری و الحاق باشد اقدامات لازم را انجام می‌دهیم./


https://www.asianews.ir/u/9w3
اخبار مرتبط
در حالی که تا فصل جابجایی مستاجران ۲/۵ ماه زمان باقی است؛ متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می‌بایست با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس saman.mrud.ir ثبت نام کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در سال جاری در استان تهران طرح ثبت نام جدید برای طرح نهضت ملی آغاز می شود.
وام ودیعه مسکن بر اساس آخرین بخشنامه بانک مرکزی به ۲۰ بانک مختلف ابلاغ شده که تسهیلات از ۴۰ میلیون تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان در شهرهای مختلف است.
براساس اعلام وزارت کار و راه و شهرسازی، کارگران برای ثبت‌نام در طرح مسکن کارگری باید از طریق سامانه جامع طرح های حمایتی به نشانی https://saman.mrud.ir/ اقدام کنند.
خرید آپارتمان در سعادت آباد تهران یکی از گزینه هایی می باشد که می توانید برای زندگی در منطقه ۲ تهران در نظر داشته باشید.
کارشناس مسکن معتقد است که دولت به جای ساخت چهار میلیون مسکن از ظرفیت خانه‌های خالی استفاده کند و بخش زیادی از نیاز کشور را جبران کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید