صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۷:۵۳
کد خبر: 1550
گزارشگر: 2
۴۲۴۰
۰
۰
۴
انتشارات شالان منتشر کرد:

رقص شاخه های زیتون

رقص شاخه های زیتون
چهار داستان فراموش نشدنی در یک بسته بندی سبز رنگ به یاد ماندنی را انتشارات شالان چاپ، پخش این کتاب را بنیاد خیریه دکتر نبی و کارخانجات زیتون آرشیا بر عهده دارند.

مجموعه کتاب «رقص شاخه های زیتون» آمده است تا بین رویای کودکی ما و جامعه امروز پلی زیبا با چشم اندازی فراموش نشدنی باشد.
(رقص شاخه های زیتون) آمده است تا به ما بگوید با وجود بادهای بدی همچنان آری همچنان نسیم خوشایند خوبی می وزد و عطر شادی منتشر میکند.
چهار داستان صبح روز آخر به قلم مژگان مظفری،اهل هیچ کجا نیستم به قلم نشاط داودی ،بند آزاد به قلم شکوفه عمویی تبریزی و زیر پوست زن به قلم زهره ابراهیمی روایتهایی واقعی از زندگی زندانیان آزاد شده ای هستند که اکنون در کارخانه ای کار میکنند که به گذشته آنها کاری ندارد و میخواهد آینده ای سرشار از روشنایی بسازد.
این چهار داستان فراموش نشدنی در یک بسته بندی سبز رنگ به یاد ماندنی را انتشارات شالان چاپ و پخش این رمان‌ها را بنیاد خیریه دکتر نبی و کارخانجات زیتون آرشیا بر عهده دارند.
با خرید (رقص شاخه های زیتون)چهار داستان سرشار از مهربانی میخوانیم ،عطر زیبای زیتون را تجربه میکنیم و البته در اشتغال زندانیان آزادشده و زنان سرپرست خانوار سهیم میشویم.

جواد لگزیان
https://www.asianews.ir/u/19h
اخبار مرتبط
کتاب «زنان پیشگام» نوشته جواد لگزیان را نشر آواز در ۱۵۰ صفحه و با قیمت ۲۵۰۰۰ تومان رهسپار بازار کتاب کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید