صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۵
کد خبر: 14780
گزارشگر: 2
۵۰۱
۰
۰
۴
دستگاه میوه خشک کن

خشک کن میوه و سبزیجات در حجم بالا

خشک کن میوه و سبزیجات در حجم بالا
شرکت بازرگانی AG وارد کننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش ۵ ساله به منظور گسترش و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از ۱۸ سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد.

دستگاه میوه خشک کن جز دستگاه های پر کاربرد و سوده در زمینه کسب و کارهای حرفه ای صنعتی و نیمه صنعتی به حساب می آید که با قیمت های متفاوتی به بازار عرضه شده اند. انواع دستگاه میوه خشک کن و دستگاه سبزی خشک کن در ظرفیت های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی طراحی و تولید شده است. در ضمن دستگاه های خشک کن میوه و سبزیجات در مدل‌های کابینی، تونلی، سینوسی و دوار موجود هستند.
بر اساس نوع دستگاه و کاربری آن و نیز ظرفیت آن، قیمت دستگاه متغیر است. می توانید بر حسب میزان سرمایه خود اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن مناسب نمایید و کسب و کار میوه خشک را راه اندازی کنید.
یکی از پرسود ترین و پردرآمدترین خطوط تولید، خط تولید میوه و سبزی خشک است که با خریداری دستگاه ها و تجهیزات ارزان می توانید آن را راه اندازی کنید. در حال حاضر تولید چیپس میوه و میوه خشک در کشور، بازار پر رونقی دارد.
برای شروع آن تنها نیاز است دستگاه میوه خشک کن تهیه کنید. با میوه خشک کن AG ، علاوه بر تهیه میوه خشک می توانید انواع سبزیجات را نیز خشک کنید. به همین علت به آن دستگاه سبزی خشک کن هم می گویند.

 

تولید چیپس میوه با دستگاه خشک کن میوه AG

دستگاه خشک کن میوه AG

همانطور که ذکر شد تولید چیپس میوه از کسب و کارهای سودآور در زمینه صنایع غذایی به حساب می آید. قدمت تولید میوه خشک به ۳۷۰۰ سال پیش برمی گردد و در کشورهایی از جمله ایران، ترکیه، عراق و مصر انجام می شده است.
یکی از راه های جلوگیری از فاسد شدن میوه ها و افزایش مدت ماندگاری آن، خشک کردن است. خشک کردن میوه باعث کاهش حجم میوه ها می شود و تاثیر زیادی در نگهداری، بسته بندی و نیز هزینه‌های حمل و نقل دارد.
امروزه اکثر افراد در مهمانی ها و جشن ها از میوه های خشک به عنوان تنقلات مقوی برای پذیرایی استفاده می کنند. همچنین به عنوان میان وعده ای سالم برای کودکان و افراد سالمند مصرف می شود. تولید چیپس میوه صرفه اقتصادی زیادی دارد، چون روز به روز بر میزان درخواست آن افزوده می شود.
این در حالی است که بخشی از میوه خشک مصرفی از دیگر کشورها وارد می شود. بنابراین با تولید انواع چیپس میوه می توانید میزان واردات آن را کاهش دهید و حتی با وجود فرصت های اقتصادی که برای صادرات این محصول وجود دارد، فرصت را غنیمت شمرده و اقدام به صادرات انواع میوه خشک کنید و به سود بالایی دست پیدا کنید.
در ایران تولید میوه خشک به دو شکل تولید خشکبار به روش سنتی و تولید انواع چیپس میوه انجام می شود. در تولید خشکبار سنتی می توان محصولاتی از قبیل توت خشک، کشمش، قیسی، انجیر خشک، مویز و انواع آلو خشک را تولید کنید و در بخش تولید چیپس میوه نیز می‌ توانید انواع میوه های فصول همانند: هلو، توت فرنگی، موز، سیب، انبه، آناناس، کیوی و... را به شکل ورقه ای برش دهید و خشک نمایید.
از دیگر ظرفیت های بازار تولید میوه خشک، تولید پودر میوه خشک است. انواع میوه های تازه پس از خشک شدن به صورت پودر درمی آیند. از پودر میوه خشک معمولاً در تولید دمنوش های میوه ای، شکلات با طعم میوه و نیز تولید چای با طعم میوه کمک می گیرند.
میوه خشک دارای ویژگی هایی است که باعث جذب مشتری زیادی شده است. تولید میوه خشک به صورت چیپس برای تولیدکنندگان نیز مزایایی به همراه دارد. همین مزایا باعث تولید میوه خشک با استفاده از دستگاه میوه خشک کن در منزل یا کارگاه و نیز به طور صنعتی در مقیاس بالا شده است.

از مهمترین مزایای آن به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • حفظ خواص و مواد معدنی میوه
  • طول عمر و ماندگاری بیشتر میوه
  • قابلیت استفاده از میوه خشک در تمامی فصول سال
  • امکان خشکاندن میوه هایی که بومی نیستند و در اقلیم دیگری کشت می‌ شوند
  • کاهش حجم و وزن میوه
  • ایجاد تنوع در تولید محصولات میوه خشک
  • افزایش کاربرد پودر میوه خشک

اگر به فکر تاسیس کارگاه تولید میوه خشک هستید، باید دستگاه های مورد نیاز خود را تهیه کنید. اگر تولید شما در سطح خانگی است شما تنها به تهیه دستگاه اسلایسر یا خردکن و دستگاه میوه خشک کن نیاز دارید. اما جهت راه اندازی کارگاه تولید میوه خشک در سطح صنعتی و کارگاهی بهتر است تمامی دستگاه های لازم از قبیل: دستگاه میوه خشک کن، دستگاه وان شستشو، دستگاه اسلایسر و دستگاه بسته بندی را تهیه و خریداری نمایید.

 

روش خشک کردن سبزیجات با دستگاه خشک کن میوه و سبزی AG

 

انواع سبزیجات تازه و خشک در بیشتر غذاها مورد استفاده قرار می گیرند. خشک کردن سبزی به روش های متفاوتی انجام می شود. به طور معمول هر کدبانویی به طور سنتی اقدام به خشک کردن سبزیجاتی مثل نعناع، شوید، جعفری، تره و... می کند.
این روش پیچیدگی خاصی ندارد و پس از شستن سبزیجات و خارج شدن آب اضافی، آن ها را روی سینی یا پارچه تمیزی پهن می کنند و در جایی دور از نور مستقیم خورشید خشک می کنند. این روش تنها پاسخگوی مصرف خانوار است.
اگر شما به فکر کسب و کار تولید سبزی خشک در حجم بالا هستید، به فکر استفاده از روش سنتی نباشید. چون زمان زیادی نیاز دارد و نتیجه کار چندان مطلوب نخواهد بود. بهتر است برای اینکه به نتیجه دلخواه برسید از خشک کردن سبزیجات به روش صنعتی استفاده کنید.
در روش صنعتی با استفاده از دستگاه خشک کن، انواع سبزیجات را در حجم نسبتاً بالایی می توانید خشک نمایید. برای خشک نمودن سبزیجات با توجه به میزان تولید خود می توانید اقدام به خرید یکی از دستگاه های میوه خشک کن خانگی، میوه خشک کن نیمه صنعتی و میوه خشک کن صنعتی نمایید.
میوه خشک کن خانگی حجم کمی دارد و فضای چندانی نیاز ندارد و کاملا مناسب استفاده در منزل است. میوه خشک کن خانگی در مدل های مختلف ۳۰ کیلویی، ۶۰ کیلویی و ۹۰ کیلویی به بازار عرضه شده است. این نمونه دستگاه خشک کن وزن چندانی ندارد و به راحتی قابل حمل است و به دلیل وجود چرخ در زیر دستگاه به راحتی می‌ توانید آن را جابجا نمایید.
خشک کن های نیمه صنعتی AG قابل استفاده در کارگاه ها و فروشگاه های بزرگ می باشند. این مدل دستگاه های خشک کن معمولا دو درب دارند و در مدل های ۱۱۰ کیلویی، ۲۰۰ کیلویی و ۴۰۰ کیلویی موجود هستند. این دستگاه ها اکثراً به صورت گازی هستند.

 

انواع خشک کن های صنعتی شرکت AG

خشک کن صنعتی شرکت ای جی

دستگاه های خشک کن صنعتی اغلب در ظرفیت های بالا تولید می شوند. مدل های ۶۰۰ کیلویی، ۸۰۰ کیلویی، ۱۰۰۰ کیلویی الی ۷۰۰۰ کیلویی آن در بازار موجود است. کاربرد این مدل دستگاه میوه خشک کن جهت استفاده در کارخانجات تولید میوه خشک، سبزی خشک و... می باشد.
بدنه دستگاه خشک کن صنعتی در بیشتر بخش ها معمولاً سه جداره می باشد. بدنه شامل یک لایه عایق حرارتی است که مانع از اتلاف حرارت و در نتیجه کاهش مصرف سوخت می شود. بدنه داخلی دستگاه از ورق گالوانیزه تهیه شده است که خاصیت ضد زنگ زدگی دارد و در صورت سفارش بدنه را از ورق استیل می سازند.

برای خرید دستگاه میوه خشک کن AG به سایت https://www.ag777.com/ مراجعه کنید

دستگاه های میوه خشک کن صنعتی معمولاً در مدل های کابینی و تونلی تولید می شوند که مدل تونلی دارای ظرفیت بیشتری نسبت به خشک کن های کابینی می باشد. ظرفیت دستگاه خشک کن کابینی حدود ۱۰۰ الی ۶۰۰ کیلوگرم در هر بار استفاده است. در حالی که ظرفیت خشک کن های تونلی حدود یک الی دو تن در هر نوبت کاری می باشد.
شرکت ای جی وارد کننده دستگاه میوه خشک کن صنعتی و نیمه صنعتی می باشد.
برای خرید دستگاه خشک کن میوه مورد نظر خود از کارشناسان AG شعبه تهران و اصفهان مشاوره بگیرید:

شعبه تهران: ﺻﺎدﻗﯿﻪ ،ﺑﻠﻮار آﯾﺖ اﻟﻠﻪ ﮐﺎﺷﺎﻧﯽ رو ﺑﻪ روی ﻣﺴﺠﺪ ﻧﻈﺎم ﻣﺎﻓﯽ، ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن اﺗﺮک
تلفن: 46096724-021
شعبه اصفهان : اصفهان، فلکه ارتش خیابان وحید قبل از چهارراه امام‌زاده محسن، کوچه شماره ۲۳ پلاک ۶۲۲
تلفن: 91010118-031

شرکت بازرگانی AG وارد کننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش ۵ ساله به منظور گسترش و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از ۱۸ سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد.

https://www.asianews.ir/u/aeb
اخبار مرتبط
استقبال مردم و سودآوری فروشگاه های زنجیره ای باعث گسترش و افتتاح شعب جدید آن ها به صورت روز افزون شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید