صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۵
کد خبر: 15166
گزارشگر: 213
۴۹۴۱
۰
۱
۱
ثبت نام ایران خودرو

آخرین مهلت ثبت‌نام ایران خودرو اعلام شد/جزئیات ثبت نام برای متقاضیان عادی

آخرین مهلت ثبت‌نام ایران خودرو اعلام شد/جزئیات ثبت نام برای متقاضیان عادی
ایران خودرو مهلت نهایی ثبت‌نام برای متقاضیان خرید خودرو را در خرداد ۱۴۰۲ اعلام کرد.

به گزارش آسیانیوز، شرکت ایران خودرو آخرین مهلت ثبت‌نام برای خرید خودرو در خرداد ۱۴۰۲ را اعلام کرد. فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به متقاضیان عادی و مادران طرح حمایت از جوانی جمعیت است.

 ایران خودرو مهلت نهایی ثبت‌نام برای متقاضیان خرید خودرو را در خرداد ۱۴۰۲ اعلام کرد.

مهلت ثبت نام ایران خودرو در خردادماه ۱۴۰۲ روز یکشنبه هفته آینده به پایان خواهد رسید. این دوره مربوط به فروش فوق العاده ایران خودرو با عرضه پژو ۲۰۷ مدل TU۳ است.

جزئیات ثبت نام ایران خودرو برای متقاضیان عادی
فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به متقاضیان عادی و مادران طرح حمایت از جوانی جمعیت است. قیمت کارخانه پژو ۲۰۷ مدل TU۳ برای این دوره جدید ثبت نام خودرو ۳۲۳ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است. این طرح مربوط به پیش فروش ایران خودرو نیست و کل مبلغ باید پرداخت شود.

به گزارش تجارت نیوز، متقاضیان می‌توانند برای تکمیل مراحل ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند. درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

متقاضیان عادی و طرح جوانی جمعیت که سال گذشته فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه ویژه محصولات ایران خودرو را طی کردند و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی پژو ۲۰۷ مدل TU۳ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این شرکت برای آنها پیامک ارسال شده است می‌توانند در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه شرکت کنند. سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است.

 طبق اطلاعیه، آخرین مهلت واریز وجه طرح فروش فوق العاده ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه است.

--------------

بیشتر بخوانید

فروش محصولات ایران خودرو در مرحله سوم سامانه یکپارچه+جزئیات

-------------------------

شرایط ثبت نام ایران خودرو ویژه مادران
بر اساس آنچه تاکنون عنوان شده مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو برای مادران از سهمیه ۵۰ درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما نه همه مادران دارای دو فرزند و بیشتر. بلکه شرط مهم ثبت نام ایران خودرو مادران این است که فرزند دوم خانواده و یا بیشتر، از آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد./


https://www.asianews.ir/u/aor
اخبار مرتبط
مدیر سامانه جامع یکپارچه خودرو گفت: کسانی که در مرحله اعلام نتایج سامانه یکپارچه نتوانستند خودرویی دریافت کنند، در شهریور فرصت دارند محصول دیگری را انتخاب کنند.
ایران خودرو جدیدترین طرح فروش خود را همراه با عرضه پژو ۲۰۷ و محصولات دیگر آغاز کرد.
در جدیدترین ثبت نام طرح فروش خودرو، ایران خودرو اعلام کرد به مادران بدون قرعه کشی خودرو تحویل می‌دهد و مبلغ کارخانه پژو ۲۰۷ مدل TU۳ اعلام شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید