صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۳
کد خبر: 14477
گزارشگر: 2
۶۶۱
۰
۰
۲
دکتر ماکان آریا پارسا

دکتر میثم شکری ساز / سوابق و زندگی او را بیشتر بشناسیم

دکتر میثم شکری ساز / سوابق و زندگی او را بیشتر بشناسیم
قصد داریم تا نگاهی به رزومه، فعالیت‌ها و زندگی یکی از کارآفرینان برجسته کشور یعنی دکتر میثم شکری ساز بیندازیم.

اگر با حوزه کارآفرینی، مدیریت و بازاریابی آشنا باشید نام کارآفرینان زیادی به چشمتان می‌خورد. افرادی از سنین مختلف با رزومه‌ها و فعالیت‌های ارزشمند که هر یک جایی در این کشور را گرفته و خدمتی مهم به صنایع و کسب و کار‌ها ارائه کرده‌اند. یکی از این نام‌ها که شاید برایتان در این حوزه آشنا باشد، دکتر میثم شکری ساز است. میثم شکری ساز از فعالان باسابقه در زمینه مدیریت و بازاریابی است و توانسته است خدمات مختلفی در این زمینه به جوانان ارائه دهد.
آشنایی با زندگی کارآفرینان و دانستن فعالیت‌های ایشان از چند جهت اهمیت دارد. از یک طرف وقتی با زندگی این افراد آشنا می‌شویم نقاط مهمی در فرایند و روند پیشرفت ایشان می‌بینیم که می‌توانند الهام‌بخش ما در مسیر آینده باشند. علاوه بر این دانستن فعالیت‌های سابق آن‌ها به ما این امکان را می‌دهد تا نسبت به مسیر‌های انحرافی آشنایی بیشتری پیدا کنیم. به علاوه درس‌های زیادی در این زندگی‌ها برای آموختن هست. از طرف دیگر نیز دانستن زندگی و فعالیت‌های افراد به ما این امکان را می‌دهد تا بدانیم آن‌ها از کجا آمده‌اند و ارزش و اعتبار کارشان تا چه اندازه است. به همین دلایل قصد داریم تا نگاهی به رزومه، فعالیت‌ها و زندگی یکی از کارآفرینان برجسته کشور یعنی دکتر میثم شکری ساز بیندازیم.

 

زندگی‌نامه کوتاه میثم شکری ساز

 

میثم شکری ساز متولد اصفهان است و از دانشگاه آزاد اسلامی دکترای کارآفرینی را کسب کرده است. او در دانشگاه اشتنبایس برلین آلمان و امیرکبیر تهران کارشناسی ارشد مدیریت گرفته و نیز کارشناسی مهندسی صنایع را در کارنامه خود دارد. میثم شکری ساز یکی از فعالان حوزه مدیریت و ارتباطات و همچنین منابع انسانی در کشور است و به دلیل مشورت‌هایش و فعالیت‌ها و خدماتش در این حوزه همواره مورد تقدیر قرار گرفته و اکنون به عنوان یکی از برترین و برجسته‌ترین کارآفرینان و فعالان شناخته می‌شود.
میثم شکری ساز که برخی افراد او را به نام دکتر ماکان آریا پارسا می‌شناسند فعالیت‌های ارزشمندی شرکت پارس پندار نهاد داشته است. یکی از زیرمجموعه‌های اصلی که میثم شکری ساز در آن‌ها فعالیت می‌کند و تحت مدیریت اوست مرکز توسعه مجازی پارس است که در حوزه آموزش مجازی از پیشتازهای ایران است؛ شما می‌توانید در آدرس www elp ir به اطلاعات بیشتری در این رابطه دسترسی پیدا کنید. میثم شکری ساز در جامعه علمی کشور نیز فعال بوده و مقالات و ترجمه‌های متعددی را در زمینه کسب و کار، بازاریابی، مدیریت، ارتباطات و منابع انسانی وارد بازار کرده است. به همین دلیل بسیاری از ارگان‌های کشوری، وزارتخانه‌ها، اتحادیه‌ها و دانشگاه‌ها با او همکاری علمی داشته و در این مسیر تقدیرنامه‌های بسیاری نیز برای دکتر آریا پارسا ارسال کرده‌اند.

 

سوابق علمی دکتر میثم شکری ساز چیست؟

 

همان طور که در ابتدای مقاله گفتیم دکتر شکری ساز دکتری کارآفرینی را از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرده است و مدرک کارشناسی ارشد در زمینه مدیریت را از دو دانشگاه امیرکبیر و آلمان دریافت کرده. او دارای فعالیت آکادمیک درخور توجهی داشته است. دکتر آریا پارسا سال‌ها مدیر آموزش بوده و مدیریت سمینار‌های مختلف و متعددی را در شهر‌های مختلف ایران بر عهده داشته است. برای مثال، دکتر میثم شکری ساز ریاست چندین پنل تخصصی در دانشگاه‌های مختلف شهر اصفهان را بر عهده گرفت. او در مجلات، فصل‌نامه‌ها و ژورنال‌های داخلی و بین‌المللی مقالات متنوعی در زمینه‌های مدیریتی، ارتباطی و فرهنگی به نام خود منتشر کرده و به همین جهت با کار علمی پژوهشی آشنایی قابل توجهی دارد.
دکتر میثم شکری ساز سال‌ها در واحد‌های مختلف دانشگاهی و آموزشی مشغول به تدریس بوده است. او در زمینه‌های مختلف از جمله ارتباطات و مهارت‌های زندگی، اصول و مبانی مدیریت کسب و کار، حقوق تجارت و کسب و کار، فنون فروش و مذاکره و تبلیغات خلاق تدریس داشته است. او در واحد‌های مختلف از جمله مؤسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان، مؤسسه آموزش عالی نجف آباد و المهدی تهران و خانه صنعت و معدن ایران این دوره‌های تدریسی را ارائه کرده است.
ماکان آریا پارسا

سوابق کاری دکتر میثم شکری ساز چیست؟

 

مانند هر کارآفرین و مدیری در زمینه کسب و کار میثم شکری ساز فعالیت‌های فراوان کاری داشته است. دکتر شکری ساز با دانشگاه‌ها و مراکز مختلف همکاری داشته است که در ادامه فقط به برخی از موارد مهم آن‌ها اشاره می‌کنیم:

● دانشگاه اصفهان
● دانشگاه پیام نور
● پژوهشگاه فناوری اطلاعات ایران
● اتحادیه اصناف استان اصفهان
● سازمان میراث فرهنگی و گردشگری
● مؤسسه آموزش عالی امین فولادشهر

علاوه بر این سازمان‌ها و مؤسسات او فعالیت‌های دیگری نیز داشته است. همان طور که دکتر ماکان آریا پارسا مدیر عامل و عضو هیئت مدیره مجتمع آموزشی پارس پندار نهاد بوده است. غیر از این، دکتر میثم شکری ساز مدیرعامل مرکز توسعه آموزش‌های مجازی پارس نیز بوده است. او سوابق اجرایی دیگری نیز دارد که در زمینه نشر و خبرنگاری و ارتباطات است. از جمله این سوابق می‌توانیم به ریاست مؤسسه نشر دیجیتال پارسیان، ریاست انتشارات پارسیان دانش پندار، پایگاه خبری پژوهش نیوز و مدیر عاملی مؤسسه حقوق بین‌المللی دادگران حق و عدالت اشاره کنیم.
فعالیت‌های دیگر میثم شکری ساز شامل شرکت در بسیاری از سمینار‌های بین‌المللی و داخلی است که باعث می‌شود این کارآفرین برجسته جایگاهی ویژه در این حیطه داشته باشد و فعالیت‌ها و خدمات ارزشمندش منجر به دریافت لوح‌های تقدیر فراوانی از طرف شرکت‌ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های مختلف شده است.

 

فعالیت‌های دیگر دکتر میثم شکری ساز چیست؟

 

دکتر شکری ساز علاوه بر تمام فعالیت‌های اجرایی، آموزشی و مدیریتی، در شبکه‌های اجتماعی به عنوان سخنران انگیزشی و فعال در حوزه تولید محتوا پیرامون مدیریت، ارتباطات، بازاریابی و کارآفرینی موفق بوده است. او کتاب‌های متعددی را به ترجمه در آورده و تألیفاتی نیز دارد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت دکتر میثم شکری ساز بسیاری از این کتاب‌ها را مشاهده کنید و نیز در کانال یوتیوب و آپارات او با ویدیو‌هایش آشنا شوید و آن‌ها را ببینید.

 

جمع‌بندی

 

در این مقاله تلاش شد تا شما با کارآفرینی برتر به نام میثم شکری ساز یا همان ماکان آریا پارسا آشنا شوید. او یکی از کارآفرینان برجسته ایرانی است و در زمینه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، مدیریتی و ارتباطی فعالیت کرده است. دکتر میثم شکری ساز یکی از فعالان حوزه مدیریت و کسب و کار است و سخنرانی‌های فراوانی در این زمینه‌ها نیز دارد و در سمینار‌های داخلی و خارجی متعددی شرکت کرده است. آشنایی با زندگی و دستاورد‌های کارآفرینان جوان ایرانی قطعاً برای افرادی که به تازگی علاقه‌مند به ورود به بازار کسب و کار و مدیریت هستند می‌تواند الهام بخش و ارزشمند باشد. به همین دلیل تلاش شد تا تنها بخشی از دستاورد‌های یکی از برترین کارآفرینان جوان ایرانی برای شما بیان شود.

https://www.asianews.ir/u/a66
اخبار مرتبط
یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های یک مدیر را می توان اتخاذ تصمیم دانست. در واقع وظیفه اصلی یک مدیر آن است که بتواند تصمیمات کلان را به درستی اتخاذ کند. این در حالی است که برخی از تصمیمات کوچک بهتر است توسط خود پرسنل گرفته شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید