صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۴
کد خبر: 15254
گزارشگر: 2
۲۱۰۲
۰
۰
۴
علی اصغر رضایی

بیش از ۲ دهه در دنیای بازیگری با علی‌اصغر رضایی

بیش از ۲ دهه در دنیای بازیگری با علی‌اصغر رضایی
علی‌اصغر رضایی، تهیه کنند، بازیگر و صدا پیشه، متولد سال ۱۳۵۵ در شهرستان طارم استان زنجان است. رضایی از سال ۱۳۷۵ و با موسسه فرهنگی هنری موج جوان (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) فعالیت حرفه‌ای خود را در دنیای هنر آغاز کرد.

نخستین حضور حرفه‌ای علی‌اصغر رضایی در سیمای ایران

 

رضایی در تله تئاترها و فیلم‌های کوتاه متعددی حضور داشته اما برای نخستین بار به صورت حرفه‌ای، در سال ۱۳۸۴ با مجموعه تکاپو به کارگردانی بابک اعطا در قاب تلویزون حضور پیدا کرد.

 

شبکه نمایش خانگی

 

علی‌اصغر رضایی در سریال‌هایی در شبکه نمایش خانگی ایفای نقش کرد که عموما همه‌ی آن‌ها به عناوینی همچون، پر مخاطب‌ترین سرسال نمایش خانگی ایران را با خود به همراه دارند. آقازاده، ملکه گدایان از
برخی از سریال ها با بازی علی‌اصغر رضایی است.

 

سرگیجه

 

آخرین فعالیت هنری علی‌اصغر رضایی حضور در سریال نمایش سرگیجه به کارگردانی بهرنگ توفیقی است که در حال حاضر مورد استقبال مخاطبان قرار گرقته. هومن سیدی نیز از سایر بازیگران مطرح این سریال پر مخاطب شبکه نمایش خانگی ایران است.

سریال سرگیجه

https://www.asianews.ir/u/ar7
اخبار مرتبط
آن چه در این مقاله می خوانید: لینک دانلود قسمت 2 مگه تمام عمر چندتا بهاره، قسمت ۸ سریال نیوکمپ، قسمت ۵ قهوه ترک و قسمت ۱ سریال بازنده! در این میان سریال های سرگیجه، سیاه چاله و ناتو نیز به روال سابق پخش خواهند شد که به محض انتشار، لینک دانلود قانونی این عناوین را هم شما می توانید در سایت ما دریافت کنید! همچنین سریال عقرب عاشق نیز به زودی در این سایت آماده تماشا و دانلود خواهند شد!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید