صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۹
کد خبر: 15179
گزارشگر: 2
۳۷۵
۰
۰
۱
نمایشگاه بین‌المللی ایران آگروفود

و باز هم خوشبخت در آگروفود ۱۴۰۲

و باز هم خوشبخت در آگروفود ۱۴۰۲
نمایشگاه بین‌المللی ایران آگروفود فضای مناسبی برای آشنایی کسب‌و‌کارها و تاجران با یکدیگراست. بستری هدفمند جهت انعقاد قراردادهای کلان و بین‌المللی در جهت واردات و صادرات مواد غذایی و تکنولوژی‌های وابسته.

سی‌امین دوره از نمایشگاه ایران آگروفود از تاریخ ۲۶ الی ۲۹ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه به رسم سال‌های گذشته، غرفه‌های بسیاری در زمینه مواد غذایی و تکنولوژی وابسته به آن برپا می‌شود تا متقاضیان و مخاطبان بدون طی مسافت طولانی و پرهزینه به راحتی با شرکای تجاری خود ارتباط برقرار نمایند.

نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته - ایران آگروفود ۲۰۲۳ مانند دیگر نمایشگاه‌ها به دلایل متعددی برپا می‌شود. از جمله دلایل مهم برگزاری نمایشگاه آگروفود که می‌توان به آن اشاره کرد:

  • فرصتی برای برندها و کارخانجات تولید مواد غذایی که محصولات خود را در معرض نمایش بازدیدکنندگان و مشتریان قرار دهند.
  • تعامل شرکت‌ها و بازدیدکنندگان با شرکت‌های بین‌المللی و پتانسیل سایر کشورها برای ارائه محصولات خود و انتقال هرچه بهتر تجربیاتشان.
  • تعامل بین تامین‌کنندگان و تولید‌کنندگان محصولات غذایی

برند خوشبخت امسال نیز مانند سال‌های گذشته به عنوان یکی از تولیدکنندگان صنعت مواد غذایی ایران در نمایشگاه ایران آگروفود ۱۴۰۲، سالن ۷ حضور دارد. این شرکت به معرفی محصولات خود در زمینه رب گوجه فرنگی، انواع کنسرو، تن ماهی، برنج، و... می‌پردازد.

به گفته مدیر روابط عمومی برند خوشبخت، حضور در این نمایشگاه علاوه بر دسترسی به مشتریان فعلی و ملاقات با مشتریان جدید، اهداف دیگری را نیز دنبال می‌کند. از جمله اهدافی که وی برای شرکت در نمایشگاه به آن اشاره کرد عبارتند از:

  •  معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های برند خوشبخت در زمینه مواد غذایی
  •  ارتقاء دانش فن‌آوری و تبادل اطلاعات روز در زمینه صنایع غذایی
  •  ارتقاء سطح مبادلات تجاری جهت توسعه و معرفی محصولات صادراتی
  •  آشنایی بازدیدکنندگان نمایشگاه با محصولات جدید خوشبخت
  •  معرفی محصولات بین سازمانی(B2B) و عقد قرارداد تامین مواد اولیه کارخانجات با تامین‌کنندگان آنها

شایان ذکر است، شرکت در این نمایشگاه برای عموم آزاد بوده و تمامی علاقه‌مندان به این صنعت می‌توانند از این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازدید داشته باشند.

https://www.asianews.ir/u/ap4
اخبار مرتبط
گوجه فرنگی سالم و باکیفیت پس از پشت سرگذاشتن مراحل کاشت و داشت نیازمند برداشت صحیح و اصولی است، برداشتی که در «روژین تاک» با دقت بالا و در زمان درست انجام می شود تا محصول نهایی که همان رب است در بالاترین سطح از کیفیت تولید شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید