صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۵ تیر ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۵
کد خبر: 15506
گزارشگر: 213
۱۹۶۸
۳
۰
۲
خبر مهم مدیرعامل صندوق بازنشستگان

متناسب‌سازی حقوق‌ بازنشستگان تا پایان تیر+جزئیات

متناسب‌سازی حقوق‌ بازنشستگان تا پایان تیر+جزئیات
در حالی که کمیسیون برنامه و بودجه مجلس پیشنهاد همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی را تصویب کرد، مدیرعامل صندوق بازنشستگان از متناسب سازی حقوق بازنشستگان تا پایان تیرماه خبر داد.

به گزارش آسیانیوز، مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشور گفت: مناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تا پایان تیرماه تعیین تکلیف می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشور گفت: ۹ هزار میلیارد تومان بودجه در قالب مناسب سازی حقوق بازنشستگان تا پایان تیرماه تعیین تکلیف می‌شود.

نعمت الله ترکی در نشست با نمایندگان کانون بازنشسته مازندران گفت: در بخش درمانی بازنشستگان قسمتی از بیمه تکمیلی بدون سقف تعیین شده و مابقی هزینه‌ها در همه مراکز درمانی زیر پوشش بیمه اصلی قرار می‌گیرند.

به نقل از تجارت نیوز، ترکی افزود: هفت هزار میلیارد تومان برای بیماران خاص بازنشسته اختصاص یافت که هر بازنشسته بیمار خاص در هر مرکز درمانی تا سقف ۵۰ میلیون تومان معاف پرداخت هزینه هستند و مابقی هزینه‌ها از بیمه تکمیلی استفاده می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشور گفت: هر بازنشسته‌ای در هر استانی می‌تواند از مراکز رفاهی و گردشگری سازمان مرتبط و کانون در جهت استفاده از مراکز رفاهی بهره‌مند شود.

وی افزود: این صندوق یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر عضو دارد که مازندران با ۸۵ هزار نفر رتبه سوم در کشور دارد اما هیچ راهکاری برای برون رفت مشکلات صندوق بازنشستگی در برنامه هفتم ارائه نشده است.

این در حالی است که یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس هفته گذشته گفت: کمیسیون برنامه و بودجه در جریان بررسی برنامه هفتم توسعه پیشنهادی مبنی بر همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی تصویب کرد.

علیرضا شهبازی گفت: کمیسیون برنامه و بودجه در زمان بررسی پیشنهادات لایحه برنامه هفتم تصویب کرد که همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز در لایحه درج شود.

----------------

بیشتر بخوانید:

 

به صراحت به مجلسیان می گوییم: همسان سازی را اجرا کنید!
----------------------------------------------------

وی توضیح داد: این موضوع در قالب پیشنهاد و مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه به کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم داده شده است و در نهایت این موضوع باید در کمیسیون تلفیق تصمیم گیری و نهایی شود.(ایسنا)

این در حالی است که بحث همسان‌سازی حقوق‌های بازنشستگان تامین اجتماعی یکی از دغدغه‌های این قشر پس از بحث افزایش حقوق بازنشستگان محسوب می‌شود./

https://www.asianews.ir/u/ay0
اخبار مرتبط
در حالی شرط سن بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس حذف شد که با طرح حداقل سن لازم زنان ۴۵ و مردان ۵۰ سال دلخوری و مخالفت های بسیاری مطرح شده بود.
کمیسیون برنامه و بودجه همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی را تصویب کرد.
مدیرکل امور اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی درباره وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیونی بازنشستگان تامین‌اجتماعی گفت: از اواخر تیرماه مرحله دوم ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه آغاز می شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
محسن
۱۴۰۲/۰۵/۰۱
5
0
1

خبرتان عالی بود

با سلام مکه چقد حقوق بازنشستگان اضافی شده که تو بوق وکرنا انداختین من یک بازنشسته ۷ذمیلیون حقوق میگیرم ۴ تومن کرایه خونه میدم اگه انصافی میخواستن همسان‌سازی کنند باحقوق یک وزیر یا یک نماینده مجلس ا
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
0
0
0

لطفا قضاوت باشما باشه بک مستاجر ۴ تومن کرایه بده با ۵ تومن یک ماه میگذر

nahidshaker
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
5
0
0

,سلام فقط میخوام قضاوت کنید ۴ میلیون کرایه خونه یک ماه با ۵ تومن میگذره همسان‌سازی بایک نماینده مجلس انجام میدادن چرا دولت واسه همه چیه بی استفاده بلا استفاده بود جه داره فقط ما بدبختها زیدی هستیم


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید