صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۱
کد خبر: 14146
گزارشگر: 306
۲۸۵
۰
۰
۱

کاهش و افزایش احساس امنیت با جمع آوری معتادان ولگرد

کاهش  و افزایش احساس امنیت با جمع آوری معتادان ولگرد
یزد - فرمانده انتظامی استان گفت: با جمع آوری معتادان ولگرد، کاهش سرقت و نیز افزایش احساس امنیت را شاهد خواهیم بود

آسیانیوز / یزد ؛ سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در قرارگاه مقابله با سرقت فرماندهی انتظامی استان یزد ضمن قدردانی از تلاش های ماموران پلیس در مبارزه با سرقت اظهار داشت: از ماموران پلیس آگاهی به خاطر تلاش در جهت کشف سرقت ها تشکر می کنم.

وی گفت: با توجاه به اینکه ریشه بیشتر جرایم اعتیاد است طرح های جمع آوری معتادان متجاهر به قوت خود باقی بوده و با شدت نیز ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: با جمع آوری معتادان ولگرد، کاهش سرقت و نیز افزایش احساس امنیت را شاهد خواهیم بود که این امر مستلزم همکاری همه دستگاه های مسئول با پلیس است. بهدانی فرد با توصیه به شهروندان در خصوص حفظ اموال خود، خاطرنشان کرد: هموطنان، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

کشف 64 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه از ابتدای سال جدید

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: از ابتدای سال جدید با تلاش پلیس یزد 64 دستگاه انواع وسیله نقلیه مسروقه کشف و تحویل مالباختگان گردید.

سردار"عباسعلی بهدانی فرد"در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با شروع سال جدید و با هدف مبارزه با سرقت، در ایام نوروز با تلاش ماموران پلیس شهر یزد اجرا شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با گشت زنی های هدفمند و برنامه ریزی شده در محلات مختلف شهر یزد موفق به کشف 64 دستگاه انواع وسیله نقلیه مسروقه شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد بیان داشت: از این تعداد وسیله نقلیه مکشوفه تعداد 22 دستگاه خودرو و تعداد 42 دستگاه موتورسیکلت می باشد که پس از طی مراحل قانونی مالباختگاه شناسایی و تحویل آنها شدند.

سردار بهدانی فرد در پایان ضمن اشاره به تلاش بی امان پلیس در مبارزه با سرقت از شهروندان خواست: به توصیه و هشدار های پلیس در خصوص پیشگیری سرقت پلیس را در این امر یاری کنند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

کاهش  و افزایش احساس امنیت با جمع آوری معتادان ولگرد ، سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد

https://www.asianews.ir/u/9x5
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید