صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۶
کد خبر: 15423
گزارشگر: 213
۹۰۸
۰
۰
۱
به دنبال مرگ و میرهای اخیر در اثر نوشیدنی های الکل دار

آیا مسمومیت های الکلی در کشور «سریالی» است؟

آیا مسمومیت های الکلی در کشور «سریالی» است؟
به دنبال مرگ و میرهای اخیر در اثر نوشیدنی های الکلی، فرمانده کل انتظامی کشور گفت این مسمومیت‌ها سریالی نیست و پلیس این موضوع را تایید نمی‌کند!
به گزارش آسیانیوز، فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مسمومیت‌های الکلی در ایران سریالی نیست و در هر نقطه‌ای که گزارش از مسموم شدن افراد با مشروبات تقلبی اعلام شده است افراد تولیدکننده بلافاصله شناسایی و دستگیر شده‌اند.

به گزارش رکنا، احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مسمومیت‌های الکلی که در روزهای اخیر در شهرهای مختلف گزارش شده‌اند، سریالی است، اظهار کرد: خیر، مسمومیت‌های الکلی در ایران به هیچ عنوان سریالی نیست و پلیس این موضوع را تایید نمی‌کند.

 وی افزود: موضوع مسمومیت با الکل دو وجه دارد، یکی افرادی که اقدام به مصرف الکل می‌کنند و دیگر تولیدکنندگانی که این الکل‌ها را تولید می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: افرادی که مشروبات الکلی مصرف می‌کنند باید بدانند که خطراتی متوجه آنهاست.

سردار رادان تصریح کرد: در هر شهری که این مسمومیت های الکلی اعلام شده است، پلیس بلافاصله تولیدکنندگان مشروبات فاسد را شناسایی و دستگیر کرده است.

این در حالی است که از حدود یک ماه پیش 32 نفر (سردشت 7 نفر، قزوین 2 نفر، بهارستان 2 نفر، مازندران 3 نفر، رباط کریم 6 نفر و کرج 12 نفر) بر اثر مشروبات الکلی تقلبی مسموم و یا جان خود را از دست داده‌اند./
https://www.asianews.ir/u/avt
اخبار مرتبط
وزارت اطلاعات درباره درباره مسمومیت در مدارس کشور یک اطلاعیه مفصل صادر کرد.
در حالی که مسمومیت دانش آموزان در مدارس با شروع سال جدید ادامه دارد، وزارت بهداشت با تایید این مساله نتیجه تحقیق را نامشخص اعلام کرد.
در حالی که روز گذشته چند دانش آموز تبریزی در مدارس دچار بدحالی ناشی از تنفس گاز بودند، دختران مدرسه دخترانه سلامت در قم امروز مسموم شدند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید