صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۶
کد خبر: 14833
گزارشگر: 2
۱۲۵۰
۰
۰
۲
نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر پیشران‌های اقتصادی ایران

جشنواره ارتباط آفرینان

جشنواره ارتباط آفرینان
جایزه ملی نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر پیشران‌های اقتصادی ایران با عنوان “ارتباط آفرینان”، به پاس دستاوردهای ارزشمند روابط عمومی «مهراصل» به این مجموعه اهدا شد.

ابراهیم مولائی مدیر روابط عمومی کارخانجات تولیدی شرکت مهراصل با دریافت جایزه ملی در نخستین جشنواره ارتباط آفرینان (Communicators Festival 2023)، عنوان یکی از روابط عمومی های برتر بخش خصوصی سال کشور را از آن خود کرد.
مولائی در این جشنواره که روز دوشنبه اول خرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران، نمایندگان مجلس، مدیران کل روابط عمومی های وزارت صمت، اقتصاد و دارائی، بانک مرکزی، جمعی از اساتید برجسته، پیشکسوتان، مدیران و کارشناسان بخش‌خصوصی حوزه ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، جایزه ملی بخش انتشارات این جشنواره را از آن خود کرد.
شایان ذکر است که فراهم نمودن فضای مناسب برای تبادل تجارب روابط عمومی­ های عضو مجمع کارآفرینان ایران، شناسایی و معرفی الگوهای برتر فعالیت در روابط عمومی های پیشران های اقتصادی بخش خصوصی، تلاش در جهت ترویج فعالیت­های تخصصی در حوزه روابط عمومی­ و همچنین معرفی و تقدیر از روابط عمومی­ های فعال، خلاق و موفق؛ برخی از اهداف این جشنواره ذکر شده است.

آرش نصیری
https://www.asianews.ir/u/afs
اخبار مرتبط
اهدای «جایزه ملی خلاقیت» روابط عمومی به رئیس انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید