صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۰
کد خبر: 15144
گزارشگر: 2
۱۹۶۹
۰
۰
۲
دانلود سریال

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره | ساخته سروش صحت در فیلیمو

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره | ساخته سروش صحت در فیلیمو
سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان ساخته شده است که این سریال در وبسایت فیلیمو در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

سریال "مگه تموم عمر چند تا بهاره" به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است که این سریال در ژانر کمدی خانوادگی می‌باشد. سروش صحت که سابقه ساخت سریال‌های مختلفی را در قاب تلویزیون دارد، این اولین تجربه او در نمایش خانگی است که پیش بینی میشود سرانجام آن به موفقیت هم ختم شود. سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان ساخته شده است که این سریال در وبسایت فیلیمو در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

 

داستان سریال "مگه تموم عمر چند تا بهاره" از چه قراره؟

 

فقط در همین حد میتونم بهتون بگم که اعضای خانواده ربانی یه زندگی خیلی آرومی دارند اما با ورود ناگهانی و ناخواسته یک مار، پیدا شدن یک نسخه خطی نفیس و ارزشمند و یک حفره اسرار آمیز زندگیشون از این رو به اون رو میشه و با تحولات مختلفی روبرو میشن...

فیلیمو

بازیگرانی که در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ایفای نقش کردند

 

سروش صحت ثابت کرده است که لزومی به استفاده از بازیگران مطرح ژانر کمدی نیست و او میتواند به خوبی از چهره های مختلف بازی ای که مدنظرش است را بگیرد. در این سریال هم بازیگرانی چون :

  • بیژن بنفشه خواه
  • مجید یوسفی
  • گیلدا ویشکی
  • آناهیتا افشار
  • علی مصفا
  • کاظم سیاحی
  • قدرت الله ایزدی

حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

تاریخ پخش سریال جدید سروش صحت

 

این سریال کمدی جدید قرار است که در تاریخ پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۲۵ در شبکه نمایش خانگی پخش شود و شما میتوانید سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره را به همراه خانواده در وبسایت فیلیمو ببینید و از تماشای آن لذت ببرید.

نویسنده : «مجید عباس نژاد»

https://www.asianews.ir/u/ao5
اخبار مرتبط
تازه ترین سریال نمایش خانگی همینک آماده توزیع و دانلود شده است. لینک دانلود قسمت اول مگه تمام عمر چندتا بهاره در ادامه این نوشتار درج شده است. همچنین شایان توجه است که قسمت آخر رهایم کن، قسمت هفتم نیوکمپ، قسمت اول سریال حیثیت و قسمت ۲۳ سریال سرگیجه هم در هفته جاری پخش خواهند شد. شما می توانید همگی این عناوین را از سایت کول دانلود، تماشا و یا دانلود نمایید. به زودی و با وقفه ای کوتاه سریال بازنده و زخم کاری ۲ نیز در جدول پخش هفتگی کول دانلود قرار خواهند گرفت!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید