صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۷
کد خبر: 15028
گزارشگر: 2
۸۶۰
۰
۰
۳
مبلمان اداری استاندارد

بهترین مبلمان اداری را از الوند بخواهید!

بهترین مبلمان اداری را از الوند بخواهید!
استفاده از مبلمان اداری با کیفیت در دفتر کار علاوه بر اینکه به حفظ پرستیژ شرکت شما کمک می‌کند، باعث می‌شود کارکنان شما نیز احساس راحتی بیشتری داشته باشند. به همین خاطر تصمیم داریم در این مطلب در مورد نحوه انتخاب مبلمان اداری مناسب و تاثیر آن روی فضای کار صحبت کنیم.

در صورتی که شما هم به دنبال یک ست مبلمان اداری با کیفیت هستید با ما همراه باشید تا علاوه بر شناخت ویژگی‌های بهترین مبلمان اداری، با یکی از بزرگترین عرضه کنندگان این محصول آشنا شوید.
در صورتی که در انتخاب مبلمان اداری دقت کنید و انتخاب مناسبی داشته باشید می‌توانید احساس شادابی را در کارمندان خودتان ایجاد کنید و این امکان را به آن‌ها بدهید که با اشتیاق بیشتری به انجام کارهای روزمره خودشان بپردازند.
در سمت مقابل اگر در انتخاب خودتان دقت لازم را نداشته باشید، باعث کسل شدن و خستگی کارکنان خواهید شد که در نهایت منجر به کاهش بهره‌وری و انرژی آن‌ها می‌شود.
مبلمان اداری الوند با بهره‌گیری از متخصصین، مبلمانی طراحی می‌کند که کارکنان شما در تمام طول روز احساس راحتی کنند و خستگی باعث کاهش کیفیت عملکرد آن‌ها نشود. الوند با در نظر گرفتن نیاز مشتریان، بهره گیری از تجربه بالا در زمینه تولید انواع میز اداری، صندلی اداری و پارتیشن اداری پروژه های متعددی برای ارگان های خصوصی و دولتی با بهترین نحو به انجام رسانده است.

در زمان خرید مبلمان اداری شما باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • ارگونومی مبلمان اداری
  • تطابق با محیط دفتر کار
  • طراحی مبلمان

زمانی که یک مبلمان زیبا برای دفتر کار خودتان استفاده کنید می‌توانید تاثیر چشمگیری روی نظر مراجعه‌کننده‌ها و مشتری‌های خودتان هم داشته باشید. در صورتی که از طراحی‌های خاص و زیبا بهره‌مند شوید، احساس اطمینان را در مشتریان خودتان ایجاد می‌کنید و کمک می‌کنید که راحت‌تر به شما اعتماد کنند.
همچنین با انتخاب مبلمانی با رعایت ارگونومیک و راحت برای کارمندان به افزایش بازدهی آن‌ها کمک شایانی خواهید نمود. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با ویژگی‌های بهترین مبلمان اداری آشنا شوید.

ویژگی های بهترین مبلمان اداری

مبلمان اداری خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟

 

بسته به محیطی که در اختیار دارید ممکن است به انواع مختلفی از مبلمان اداری نیاز داشته باشید. برای مثال برخی از فضاها ممکن است نیازی به پارتیشن نداشته باشند اما در برخی فضاهای دیگر، وجود پارتیشن کاملا ضروری و مهم است. با این وجود هرکدام از این اجزا باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند.

 

راحتی مبلمان اداری برای استفاده طولانی‌مدت

 

برخلاف مبلمان خانگی، کارمندان مجبورند ساعت‌های طولانی از مبلمان اداری استفاده کنند و به همین خاطر ضروری است مبلمانی انتخاب کنید که برای استفاده طولانی مدت راحت باشد و کارمندان بتوانند حدود هشت ساعت بدون هیچگونه احساس خستگی روی آن بنشینند.
نکته بسیار مهم این است که تمامی وسایلی که انتخاب می‌کنید، باید با دیگر بخش‌های دفتر کار شما تناسب داشته باشد و در عین حال مزاحمتی در فضا برای حاضرین ایجاد نکند. به خصوص در محیط‌های اداری کم متراژ که مراجعه‌کنندگان زیادی هم دارد این یک موضوع حیاتی است.
همچنین در دکوراسیون اداری نباید شاهد لوازم و تجهیزاتی باشیم که بیش از حد جلب توجه کند. معمولا برای این منظور خیلی از افراد از رنگ‌های خنثی برای مبلمان اداری استفاده می‌کنند.

 

ساختار تشک مبلمان اداری

 

نکته مهم در مورد انتخاب بهترین مبلمان اداری این است که ساختار آن نباید خیلی نرم باشد و بهتر است مبلمانی انتخاب کنید که سفت‌تر از مبلمان خانگی است. صندلی‌ها و مبل‌هایی که ساختار سفت‌تری دارند و قسمت نشیمن‌گاه آن‌ها به راحتی تغییر شکل نمی‌دهند، از لحاظ ارگونومیک در وضعیت مطلوب‌تری قرار دارند و باعث می‌شوند که حتی پس از ساعت‌ها استفاده احساس خستگی نکنید.
قطعا راحتی کارکنان برای شما مهم است بنابراین باید صندلی و مبلی برای آن‌ها انتخاب کنید که به خوبی کمر، گردن و پشتشان را پوشش دهد. این موضوع باعث می‌شود تمامی اعضای بدن در حالت استراحت قرار بگیرند و حتی پس از چند ساعت نشستن هم احساس خستگی نکنند.

ساختار تشک بهترین مبلمان اداری

اهمیت طرح و رنگ مبلمان اداری

 

یکی دیگر از اصولی که در زمان خرید مبلمان اداری باید به آن توجه کنید، زیبایی مبلمان اداری است. با انتخاب یک مبلمان زیبا می‌توانید ظاهر بسیار زیبایی به دکوراسیون داخلی دفتر کار خودتان ببخشید. رنگ و جنس مبلمان مهم‌ترین مواردی هستند که در این زمینه باید به آن دقت کنید.
علاوه بر طرح، شما باید رنگی را برای مبلمان خودتان انتخاب کنید که با دیگر بخش‌های دفتر کارتان تناسب داشته باشد و در عین حال باعث شود که زیبایی دفتر کار بیشتر دیده شود. همچنین مبلمان اداری باید به شکلی چیده شود که امکان استفاده راحت از آن وجود داشته باشد و در کنار آن، هم کارمندها و هم مراجعه کننده‌ها بتوانند عبور و مرور راحتی داشته باشند.

 

مواد مورد استفاده در تولید مبلمان اداری

 

در نهایت شما باید در زمان خرید مبلمان اداری به جنس و متریال به کار رفته برای تولید مبلمان دقت کنید. جنس پارچه و پایه مبلمان مهم‌ترین نکته‌ای است که در مورد کیفیت مبلمان اداری باید به آن توجه داشته باشید. معمولا وسایلی که پایه آهنی یا استیل دارند از مقاومت بسیار بیشتری برخوردار هستند و می‌توانید تا سالیان سال از آن‌ها استفاده کنید.
جنس روکش مبلمان اداری هم معمولا از پارچه یا چرم انتخاب می‌شود. این روکش باید به گونه‌ای باشد که فشار زیادی به اعضای بدن وارد نکند و در صورتی که قرار است ساعت‌های زیادی در طول روز از آن استفاده شود باید امکان حرکت جریان هوای مناسب را داشته باشد.
مجموعه الوند با در استفاده از متریال مرغوب و تولید محصولات سفارشی و شخصی سازی شده برای مشتریانی که به هر دلیلی میخواهند دیزاین متفاوتی را در محیط کاری خود داشته باشند، خدمتی نو ارائه داده است.

 

مزایای استفاده از مبلمان اداری استاندارد

 

همانطور که گفته شد، اکثر کارمندها بخش زیادی از زندگی خودشان را سر کار و پشت میز می‌گذرانند. این موضوع معمولا روی سلامتی افراد تاثیر دارد و در صورتی که از مبلمان اداری استاندارد استفاده نشود ممکن است مشکلات متعددی برای آن‌ها به وجود بیاید.
شما می‌توانید برای رفع این مشکل از مبلمان اداری ارگونومیک استفاده کنید که به صورت اختصاصی برای افزایش کارایی و راحتی ساخته شده‌اند. این نوع مبلمان با کاهش فشار به روی ستون فقرات، باعث کاهش درد در کمر و گردن افراد خواهند شد. برخی از مزایای استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک به شرح زیر است.

 

افزایش بهره‌وری با مبلمان اداری ارگونومیک

 

اگر می‌خواهید کارمندانتان بهره‌وری بیشتری داشته باشند، باید از یک میز و صندلی متناسب با قد خودشان استفاده کنید. همه افراد شبیه به هم نیستند و به همین خاطر ضروری است صندلی‌ای انتخاب کنید که دقیقا برای فرد موردنظر طراحی شده باشد.

افزایش بهره‌وری با مبلمان اداری ارگونومیک

البته اینکه برای هر کارمند یک صندلی جداگانه خریداری کنید خیلی عملی نیست اما می‌توانید از صندلی‌هایی استفاده کنید که انعطاف‌پذیری بالایی دارند و می‌توانید مواردی مثل عمق نشیمن، ارتفاع صندلی، گودی کمر، زاویه پشتی، وضعیت دسته‌ها و... را در آن‌ها تغییر دهید.
مبلمان اداری استاندارد الوند می‌تواند تا ۵۰ درصد کیفیت کار و سلامت کارکنان را افزایش دهد و از مشکلات مربوط به سلامتی برای آن‌ها جلوگیری کند. به این ترتیب بهره‌وری آن‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

 

بهبود سلامتی به دنبال استفاده از مبلمان اداری مناسب

 

مبلمان اداری ارگونومیک باعث می‌شود که شکل طبیعی بدن افراد حفظ شود و به هر شکلی که بنشینند هیچ فشاری به قسمت‌های مختلف بدن آنها وارد نخواهد شد. مبلمان اداری ارگونومیک محافظ بدن افراد است و فشار را از روی ستون فقرات کاربر کاهش می‌دهد. به این ترتیب می‌تواند ساعت‌ها روی صندلی بنشیند و هیچ نوع خستگی را احساس نکند.
در صورتی که مبلمان اداری استاندارد نباشد و ساختار ارگونومیک نداشته باشد، پس از مدتی ممکن است مشکلات متعددی از جمله آسیب به ستون فقرات در کارمندان بروز پیدا کند.
همچنین استفاده از مبلمان ارگونومیک باعث جلوگیری از آسیب‌ به چشم کارکنان شما نیز خواهد شد. معمولا مبلمان اداری ارگونومیک به شکلی طراحی می‌شود که فاصله بین صفحه مانیتور تا چشم کاربر مطابق المان‌های استاندارد باشد و به این ترتیب از آسیب رسیدن به چشم‌های شما یا کارکنانتان جلوگیری خواهد شد.

 

رسیدگی بهتر به کارها

 

در صورت استفاده از مبلمان اداری، کارکنان می‌توانند با سرعت بیشتری به کارهای شرکت رسیدگی کنند. یکی از اصول طراحی مبلمان استاندارد این است که کارمند به تمامی اقلام موردنیاز خود دسترسی داشته باشد و برای انجام امور روزمره نیاز نباشد خیلی از جای خودش بلند شود. به این ترتیب قادر خواهد بود در فاصله زمانی کوتاه‌تری امور محوله را انجام دهد.

 

الوند، مرجع خرید بهترین مبلمان اداری مطابق با سلیقه شما

 

مبلمان اداری الوند با عرضه طیف وسیعی از مبلمان اداری استاندارد، توانسته است نظر متخصصین و فعالان صنعت مبلمان اداری را به محصولات خود جلب نماید. این شرکت با بیش از ۵۰ سال تجربه در تولید مبلمان اداری توانسته است انواع میز، صندلی، پارتیشن، تجهیزات فایلینگ و کابینت و... را به بازار عرضه نماید و با توجه ویژه به رضایت مشتری و خدمات پس از فروش، همیشه محصولاتی با کیفیت و با ماندگاری بالا تولید کرده است.
پس اگر در جایی مبلمان اداری الوند به چشمتان خورد، بدانید که دارنده آن میز یا صندلی، یک حس خوب از خرید و استفاده از مبلمان اداری را تجربه کرده است.
شما هم در هنگام تجهیز دفتر کار یا در زمان تعویض لوازم اداری می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری برند الوند محصولاتی همچون انواع میز اداری، صندلی اداری، فایلینگ اداری و پارتیشن اداری را مشاهده کنید و با انتخاب هر کدام از آن‌ها تجربه لذتبخش استفاده از مبلمان استاندارد و ارگونومیک را با قیمت مناسب به خود و همکارانتان هدیه دهید.

https://www.asianews.ir/u/al2
اخبار مرتبط
میز روستیک برگرفته شده از تنه درختان است. این متریال خام و دست نخورده برش تنه درخت حس و حال سنتی و روستایی به زندگی انسان بخشیده است. میز روستیک یک انتخاب مناسب برای طراحی دکوراسیون داخلی سبک روستیک است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید