صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۹
کد خبر: 13247
گزارشگر: 2
۷۵۹
۰
۰
۴
دکوراسیون سبک روستیک

گرند وود تولید کننده میز روستیک

گرند وود تولید کننده میز روستیک
میز روستیک برگرفته شده از تنه درختان است. این متریال خام و دست نخورده برش تنه درخت حس و حال سنتی و روستایی به زندگی انسان بخشیده است. میز روستیک یک انتخاب مناسب برای طراحی دکوراسیون داخلی سبک روستیک است.

میز روستیک برگرفته شده از تنه درختان است. این متریال خام و دست نخورده برش تنه درخت حس و حال سنتی و روستایی به زندگی انسان بخشیده است. میز روستیک یک انتخاب مناسب برای طراحی دکوراسیون داخلی سبک روستیک است. گرند وود تولید کننده انواع میز روستیک در مدل های متنوع و زیبا برای خاص پسندان است. کارگاه نجاری گرند وود با بیش ار ۲۰ سال سابقه می تواند با ایده های هنری چوبی منحصر به فرد، دکوراسیون داخلی مد نظر شما را جذاب کند.

 

ویژگی های میز روستیک در تولیدی گرند وود

 

میز و صندلی روستیک یک ایده فوق‌العاده هیجان‌ انگیز برای به وجود آوردن یک دکوراسیون خاص است. هر چه قدر این چوب ها ضخیم تر و کهنه تر باشند، میزهای روستیک زیباتری ساخته می شوند. شما به ‌راحتی می‌توانید از انواع میز روستیک در کنار سبک‌ طراحی داخلی مدرن، صنعتی و کلاسیک استفاده کنید.
یکی از ویژگی های میز روستیک سادگی آن است که میتواند در عین سادگی اش بسیار زیبا و خیره کننده باشد. محصولات روستیک معمولا به روش خشکن طبیعی و صنعتی آماده می شوند که این روش باعث طول عمر بیشتر آنها میگردد. همچنین میزهای روستیک در برابر ضربه و آسیب حشرات دوام بالاتری پیدا میکنند.
برای جلا دادن و بالا بردن کیفیت کارگاه نجاری گرند وود از روغن های گیاهی مخصوص برای پوشش چوب استفاده میکند.

تولیدی گرند وود

محصولات روستیک در انواع مختلف مانند: میز آینه کنسول، میز ناهار خوری روستیک، میز آرایش، میز مدیریت، میز تلویزیون و میز جلومبلی ... ساخته می شوند. از تنه درختانی مثل درخت توسکا، درخت گردو، سنجد، اقاقیا، ملچ و… در کارگاه تولیدی گرند وود استفاده میشود.

 

انواع میز چوبی روستیک

 

. میز مدیریت روستیک
میز ناهار خوری روستیک
میز رزین اپوکسی
میز جلو مبلی روستیک
میز دفرمه
میز عسلی روستیک
میز تلویزیون روستیک

 

نام برد که هر کدام از ویژگی خاص و تک خود برخوردار هستند. به عنوان مثال:

میز ناهار خوری روستیک

۱- میز مدیریت روستیک : ساخت انواع میز مدیریت اداری روستیک، بسیار خاص و لاکچری در سایزهای متنوع با طرح های جدید بسیار شیک که با بکار گیری از چوب تنه درخت و روغن گیاهی، جذابیتی خاص به خود گرفته که سلیقه هر مدیری سر شوق میاره.
۲- میز رزین اپوکسی : در ساخت این محصول از چوب و تکه‌های دست ‌نخورده چوب استفاده شده است. خط برش و همین‌طور زاویه به‌ هم‌ چسبیده این میز چوبی روستیک و ترکیب آن با رزین، همان جذابیتی است که در مورد آن صحبت می‌کنیم.
۳- میز ناهار خوری روستیک : این محصول یکی از مدل‌های پرفروش موجود در بازار است که در خانه، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و لابی‌ها قابل‌ استفاده است. ویژگی مهم میز ناهار خوری روستیک، القا حس بی‌نظیر طبیعت است که به محیط می بخشد.
۴- میز تلویزیون روستیک : یکی از جدیدترین و پرفروش ترین میزهای تلویزیون، مدل میز تی وی روستیک است. این میزها سفارشی هستند و سایز آنها با توجه به انتخاب مشتری قابل تغییر است.
۵- میز جلو مبلی : به دلیل متمایز بودن هر تنه درخت با دیگری میتوانید یک میز جلو مبلی کاملا خاص و متفاوت داشته باشید. به دلیل تکراری نبودن تنه درختان، میز پذیرایی روستیکی که سفارش میدهید کاملا منحصرفرد است و در بازار مشابه آن نمی شود.

 

استفاده از انواع چوب تنه درختان

 

استفاده از چوب تنه درختان میتواند فضایی مناسب به سبک روستایی منزل شما بدهد. در ساخت میزهای روستیک از انواع چوب مانند درخت گردو، درخت توسکا، افرا، ملچ، راش و غیره... استفاده میشود. چوب تنه این درختان بهترین چوب های است که در صنعت نجاری بکار گرفته میشود. گرند وود سازنده میز و مصنوعات سبک روستیک با کیفیت بسیار بالا در تهران است.

میز چوبی

پایه میز چوبی روستیک

 

در این نوع میز از پایه ها، با تنوع زیادی مانند چوبی، آهنی، فلزی، استیل و سنجاقی متناسب با سلیقه و نظر مشتری استفاده کرد. این نوع پایه ها ساختار ترکیبی جذاب و فانتزی به میزهای روستیک می دهد.

 

بررسی قیمت انواع میز روستیک

 

قیمت میز روستیک نسبت به میزهای ساخته شده با دیگر چوب ها مثله ام دی اف یا نوپان تفاوت دارد. در صورتی ‌که تصمیم به خرید میز روستیک داشتید، این نکته را بدانید که قیمت این نوع میز تحت تاثیر عواملی نظیر:

 

۱- گونه یا جنس چوب
۲- پایه میز
۳- اندازه طول و عرض
۴- رنگ و استفاده کردن از رزین
۵- تعداد کشو
۶- نوع فلز بکار رفته
۷- استفاده کردن از انواع روغن گیاهیو صنعتی
۸- وغیره... بستگی دارد.

 

شما میتوانید انواع محصولات میز روستیک رو از تولیدی گرند وود بدون واسطه و دخالت دلال با قیمت اصلی خریداری کنید. استفاده از چوب تنه درختان همواره میتواند یک حس آرامش بخش و پرنشاط را برای شما فراهم بیاورد. باعث خوشحالی و خرسندی تولیدی گرند وود است که با ساخت محصولات چوبی، فضای دلنشینی به منزل و محل کار شما بدهد.

https://www.asianews.ir/u/98e
اخبار مرتبط
برای دکور کردن خانه‌هایمان، انتخاب یک میز ناهارخوری محبوب و زیبا که با سبک مبلمان خانه نیز هماهنگ باشد، می‌تواند به یک چالش تبدیل شود. از این رو، بسیاری از افراد به دنبال محبوب ترین میز ناهارخوری های ۱۴۰۱ یافت آباد هستند تا بتوانند با توجه به آنچه ترند روز بوده و انتخاب بسیاری از افراد با سلیقه در جامعه است، بهترین میز ناهارخوری در دسترس را انتخاب و خریداری کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید