صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۵
کد خبر: 14832
گزارشگر: 2
۸۵۳
۰
۰
۴
دستگاه لیزر مو

دستگاه لیزر الکس دایود چیست و در چه زمینه ای کاربرد دارد

دستگاه لیزر الکس دایود چیست و در چه زمینه ای کاربرد دارد
دستگاه لیزر الکس دایود دارای چند طول موج بوده که همین موضوع به کاربرد گسترده‌ آن و تاثیر موفق روی افراد مختلف، منجر می‌شود. در نتیجه از این دستگاه می‌توان برای افراد با انواع موهای زاید و رنگ‌های مختلف. بهره بگیرند. به همین دلیل استفاده از دستگاه لیزر الکس دایود می‌تواند گزینه مناسبی برای نتیجه گیری در فرایند لیزر و حذف موهای زائد قسمت‌های مختلف بدن باشد.

دستگاه لیزر الکس دایود

 

دستگاه لیزر الکس دایود، از جمله انواع محبوب دستگاه‌های لیزر بوده که به دلیل عملکرد خوبی که در بازه زمانی معین، روی فرایند حذف فولیکول‌های مو می‌گذارد، معرفی و شناخته می‌شود. این دستگاه با تاثیر بر انواع موها و ساختاری که دارند، توانسته توجه کاربران را به خوبی به خود جلب کند. در رابطه با دستگاه لیزر الکس دایود باید گفت که این دستگاه با ترکیب قابلیت‌های دستگاه‌های الکساندرایت و دایود ساخته شده است. همین امر در تکامل عملکردی دستگاه مورد بحث موثر واقع شده و منجر به ساخت یک نمونه کامل با قدرت بیشتر گشته است.

 

نحوه عملکرد دستگاه لیزر الکس دایود

 

دستگاه لیزر الکس دایود دارای چند طول موج بوده که همین موضوع به کاربرد گسترده‌ آن و تاثیر موفق روی افراد مختلف، منجر می‌شود. در نتیجه از این دستگاه می‌توان برای افراد با انواع موهای زاید و رنگ‌های مختلف. بهره بگیرند. به همین دلیل استفاده از دستگاه لیزر الکس دایود می‌تواند گزینه مناسبی برای نتیجه گیری در فرایند لیزر و حذف موهای زائد قسمت‌های مختلف بدن باشد.
همانطور که گفته شد، ساختار عملکردی دستگاه مورد بحث، با ترکیب قابلیت‌های دستگاه‌های الکساندرایت و دایود حاصل شده است. به طوری که ترکیب مزایای طول موج الکس با مزایای لیزر دایود، عاملی برای ساخت این دستگاه به شمار می‌رود. از این رو حتی می‌توان گفت که در برخی حالت‌ها مانند SHRTM، تاثیرگذاری دستگاه لیزر الکس دایود، نسبت به انواع سنتی الکساندرایت، بیشتر می‌شود‌.
همچنین باید افزود که سیستم خنک کننده پیشرفته ICE، در نمونه‌های دستگاه لیزر موی الکس دایود، سبب کاهش دما در حین درمان شده و به این سبب از عوارضی چون سوختگی، تا حد زیادی جلوگیری می‌کند. با توجه به اینکه در فرایند لیزر و حذف موهای زائد، عموما دمای بالا مطرح می‌شود، وجود سیستم خنک کننده در قالب یک مزیت قابل توصیف خواهد بود.

 

ویژگی‌های دستگاه لیزر الکس دایود

 

در مورد دستگاه لیزر الکس دایود و خرید لیزر تیتانیوم ، می‌توان خصوصیات و ویژگی‌های مختلفی را مطرح نمود که هر کدام به نحوی کیفیت و عملکرد عالی این دستگاه را مورد بررسی قرار می‌دهند. از جمله این ویژگی‌ها، عملکرد سریع در راستای کاهش درد است. در حقیقت استفاده از یک اپلیکاتور اندازه بزرگ در دستگاه مذکور‌، عاملی برای افزایش سرعت و عملکرد آن شده و افراد درد کمتری را احساس می‌کنند.
از آنجایی که دستگاه لیزر الکس دایود دارای چند طول موج بوده، می‌تواند روی فولیکول‌های مو در عمق‌های مختلف اثر بگذارد. این موضوع با توجه به وجود انواع موهای کرکی و ضخیم، مورد بررسی قرار می‌گیرد. به طوری که یکی از نشانه‌های عملکرد بهتر دستگاه مورد بحث به شمار می‌رود.
همچنین باید افزود که دستگاه لیزر الکس دایود در انواع مختلف، می‌تواند برای کاربردهای متنوعی مناسب واقع شود. هر یک از این انواع از قابلیت‌ها و مزایای عملکردی مختلفی برخوردار بوده و همین امر سبب می‌شود تا افراد در روند انتخاب، گزینه‌های به مراتب بیشتری داشته باشند. اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه لیزر وبلاگ تیتانیوم لیزر.
جدا از بحث عملکرد و ویژگی‌های دستگاه لیزر الکس دایود، تعداد جلسات برای انجام این لیزر، به پارامترهای مختلفی مانند مو و پوست افراد بستگی پیدا می‌کند. در حالت کلی، برای لیزر موهای زائد بدن، فارغ از دستگاه لیزر الکس دایود یا هر دستگاه دیگری، لازم است مراقبت‌ها و نکات به خصوصی را مد نظر قرار دهید تا از هر گونه عوارض جلوگیری فرمایید.

https://www.asianews.ir/u/afr
اخبار مرتبط
آموزش اپراتوری لیزر که این روزها غوقای زیادی در بین مردم به پا کرده است، از بهترین اموری است که میتوان از آن کسب درامد داشت. با این وجود اگر به دنبال یک شغل مناسب هستید که در کمترین زمان به درآمد برسد، با ما تا انتهای این مطلب همراه بمانید تا به بررسی دوره آموزشی لیزر موهای زائد بپردازیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید