صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۵
کد خبر: 15519
گزارشگر: 2
۱۸۲۱۳
۳
۰
۷
ثبت نام لاتاری

بررسی عکس لاتاری با استفاده از ابزار سایت لایزرو

بررسی عکس لاتاری با استفاده از ابزار سایت لایزرو
با اینکه همواره بر سختگیر بودن سایت لاتاری در عکس متقاضیان تاکید زیادی شده است همچنان بسیاری از متقاضیان از تصاویر قدیمی و ایراد دار خود برای ثبت نام لاتاری استفاده می‌کنند. این افراد به بعد از برنده شدن در لاتاری فکر نمی‌کنند، پس از برنده شدن در لاتاری نیاز به طی کردن مراحل اداری لاتاری دارید اگر در مصاحبه لاتاری عکس شما با عکس فرم لاتاری مطابقت نداشته باشد ممکن است در مصاحبه رد بشوید.

قبل از اینکه بخواهیم درباره سایت و سامانه تایید عکس لاتاری صحبت کنیم، بهتر است ابتدا درباره دلایل ریجکت شدن متقاضیان در برنامه لاتاری گرین کارت صحبت کنیم.
ریجکت شدن در ثبت لاتاری می‌تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیفتند اما یکی از دلایل عمده ریجکت شدن در ثبت لاتاری می‌توان به صحیح نبودن عکس لاتاری اشاره کرد، عکس لاتاری شرایط مخصوص و جداگانه ای دارد که لازم همگی آنها رعایت شود والا از قرعه کشی لاتاری کنار گذاشته خواهید شد و شانس برنده شدن در لاتاری را به طور کامل از دست خواهید داد.
ما تصمیم بر این گرفتیم که در این نوشتار هم به توضیح شرایط عکس لاتاری بپردازیم و هم به معرفی ابزار جدیدی که در سایت لایزرو به جهت بررسی عکس لاتاری توسعه داده ایم بپردازیم. پس تا انتهای این مقاله با لایزرو همراه باشید.

 

سایت تایید عکس لاتاری

 

همانطور که بیان شد تعداد زیادی از متقاضیان ثبت نام لاتاری به دلیل نامناسب بودن عکس لاتاری ریجکت شدند به همین دلیل ما در سایت لایزرو تصمیم بر این گرفتیم که ابزاری جهت بررسی درستی عکس لاتاری توسعه بدهیم. این ابزار در سایت لایزرو در دسترس همه متقاضیان قرار دارد و می‌توانید از آن برای بررسی عکس خود بهره بگیرید.
سایت تایید عکس لاتاری رایگان وجود ندارد زیرا بررسی و تایید عکس لاتاری وقت و انرژی یک فرد را می‌طلبد به همین دلیل سایت یا گروهی چنین خدماتی را به رایگان ارائه نمی‌کنند. سایت هایی در این زمینه هستند که در خارج از ایران فعالیت دارند و برای بررسی و اصلاح هر عکس ۷ دلار از شما دریافت می‌کنند که این هزینه با نرخ دلار ۵۰ هزار تومان هزینه ای معادل ۳۵۰ هزار تومان می‌باشد.
در سایت لایزرو می‌توانید با ۲۰ هزار تومان صحت و درستی عکس خود را بررسی کنید، در صورتی که تمایل داشته باشید که از طریق سایت لایزرو ثبت نام در لاتاری را انجام دهید هزینه ای بابت بررسی عکس لاتاری از شما دریافت نمی‌شود.
بررسی عکس لاتاری شما توسط هوش مصنوعی یا هر چیز مشابه این انجام نمی‌شود بلکه توسط انسان و بررسی دقیق تمام شرایط عکس لاتاری تایید می‌شود. در ادامه به بیان شرایط عکس لاتاری خواهیم پرداخت.

 

شرایط عکس لاتاری

 

عکس لاتاری چندین شرط دارد که یک به یک به آن خواهیم پرداخت. شرایط عکس لاتاری ۲۰۲۵ عبارت است:

  1. عکس شما بایستی حداقل برای ۶ ماه پیش باشد نه بیشتر.
  2. شرایط نوری عکس مناسب باشید.
    نباید هیچگونه سایه ای روی چهره یا پشت سر شما باشد.
    عکس کامل رنگی باشد نه عکس سیاه سفید.
    عکس از وضوح کاملی از نظر رنگ داشته باشد و کدر نباشد.
  3. سایز عکس لاتاری باید از ۶۰۰ در ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ تا ۱۲۰۰ باشد. به طور کلی سایر عکس شما باید مربع باشد. کشیدگی نداشته باشد و یا عکس به اصطلاح جمع نشده باشد.
  4. عکس نباید تار باشد.
  5. از اکسسوری در عکس نباید استفاده شده باشد.
  6. داشتن روسری، مقنعه به طور کلی حجاب در عکس لاتاری هیچ مشکلی ندارد. منتها حجاب نباید باعث دیدن نشدن گردی کامل صورت شما در عکس شود.
  7. نباید موهای تان جلو صورت و پیشانی شما را گرفته باشد. به طور خلاصه گردی صورت شما باید در عکس مشخص و واضح باشد.
  8. فرمت عکس بایستی JPEG باشد و سایز عکس نباید بیشتر از ۲۴۰ کیلو بایت باشد.

 

سایز عکس لاتاری

 

سایز عکس لاتاری بایستی مربع باشد، سایز عکس لاتاری بایستی ۶۰۰ در ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ باشد. لازم است بدانید که سایت لاتاری هیچ اخطاری مبنی بر صحیح نبودن عکس لاتاری به ثبت نام کننده نمی‌دهد. بدین معنی که اگر شما عکس باب اسفنجی را در فرم خود بارگزاری کنید بدون هیچ اخطاری فرم شما تکمیل شده و سایت کانفرمیشن نامبر را می‌دهد.

 

نمونه عکس لاتاری

 

در اینجا یک نمونه عکس لاتاری قرار داده ایم، عکس شما باید به این شکل باشد:

عکس لاتاری

تصویر بالا هیچ گونه سایه ای بر روی صورت و پشت سر ندارد، از اکسسوری مانند گوشواره، گردنبند، عینک و ... در آن استفاده نشده است. سایز عکس کاملا مربع است، عکس کاملا واضح و از وضوح قابل قبولی برخوردار است. پس زمینه عکس نیز به اندازه کافی تیره است تا به واسطه آن عکس کاملا واضح باشد.
در کل عکس شما نیز باید چنین ویژگی هایی را داشته باشد.

 

تست و بررسی عکس لاتاری

 

در سایت اصلی لاتاری چیزی به عنوان تست عکس لاتاری وجود ندارد بلکه این خود شما هستید که براساس قوانین بیان شده عکس لاتاری درستی عکس خود را چک کنید. اما نگران نباشید ما در وب سایت لایزرو ابزاری جهت تست عکس لاتاری توسعه داده ایم که می‌توانید عکس خود را آپلود کرده و پس از آن عکس شما توسط کارشناسان ما بررسی می‌شود.
کارشناسان ما در صورتی که عکس شما بدون مشکل و ایراد باشد از طریق پیامک به شما اطلاع خواهند داد و اگر عکس لاتاری شما دارای ایراد باشد ایرادات را در پنل شما بیان خواهند کرد همچنین تمام ایرادات از طریق پیامک نیز اطلاع داده خواهد شد.
در صورتی که تمایل داشته باشید ایراد عکس شما توسط پرسنل بخش گرافیک لایزرو اصلاح شود می‌تواند در پنل کاربری خودتان درخواست ویرایش و رفع ایرادات عکس را بدهید. پس از اینکه ایرادات عکس شما رفع شد، عکس نهایی در پنل کاربری بارگزاری خواهد شد پس از آن خواهید توانست عکس خود را دانلود و ثبت نام لاتاری را انجام دهید.

 

سخن پایانی

 

با اینکه همواره بر سختگیر بودن سایت لاتاری در عکس متقاضیان تاکید زیادی شده است همچنان بسیاری از متقاضیان از تصاویر قدیمی و ایراد دار خود برای ثبت نام لاتاری استفاده می‌کنند. این افراد به بعد از برنده شدن در لاتاری فکر نمی‌کنند، پس از برنده شدن در لاتاری نیاز به طی کردن مراحل اداری لاتاری دارید اگر در مصاحبه لاتاری عکس شما با عکس فرم لاتاری مطابقت نداشته باشد ممکن است در مصاحبه رد بشوید.

در حال حاضر که ما در لایزرو سامانه تایید عکس لاتاری را نیز راه اندازی کرده ایم امیدواریم هیچ یک از متقاضیان به دلیل عکس نامناسب از لاتاری ریجکت نشود.

https://www.asianews.ir/u/ayd
اخبار مرتبط
همه چیز درباره لاتاری گرین کارت آمریکا و معرفی کامل لاتاری و نحوه ثبت نام و مدارک موردنیاز برای نام نویسی در لاتاری آمریکا و زمان اعلام نتایج لاتاری را در این مطلب برای شما آماده کرده ایم. پس تا پایان با ما همراه باشید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ناشناس
۱۴۰۲/۰۴/۱۷
0
0
1

چقدر جالب نمی دونستم بیشتر به خاطر عکس رد میشیم.

ناشناس
۱۴۰۲/۰۴/۱۸
0
0
1

من خودم می تونم ثبت نام لاتاری رو انجام بدم اما تو همین بررسی عکس مشکل داشتم. اگر ابزاری که این سایت نوشته درست باشه دیگه مشکل منم حله :)))))

الهه
۱۴۰۲/۰۸/۱۰
0
0
0

چجوری باید ارسال کنیم عکسو


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید