صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۰:۲۶
کد خبر: 14557
گزارشگر: 306
۴۶۳
۰
۰
۱
فرمانده انتظامی شهرستان بافق خبر داد

دستگیری سارق "تیبا" در بافق

دستگیری سارق "تیبا" در بافق
یزد - فرمانده انتظامی شهرستان بافق از دستگیری سارق خودرو خبر داد
آسیانیوز / یزد ؛  سرهنگ "شهرام طولابی نژاد" بیان داشت: در پی سرقت یک دستگاه خودرو "تیبا" در بافق، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه سرقت و با اقدامات فنی و پلیسی متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی سارق را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی بافق با اشاره به اینکه، متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست؛ نکات ایمنی را هنگام پارک کردن خودرو رعایت کرده و حتی الامکان خودروی خود را هنگام شب در پارکینگ منزل یا پارکینگ های شبانه روزی شهر پارک کرده و از تجهیزات ضدسرقت از قبیل قفل پدال و قفل فرمان استفاده کنند.
یک کشته در تصادف 206 با موتورسیکلت 
رئیس پلیس راهور استان یزد از برخورد سواری 206 با یک دستگاه موتورسیکلت و فوت راکب موتورسیکلت خبر داد. 
سرهنگ"مهدی زارع"  در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110، مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در چهارراه "ریاضی" بلافاصله تیمی از ماموران پلیس به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران راهور و انتظامی در محل و با بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه سواری 206 با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده است.
رئیس پلیس راهور استان یزد بیان داشت: در این حادثه راکب موتورسیکلت که مردی 55 ساله بود به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
سرهنگ زارع با اشاره به این که علت دقیق حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است تصریح کرد: عدم توجه به جلو، سبقت غیرمجاز، استفاده نکردن از کلاه ایمنی، انحراف به چپ و عدم رعایت فاصله طولی از جمله مهمترین علل سوانح رانندگی است.
قدردانی مسئولان قضائی شهرستان تفت از اقدامات پلیس 
رئیس دادگستری و دادستان شهرستان تفت از تلاش شبانه روزی پلیس این شهرستان در مقابله با ناهنجاری های اجتماعی قدردانی کردند 
"سید محمد اقبالی" دادستان شهرستان تفت در نشست تعاملی با فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه قوه قضائیه پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی و مسئول تحقق بخشیدن به عدالت است و در راه رسیدن به عدالت و برقراری نظم امنیت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد افزود: قوه قضائیه این موضوع را در صدر اولویت کاری خود قرار داده است تا با اقدامات مناسب برای پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی انجام دهد.
دادستان شهرستان تفت تصریح کرد: نتیجه تعامل دستگاه قضائی و نیروی انتظامی برقراری امنیت پایدار در جامعه است که در حال حاضر این امر محقق شده است و با تلاش شبانه روزی فرماندهی و کارکنان انتظامی شهرستان عرصه بر مجرمان سخت تر شده است.
وی با بیان اینکه پلیس در راستای رسالت ذاتی خود همگام و همراه با سایر سازمان های مسئول در حوزه برقراری نظم و امنیت، انجام وظیفه کرده و تمام توان خود را در جهت برخورد با خاطیان نظم و امنیت در جامعه بکار گرفته است؛ از پلیس به عنوان بازوان توانمند دستگاه قضایی یاد کرد و خاطر نشان کرد دستگاه قضا به پلیس نظر حمایتی دارد.
در ادامه سرهنگ "سید رضا صادقیان" فرمانده انتظامی شهرستان تفت ضمن تقدیر و تشکر از ، تعامل خوب و سازنده بین دو مجموعه گفت ، بی شک تعامل و هماهنگی بین پلیس و قوه قضائیه باعث توفیقات بسیاری خواهد شد .
وی ادامه داد: تعامل دو جانبه نیروی انتظامی و دادگستری امری اجتناب ناپذیر بوده و مشارکت بیشتر مردم و نهادها با دستگاه قضا و پلیس زمینه ساز تحقق امنیت پایدار در جامعه است.
گفتنی است در پایان جلسه مسئولان قضائی تفت از مدیران و رؤسای پلیس های تخصصی و فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه های شهرستان  با اهداء لوح تقدیر قدردانی کردند.
محموله تریاک به "تهران"نرسید 
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد از کشف 34 کیلو تریاک در ایستگاه بازرسی شهید مدنی خبر داد. 
سرهنگ "حسین اسمعیلی" گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون "ایسوزو"مشکوک شده و به راننده خودرو دستور ایست دادند.
اسمعیلی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو 34کیلو تریاک که در قسمت های مختلف خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدرفرماندهی انتظامی استان یزد با بیان اینکه این محموله از "جیرفت" به مقصد "تهران" بارگیری شده بود تصریح کرد: قاچاقچی دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
جمع آوری 15 معتاد متجاهر در یزد 
  فرمانده انتظامی شهرستان یزد از طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری 15 معتاد متجاهر خبر داد و گفت : این افراد جهت درمان به مرکز بازپروری معرفی شدند . 
سرهنگ "سعید زینلی" در تشریح این خبر اعلام داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و درخواست های مردمی شهر یزد ، پلیس طرح شناسایی معتادان و توزیع کنندگان موادمخدر را در هفته گذشته اجرا کرد.
وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح 15 معتاد متجاهر جمع و آوری و جهت درمان به مرکز بازپروری معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان یزد تصریح کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح های مشابه همچنان تداوم دارد .
سرهنگ زینلی با اشاره به تداوم اجرای این طرح در پایان یادآور شد: اقدامات فرهنگی در بحث مبارزه با موادمخدر بسیار ضروری بوده و با اقدامات فرهنگی میتوان زمینه های بروز اعتیاد را در جامعه از بین برد و در این راستا باید تلاش بیشتری شود.

سید محمد جواد عرفانفر

 

دستگیری سارق "تیبا" در بافق  ، سرهنگ شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی بافق
https://www.asianews.ir/u/a8b
اخبار مرتبط
یزد - جانشین انتظامی شهرستان خاتم از دستگیری سارق خودرو کمتر از 10دقیقه پس از سرقت خبر داد
یزد - فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در پارک آزادگان یزد، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید