صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۸
کد خبر: 14955
گزارشگر: 213
۲۶۴۰
۰
۰
۲
سهام شرکت گروه مالی شهر

نقدینگی لازم و جزئیات عرضه اولیه «شهر» در ۲۱ خرداد

نقدینگی لازم و جزئیات عرضه اولیه «شهر» در ۲۱ خرداد
سهام شرکت گروه مالی شهر در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران با نماد «شهر» عرضه خواهد شد.

به گزارش آسیانیوز، جزئیات عرضه اولیه گروه مالی شهر منتشر شد، با توجه به اختصاص حداکثر هشت هزار سهم به هر کد و با سقف قیمتی ۱۸۴ تومانی، حداکثر نقدینگی لازم برای خرید این عرضه اولیه ۱,۴۷۲,۰۰۰ تومان است.

در روز یکشنبه مورخ ۲۱/‏۰۳/‏۱۴۰۲‬ تعداد ۳.۹۶۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت گروه مالی شهر به عنوان ششصدوچهارمین شرکت پذیرفته شده در بخش "سرمایه‌گذاری‌ها" و گروه و طبقه "سایر واسطه‌گری‌های مالی" با کد صنعت "۵۶۹۹" و در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران در نماد «شهر» به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

همچنین ورود سفارش فقط با کد معاملاتی و در دوره زمانی و محدوده قیمتی تعیین شده جهت ثبت سفارش امکان‌پذیر بوده و ورود سفارش به صورت گروهی مجاز نیست. همه مشتریان برخط نیز می‌توانند با توجه به شرایط ذکر شده نسبت به ورود سفارش اقدام کنند.

عرضه اولیه وشهر

بر اساس جزئیات اعلام شده، با توجه به اختصاص حداکثر هشت هزار سهم به هر کد و با سقف قیمتی ۱۸۴ تومانی، حداکثر نقدینگی لازم برای خرید این عرضه اولیه یک میلیون و ۴۷۲ هزار تومان (۱,۴۷۲,۰۰۰ تومان) است./

https://www.asianews.ir/u/aj2
اخبار مرتبط
«نیان» در آستانه عرضه اولیه در بازار دوم فرابورس قرار گرفت و بزودی عرضه آن انجام خواهد گرفت.
تعداد ۶۰۰ میلیون سهم شرکت سرمایه‌گذاری الماس حکمت ایرانیان به عنوان چهارمین عرضه اولیه امسال با نماد «والماس» امروز، چهارشنبه (۱۰ خرداد) در فرابورس عرضه اولیه می‌شود.
روز چهارشنبه هفته جاری،۱۰ خرداد، تعداد ۶۰۰ میلیون سهم شرکت سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان با نماد «والماس» عرضه اولیه می شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید