صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۴
کد خبر: 15552
گزارشگر: 2
۷۵۴
۰
۰
۲
یک فرد خوش بو و شیک!

۳ تکنیک برای افزایش ماندگاری ادکلن شما

۳ تکنیک برای افزایش ماندگاری ادکلن شما
استفاده از عطر و ادکلن ها با رایحه های متفاوت و خاص می تواند به شما کمک کند که استایل شیک و جذاب تری داشته باشید و در عین حال شما را میان جامعه به عنوان یک فرد خوش بو و شیک معرفی نماید. اما شما هنگام استفاده از عطر و ادکلن با رایحه های مختلف باید توجه داشته باشید که برخی از تکنیک ها و نکات مهم هنگام عطر زدن را رعایت کنید تا هم عطر و ادکلن به شکل بهتری رایحه خود را به مخاطب منتقل نمایند و هم اینکه ماندگاری و قدرت پخش شوندگی عطر و ادکلن شما به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند.

اگر به دنبال این هستید که ماندگاری عطر و ادکلن های خود را افزایش دهید به نکات و تکنیک های زیر توجه داشته باشید:

 

ترفند های مهم و کاربردی برای افزایش ماندگاری عطر

 

اورجینال و اصل بودن عطر به تنهایی نمی تواند سبب ماندگاری آن شود و شما هنگام استفاده از این عطر و ادکلن ها باید توجه داشته باشید که برخی تکنیک ها و نکات را رعایت کنید تا ماندگاری آن افزایش پیدا کند.

شما با رعایت قواعد و ترفند های زیر می توانید ماندگاری عطر و ادکلن های خود را افزایش دهید؛

 

عطر و ادکلن را بر روی پوست خود و بر روی نقاط نبض دار خود اسپری کنید؛

 

شما با انجام این کار می توانید ماندگاری عطر و ادکلن های خود را چند برابر کنید. از آنجایی که اسانس ها و ترکیباتی که در ساخت عطر و ادکلن ها بکار گرفته می شوند محلول در چربی هستند به همین جهت استفاده از عطر و ادکلن بر روی پوست و نقاط نبض دار سبب می شود که عطر با چربی های طبیعی بدن ترکیب شود و در نتیجه رایحه ای بهتر و ماندگار تر را ایجاد کند.
علاوه بر این با استفاده از عطر در نقاط نبض دار نیز می توانید ماندگاری عطر را افزایش دهید. دلیل این مساله این است که عطر در نقاط با دمای بیشتر، واکنش بیشتری را نشان می دهد و در نتیجه آزاد سازی رادیکال های آن زودتر صورت می گیرد و این مساله به ماندگاری بالای عطر کمک خواهد چون نقاط نبض دارد همانند گردن، مچ دست، قسمت داخلی آرنج دارای دمای بیشتری هستند. با توجه به این مساله ما به شما توصیه می کنیم که برای ماندگار شدن بوی عطر و ادکلن خود به هیچ عنوان عطر خود را با اسپری کردن ان بر روی لباس هدر ندهید و در مقابل عطر و ادکلن را بر روی پوست خود اسپری نمایید.

عطر را کجای بدن بزنیم

مرطوب کردن پوست با کرم های مرطوب کننده و یا استفاده از وازلین را فراموش نکنید؛

 

یکی دیگر از ترفند های مهمی که می تواند در افزایش ماندگاری عطر و ادکلن ها به شما کمک کند این است که از وازلین بر روی پوست خود استفاده کنید و یا اینکه پوست خود را مرطوب کنید. همانگونه که اشاره کردیم، عطر و ادکلن ها محلول در چربی هستند و استفاده از وازلین بدون بو می تواند سبب ترکیب سریع تر عطر با چربی شود و در نتیجه ماندگاری بوی عطر را نیز افزایش دهد. همچنین مرطوب بودن سطح پوست نیز می تواند در تشدید این مساله به شما کمک کند. به همین جهت ما به شما توصیه می کنیم که هنگام استفاده از عطر و ادکلن های خود، پوست خود را با استفاده از مرطوب کننده های بدون بو مرطوب کنید و یا از وازلین بدون بو استفاده نمایید.

 

عطر و ادکلن خود را پس از استحمام مورد استفاده قرار دهید؛

 

علاوه بر این نکاتی که اشاره کردیم، برای اینکه بتوانید ماندگاری عطر و ادکلن های خود را افزایش دهید، توجه داشته باشید که پس از استحمام و خشک کردن بدن خود از آن ها استفاده نمایید. این مساله از این جهت که پوست شما کاملا تمیز است و هیچ گونه عرقی بر روی آن وجود ندارد می تواند به ماندگاری رایحه عطر شما کمک کند. علاوه بر این، شما باید توجه داشته باشید که عطر و ادکلن را پس از اسپری کردن بر روی پوست خود ماساژ ندهید. چون این مساله باعث واکنش سریع عطر و در نتیجه کم شدن ماندگاری رایحه آن می شود.

عطر خوشبو

غلظت های مختلف عطر و ادکلن به چه صورت است؟

 

اگر بخواهیم در مورد رابطه غلظت عطر و ادکلن با میزان ماندگاری آن برای شما توضیح دهیم باید اشاره کنیم که این دو مساله با همدیگر رابطه مستقیم دارند و هر چقدر عطر و ادکلن ها از غلظت بیشتری برخوردار باشند ماندگاری آن ها نیز بیشتر خواهد بود. دلیل این مساله به این صورت است که عطر و ادکلن های غلیظ از مقدار الکل کمتری برخوردار هستند و در نتیجه آن عصاره های روغنی در آن ها بیشتر خواهد بود. این مساله می تواند نقش بسزایی در ماندگاری عطر و ادکلن ها داشته باشد. عطر و ادکلن ها بر اساس غلظتی که دارند می توانند در دسته های پرفیوم، ادوپرفیوم، ادو تویلت، ادکلن و اسپری خوشبو کننده قرار بگیرند.

 

عطر و ادکلن های مناسب هر فصل

 

علاوه بر تکنیک هایی که اشاره کردیم ، شما برای اینکه همیشه جذاب تر به نظر برسید و رایحه دلنشینی داشته باشید بهتر است که عطر و ادکلن مناسب با فصلی که در آن قرار دارید را استفاده کنید. در چنین حالتی شما می توانید هم ماندگاری عطر و ادکلن خود را افزایش دهید و هم لاکچری تر و جذاب تر در جامعه حضور پیدا کنید. شرکت های تولید کننده عطر و ادکلن برای اینکه شما به شکل راحت تری به هدف خود برسید انواع مختلف عطر مناسب هر فصل را تولید کرده اند. به گونه ای که عطر و ادکلن تند و گرم مناسب فصل های سرد سال هستند و ادکلن های ملایم و خنک نیز بهتر است که در فصول گرم سال مورد استفاده قرار گیرند. شما هنگام خرید ادکلن مربوط به برند های مختلف بهتر است که به این نکات توجه داشته باشید.

عطر و ادکلن اورجینال

برخی از برند های مطرح عطر و ادکلن

 

همانگونه که اشاره کردیم، اورجینال و اصل بودن عطر و ادکلن ها می تواند بر ماندگاری آن ها تاثیر گذار باشد اما تنها ملاک به شمار نمی آید. برخی از بهترین عطر و ادکلن های زنانه و مردانه ای که در بازار فروش وجود دارند شامل موارد زیر می شود؛

  • کلایو کریستین ایکس
  • بلک فانتوم از برند بای کیلیان
  • توسکان لدر از برند تام فورد
  • دیگنیفاید از برند هاوس آف سلیج
  • آمبر نومد از برند لویی ویتون
  • مفیسو از برند زرجوف
  • ورساچه پورهوم
  • و ...

 

خرید از رهاپرفیوم

 

خرید عطر و ادکلن از سایت رهاپرفیوم می تواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد. در سایت اینترنتی رهاپرفیوم انواع مختلف عطر و ادکلن های اورجینال و اصل با تنوع بالا و برند های مختلف وجود دارد. این امکان برای شما وجود دارد که انواع مختلف عطر همانند عطر لیبره، تام فورد، ورساچه و ... را با قیمتی مناسب و به صرفه تهیه کنید. از جمله ویژگی های مثبت سایت رهاپرفیوم این است که شما می توانید سفارش خود را به راحتی در این سایت ثبت کنید و از خرید خود لذت ببرید.
همچنین در این سایت انواع مختلف عطر و ادکلن با رایحه های مختلف و قیمت های متفاوت قرار داده شده است که هر فردی با هر سلیقه و هزینه ای بتواند بهترین خرید خود را داشته باشد.

https://www.asianews.ir/u/aza
اخبار مرتبط
شما عزیزان همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیش تر درباره عطر کرید اونتوس مردانه، عطر بلو د شنل، عطر تق هرمس و عطر دیور ساواج به وب سایت عطرفرید مراجعه نمایید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید